sellef doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Doe je aan verzoeken? Zoja, tubgirl graag.
De Biogardeknoop:quote:
oewwww.... die is echt mooi!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
De Timbobknoop!
wil net zoveel zeggen als: ik sta echt compleet verstelt van alles wat je tegen me zegt
ga vooral door! ik hang aan je lippen.
De faggot knoop kun je het ook noemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef Quistis het volgende:
[..]
De Biogardeknoop:
[afbeelding]
betekenis: Je kunt best tegen me praten... maar ik heb niet boeiends terug te zeggen..
of dat ie een hele hoop knopen hier vandaan mag gaan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef tonks het volgende:
[..]
De faggot knoop kun je het ook noemen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef tonks het volgende:
[..]
De faggot knoop kun je het ook noemen
Hij's leuk, alleen valt over die betekenis te pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef Quistis het volgende:
[..]
De Biogardeknoop:
[afbeelding]
betekenis: Je kunt best tegen me praten... maar ik heb niets boeiends terug te zeggen..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:00 schreef Quistis het volgende:
[..]
of dat ie een hele hoop knopen hier vandaan mag gaan...![]()
Maar wat heb ik jou nou gedaanquote:
Ben je daar nou zo druk mee geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:32 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
(biogarde)
Betekenis:
Waarschuwing, ik zal ze likken. ren weg nu het nog kan.
er valt over te praten... maar dat gaat je geld kosten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij's leuk, alleen valt over die betekenis te praten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |