hou me op de hoogte!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, NJ, ik ben al bezig voor je om een quickPI-plugin te maken, nu komt hij helemaal bovenaan links en als je scrollt blijft hij netjes staan. Ik denk dat het handiger is als hij gewoon bij de quick reply komt, niet?
Ik snap de post van pc-fr34k niet helemaal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
sow dat vorige topic ging precies onder mijn neus dicht!
[..]
hou me op de hoogte!
het mooiste zou natuurlijk zijn als je PI's kon plaatsen door je quickreply te beginnen met [pi=14] o.i.d.
Vertel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik snap de post van pc-fr34k niet helemaal...
en wat een gezeur is dit sowieso, ik werk al lang met quickPI
Het werkt niet voor Modjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik snap de post van pc-fr34k niet helemaal...
en wat een gezeur is dit sowieso, ik werk al lang met quickPI
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik schaar jou ondertussen toch wel onder de BeF oldbies M
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt niet voor Modjes.. Heb nu een plugin gemaakt alleen geeft firefox een of andere vage error.
. Ben nog aan het zoeken wat dat oplost.
.
Owja, dat had ik idd gehoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt niet voor Modjes.. Heb nu een plugin gemaakt alleen geeft firefox een of andere vage error.
. Ben nog aan het zoeken wat dat oplost.
.
Mag ik nit zeggen voor me moederquote:
Dat bewijst maar weer eens dat de échte beffers wel gewoon braaf zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef NJ het volgende:
PI-reeks.
tot die hoerige dazzled weer de kop opsteekt 14.hivquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef NJ het volgende:
PI-reeks.
noem je die newbies nu al echte beffers?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat de échte beffers wel gewoon braaf zijn.
M. is toch echt al wel ingeburgerd en guitarist gaat ook de goede kant op vind ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
noem je die newbies nu al echte beffers?
Misstique.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef Misstique het volgende:
NJ.
Je bent oud zat hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou... daar schaar ik me nog niet echt onder![]()
Je bent wel in overtreding met je quickpi's he... en dat voor een modquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef SG1 het volgende:
Met dit account werkt die QuickPI wél.
Ik ben heul geen mod!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Je bent wel in overtreding met je quickpi's he... en dat voor een mod
Eerder té oudquote:
Het is net zo'n inhoudsloze incrowdreeks als de rest geworden. Prima dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maar om even een tussentijdse peiling te nemen, hoe wordt er tegenwoordig tegen BeF aangekeken NJ?
Afgezien maikuuul die regelmatig een loze post neerplempt gaat het toch wel goed hier of niet?
Er komen de laatste tijd anders wel flink veel newbies bijquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is net zo'n inhoudsloze incrowdreeks als de rest geworden. Prima dus.
Het gaat wat mij betreft allemaal prima.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Er komen de laatste tijd anders wel flink veel newbies bij
Maar we houden ons wel netjes aan de regeltjes. Toch?
hielenlikkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
oh noez!!1quote:
Nee hoor! Niemand is te oud om te BeF'en!quote:
Af en toe wordt er een kansloos persoon heel hard weggejaagdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Je weet dat de disclaimer bij mijn posts natuurlijk is dat ook ik van m'n leven geen rekening kan houden met eventuele PMS aanvallen van yvonne.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
oh noez!!1
Ik wil alleen even weten hoe het er voor staat. Yvonne heeft ondertussen al 5 reeksen voor mijn neus dichtgeflikkerd dus nu ben ik wat voorzichtiger geworden
Watjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Je weet dat de disclaimer bij mijn posts natuurlijk is dat ook ik van m'n leven geen rekening kan houden met eventuele PMS aanvallen van yvonne..
of dit dan zal helpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
oh noez!!1
Ik wil alleen even weten hoe het er voor staat. Yvonne heeft ondertussen al 5 reeksen voor mijn neus dichtgeflikkerd dus nu ben ik wat voorzichtiger geworden
Aldus de persoon die zonder slag of stoot vijf reeksen liet sluiten.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Aldus de persoon die zonder slag of stoot vijf reeksen liet sluiten.
*ugh* kleintje *ugh*quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee hoor! Niemand is te oud om te BeF'en!
[..]
Af en toe wordt er een kansloos persoon heel hard weggejaagd
dankjewel voor de info nu heb ik een liesbreuk van het lachenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
AUW GODVERDOMME!
Ik flikker net heel hard van de trap
En dan ga je eerst terug naar de computer om het te melden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
AUW GODVERDOMME!
En je rent gelijk naar fok om ons dat te komen vertellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
AUW GODVERDOMME!
Je lijkt Janet welquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
AUW GODVERDOMME!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik had gewoon een 4,3 voor mijn eerste tentamen13.gif
![]()
oh okeujquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel, die flikkert ook altijd van de trap af
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
![]()
hoezoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoezoHeerschende film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoezoJa leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ma...maa...maarr jullie moeten heel medelevend reageren enzo ja![]()
Dat went.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
![]()
dit is BeF get used to itquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja leuke film![]()
Big dealquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja leuke film![]()
Na die 2,5 van de vorige keer dacht ik dat het ergste wel voorbij was, dat is ook wel zo, maar niet dat het goed is geworden of zoquote:
ga dan eens leren n00b het is je eigen schuldquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Na die 2,5 van de vorige keer dacht ik dat het ergste wel voorbij was, dat is ook wel zo, maar niet dat het goed is geworden of zo![]()
hmm ik las de eerste postquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dit is BeF get used to itmisschien moet je hier eens heen dan
![]()
HVJJN #388.
En besloot maar weer weg te gaanquote:Vrievravrolijk!![]()
het is idd best een onzinnig topiquequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik las de eerste post
[..]
En besloot maar weer weg te gaan![]()
Ja fuck ik had die colleges niet gevolgt en dacht dus dat het ook geen zin meer zou hebben om te leren, maar dat had ik beter wel kunnen doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ga dan eens leren n00b het is je eigen schuld!
Duhquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja fuck ik had die colleges niet gevolgt en dacht dus dat het ook geen zin meer zou hebben om te leren, maar dat had ik beter wel kunnen doen![]()
Dat is niet de eerste post, maar de 151e post.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmm ik las de eerste post
[..]
En besloot maar weer weg te gaan![]()
Het tentamen was gewoon té moeilijk klaar, met mijn geniale brein zou ik dat tentamen moeten kunnen maken zonder problemenquote:
De eerste post waar mijn ogen vat op kregenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste post, maar de 151e post.
hij is dan wel een kutnewbie maar zo stom is hij nou ook weer niet denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste post, maar de 151e post.
op welke n00b uni zit jequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
1289489> 1.0
1289829> 5.6
1290037> 4.0
1290401> 4.2
1291440> 1.0
1292722> 2.3
9690079> 1.0
9735410> 1.0
1282980> 3.4
1282999> 3.5
1283006> 2.8
1283057> 4.9
1283189> 2.1
1285645> 6.2
Hier een willekeurig stukje uit de lijst met cijfers van het tentamen, was ik met mijn 4,3 toch niet 1 van de slechtste![]()
TU Delftquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
op welke n00b uni zit jeof school
Ze vroeg dan ook niet wat voor studie ik deedquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
"Delft is geen studie!!!
dat is een stad"
Ja, ehm kut voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu zit ik godverdomme met een opgezwollen teen een pc te fixen
Stel je niet aan manquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu zit ik godverdomme met een opgezwollen teen een pc te fixen
Ja maar het is zo'n leuke quotequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ze vroeg dan ook niet wat voor studie ik deed![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stel je niet aan man![]()
Ben jij nou een vent?
Met bordjes...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
"Delft is geen studie!!!"
dat is een stad
Nee, hij is nog niet eens een adolescentquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stel je niet aan man![]()
Ben jij nou een vent?
En een toeristen winkel met een grote klomp voor de deur, daar kan je uren van je tijd besteden al kijkend naar de hachelijke pogingen van toeristen om in die klomp te klimmen voor een "leuke orginele" foto.quote:
Goed punt. Dat vergeet ik af en toe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, hij is nog niet eens een adolescent
quote:
Herken Teeuwen quotes when ya see 'em!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En een toeristen winkel met een grote klomp voor de deur, daar kan je uren van je tijd besteden al kijkend naar de hachelijke pogingen van toeristen om in die klomp te klimmen voor een "leuke orginele" foto.
-klomp met toerist valt om
-"iets" te dikke toerist komt niet meer uit klomp![]()
Ik ben daar niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Herken Teeuwen quotes when ya see 'em!!
Nauwelijks...quote:
[nostalgiemodus]quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jij komt pas over een uur of zeven tot leven
Ik denk dat ik dan pas echt goed dood ben... heb er al een hele dag op zitten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jij komt pas over een uur of zeven tot leven
Nee, het eindexamenjaar van de HAVO was het relaxte jaar uit mijn leven. Hoewel 4 HAVO ook dichtbij komtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
[nostalgiemodus]
Het leven van een student is mooi.
[/nostalgiemodus]
Voor mij was dat de periode dat ik in Edinburgh studeerde 14.kiltquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het eindexamenjaar van de HAVO was het relaxte jaar uit mijn leven. Hoewel 4 HAVO ook dichtbij komt
Edinburgh is moooooooi!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor mij was dat de periode dat ik in Edinburgh studeerde 14.kilt
Dat eet ik ook vanaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |