Nog bedankt he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Oja joh?
Dribbelquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
We moeten hws onze hond weg doen trouwens
Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon is negatieve aandacht, ook aandacht.
Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.
Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Nee bedankt voor al die mbx'en die moeten worden overgezet, 3x raden wie daar op is gezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
Koop een hond bij, vermaken ze elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Bastard het volgende:
Mja he
Ahwquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is niet de oplossing denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop een hond bij, vermaken ze elkaar![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen. Vind het trouwens terecht die keuze.... kan me voorstellen dat het moeilijk is en een paar flinke tranen gaat achterlaten. Echter...... rust is toch ook wel belangrijk voor je gezin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Gijs... dat is echt kut...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen.
lang verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.
Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.
dit lees ik dan bijv. weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef QueenR het volgende:
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.succes!!!
We maken wel grappen en pesten elkaar maar de liefde en het begrip overheersen...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit lees ik dan bijv. weer niet
Komt goed Gijs.................. later.... heb je nu niks aan dus wens ik je veel sterkte de komende dagen in deze klote beslissing !!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Bedankt voor jullie begrip jongens.. gaat mij ook echt zeer aan het hart hoor.
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...
Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
neh... het houden van is echt over jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
je houdt niet meer van me.....
![]()
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh... het houden van is echt over ja
neuken?
oh ok.... eeehhh ik hou van je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
![]()
ik zou het ook echt een moeilijke beslissing vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...
Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
leugenaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
gijs.... gaat nergens over....quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
echt waar hoorquote:
een hond is veel meer een vriend dan een kat. Een kat blijft meestal bij je voor het eten, maar een bij een hond heb je echt het idee dat het een goede vriend van je is. het is een moeilijke beslissing, maar je moet het beste kiezen voor jullie en je hond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Oh ja joh...!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
gijsquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Proest
[afbeelding]
http://www.dumpalink.com/media/1137595333/They_Took_My_PizzaDat huilen van die drugsdealer
http://www.dumpalink.com/(...)_Dealer_Tries_To_Run
Ja,...quote:
d'r uitgroei valt ook wel op zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
Dat hhoooofdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Proest
[afbeelding]
http://www.dumpalink.com/media/1137595333/They_Took_My_PizzaDat huilen van die drugsdealer
http://www.dumpalink.com/(...)_Dealer_Tries_To_Run
Ik heb haar kut niet kunnen zienquote:
verf jij je daar normaal dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb haar kut niet kunnen zien
Nog niet maar ik ben in voor nieuwe dingen !quote:
Zo dan... heb jij mazzel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
He, zij woont bij mij in de buurt
tja denk niet dat ik er verder iets mee doequote:
En dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*naschopt*
Ik hoop dat het ijzelt morgen.
De aarde mag in 2en splijten, meteoren erop.. beetje lava.. klaar ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*naschopt*
Ik hoop dat het ijzelt morgen.
Op die manier een stukje door de stad lopen..quote:
Ik zou het bij rollen houden Gijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op die manier een stukje door de stad lopen..
Ow, jullie zitten nog op werk wa?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De aarde mag in 2en splijten, meteoren erop.. beetje lava.. klaar ...
wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke mongool heeft er weer een plaatje gepost waardoor mn firewall dit topic blokt
ik en B.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke mongool heeft er weer een plaatje gepost waardoor mn firewall dit topic blokt
Ja net wel... ben nu thuis...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten nog op werk wa?
Geeft niet... waren prima plaatjes hoorquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je werkt al zo weinig op een dag
oh... blokkeert ie dan joh?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt wel op de toekomstige Harry Potter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef QueenR het volgende:
kan het niet laten, sorry.. ff nog wat foto's spammen
Keagan imiteerd een monster:
haha zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt wel op de toekomstige Harry Potter.
Hahahaha, serieus hardop gelachen om Keaganquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
En Robynn is ook gek op Harry:
[afbeelding]
dank je das fijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahahaha, serieus hardop gelachen om Keagan
Wat een coole foto.. oh daar zal die blij mee zijn als zn toekomstige vriendinnen vragen om jeugdfoto's te kijken
De kaart doe ik morgen op de post btw
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je er aan toe bent nootje, het meest geweldige op de wereld!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Kinderen zijn toch echt wel heel tof he![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keagan is 4,5 (24 juli 2001) Grote vent alweer hequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha... hoe oud is Keagan eigenlijk?
Ja mooi!! ... flinke vent hoor! ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
Keagan is 4,5 (24 juli 2001) Grote vent alweer hegaat zo vreselijk snel!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi!! ... flinke vent hoor! ...
Dat scheel kijken ook van hem![]()
Doe jij standaard Gijs....................quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat scheel kijken ook van hem![]()
Oh dacht ook dat ie avond hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe jij standaard Gijs....................
en je post buiten werk
Zeldzaam
nee hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, dat is waar ook, ik ben de enige die aan het werk moet vandaag
Oh ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. krijg je 2x dat filmpje binnen
was ik allang klaar met etenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja net wel... ben nu thuis...
Volgens mij is Brown de enige die nog aan op het werk is...
quote:
Your message cannot be delivered to the following recipients:quote:
Broederquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff....geen zin vandaag....kater....![]()
gijs..... dat adres gebruik ik echt allang niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Your message cannot be delivered to the following recipients:
Recipient address: t022@ims-ms-daemon
Original address: ernesto_t@planet.nl
Reason: Over quota
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs..... dat adres gebruik ik echt allang niet meercheck ik echt noooooooiiiittttt
alleen mijn hotmail gebruik ik nog.....
raar mannetjequote:
quote:
Gijssssssssssssssssssssssssssss...quote:
dat is jouw pikquote:
En hij is nu dus groter dan je piemel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Week 15:
Je baby is nu 11 centimeter lang
Een krachtpatser in je buik
Door al dat gespartel in het vruchtwater worden de spieren van je baby steeds krachtiger. Hij kan nu een vuistje maken en zijn armen en benen buigen. Hij kan slikken en zijn bovenlip bewegen. En dat is de start van de latere zuigreflex. Hij slikt nu ook geregeld vruchtwater in. En omdat de nieren al werken, doet je baby ook kleine plasjes. De afvalproducten van je baby worden overigens geregeld afgevoerd. Je baby is nu 11 centimeter lang
Allangquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En hij is nu dus groter dan je piemel.
Ja... dat zegt genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. zit met een neger hier.
Proestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En hij is nu dus groter dan je piemel.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooomo's...quote:
Ja,... prachtig.... we moesten hier op het werk erg lachen om die mannetjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooomo's...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooomo's...
wat is er jongen???quote:
quote:
jouw hoofd ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die foto's zijn zooooooooooooo 2 weken geleden
Surfercomeback -4quote:
I knowquote:
PWNED!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
die struik
die mafkees stuurde smsjes naar mijn oude nummer.....
Watskebeurt
ik had geen ideeee wie dat was... dus ik bel hem met werktelefoon... geheim nr
met Williamwie??
Die kreeg ik ook.... dan verveelt die zich..... sms block op gezet !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
die struik
Watskebeurt
met Williamwie??
quote:
Ik hou van je bolle klootzak! Maar je comebacks suckenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook.... dan verveelt die zich..... sms block op gezet !
waarheid +10quote:
IRL ben ik scherperquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou van je bolle klootzak! Maar je comebacks sucken![]()
nee...... dikker......quote:
Ik moet ook altijd om je lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben van de matige grappen
En ik vind ze nog leuk ook
jaquote:
subtiel +8quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd om je lachen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummiegirl78, Hoofddorp
[afbeelding]
Billen +1000000000000000quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummiegirl78, Hoofddorp
[afbeelding]
Godver ja! Van die mooie rondequote:
gaat helemaal nergens over natuurlijk, ik moet een blinde dus gewoon een foto van Surfer laten zien zodat ze een hartaanval krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
WONDER
Blinde kan weer zien na hartaanval
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
gaat helemaal nergens over natuurlijk, ik moet een blinde dus gewoon een foto van Surfer laten zien zodat ze een hartaanval krijgen
Goeiemorgen Neetquote:
Echt geen idee........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
gaat helemaal nergens over natuurlijk, ik moet een blinde dus gewoon een foto van Surfer laten zien zodat ze een hartaanval krijgen
Extreem rare jongen ben je Neet..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ja doe dat, ik ben erg benieuwd naar de afloop.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef mr_Brown het volgende:
geef mij zo'n blokkie
http://www.ezprezzo.com/crazypics/saddams_gold.html
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ja grappig he iemand die een goudstaaf vasthoudtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
oh.....ik heb er al 1
Hij heet Brown Gijsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja grappig he iemand die een goudstaaf vasthoudt
Deee teeeeering... WTFFFF ..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
ok... bad nigger
http://www.enwhore.com/mo(...)Hundred_No_Prob.html
[afbeelding]
WAT EEN REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
ok... bad nigger
[afbeelding]
Die man had GOUD!!! Ziek hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef mr_Brown het volgende:
geef mij zo'n blokkie
http://www.ezprezzo.com/crazypics/saddams_gold.html
Ik zag alleeenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
ok... bad nigger
[afbeelding]
Mjah. Je moet er ook niet te lang naar kijken... Filmpje duurde verder ook niet echt lang.quote:
Ga jij nou eens opzoek in je ranzige folder "For special occasions" en post het meest lekkere plaatje wat je daarin hebt staan.quote:
Hoofddorp is Noord Holland toch waquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef silver-surfer het volgende:
Zag vanmorgen deze nog... die griet heeft zeker 2 huizen
[afbeelding]
Al heb ze er vijf.. geef haar adresquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Idee +8quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga jij nou eens opzoek in je ranzige folder "For special occasions" en post het meest lekkere plaatje wat je daarin hebt staan.
Geniaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Boeiend -3quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GeniaalAls ik bij mn ouders ben wonen ze altijd in de buurt van Den Bosch
Baardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GeniaalAls ik bij mn ouders ben wonen ze altijd in de buurt van Den Bosch
Ja ... maar ze woont ook in A'dam...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoofddorp is Noord Holland toch wa?
He,.. dus het is niet waar wat er op de site staat ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... maar ze woont ook in A'dam...
Fuck it... ze woont in hoofddorp... ik ga haar zoeken!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al heb ze er vijf.. geef haar adres
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga jij nou eens opzoek in je ranzige folder "For special occasions" en post het meest lekkere plaatje wat je daarin hebt staan.
Zou hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,.. dus het is niet waar wat er op de site staat ?
Tering ....gijsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien niet het geilste plaatje, maar wel de mooiste billen
Whahahaha.. dat jochie wat door de vloer gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Chocobo het volgende:![]()
Over gewichtheffen gesproken !
http://www.dumpalink.com/(...)_Mishaps_Compilation
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Chocobo het volgende:![]()
Over gewichtheffen gesproken !
http://www.dumpalink.com/(...)_Mishaps_Compilation
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahaha
http://www.dumpalink.com/media/1137753260/Tight_Rope_Disaster_
JIj welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie niks te doen of zo?
Ja...best veelquote:
Kijk, dat is humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...best veel
Mag zo weer een overleg in
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dat is humor.
Die hardloperquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.media-post.net/brokenbones.php![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Bastard het volgende:
Sjo.. je fruitveiling is klaar, mail in je mbx.
Terugkoppel +10quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Bastard het volgende:
Sjo.. je fruitveiling is klaar, mail in je mbx.
Hoelang moet je nog?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
Ben trouwens nog steeds mol.. wil gewoon lekker naar mn bed. Lekker warm liggen, ff een uurtje of 2 slapen..
Komt ook door het weer hoor, beetje druilerig he
Moooi... dat lijkt me verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Bastard het volgende:
Goh die strol... nog gewoon een vergadering in ook.. daar heb ik nou echt helemaaaaal geen zin in. Sterker nog, ik denk dat ik gewoon wegdommel dan
zijn idd mooie billen, zie ik toch een stuk liever dan die enge botbreukenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tering ....gijs![]()
Heerlijke kont hoor...
omg die vent is idd wel errrrug relaxed. Jointje ipv sigaret?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef Bastard het volgende:
Ohhhh deze is pas master over zijn gevoelens zeg![]()
http://www.break.com/index/coolguy.html
Gewoon doodleuk kijken he.. niks aan de hand, zie ik dagelijks
Goeie billen kletsen ook beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
zijn idd mooie billen, zie ik toch een stuk liever dan die enge botbreuken![]()
Kom eens hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie billen kletsen ook beter.
Ja ik ook...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
zijn idd mooie billen, zie ik toch een stuk liever dan die enge botbreuken![]()
WHahahahahhaa...quote:
zal het eens een keer uittestenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie billen kletsen ook beter.
Als jij goeie ronde billen hebt. Plaatst eens een foto ?quote:
En hoe het gebeurt het.. maar iedere vrijdagmiddag zit ik met een kut probleem waar ik heel flink bij mag nadenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHahahahahhaa...![]()
![]()
Oh.. ik ook..
Ontopic +6quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij goeie ronde billen hebt. Plaatst eens een foto ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Overleg afgelopen! Over 5 minuten naar huis
uhmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij goeie ronde billen hebt. Plaatst eens een foto ?
Kom eens hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhmik bedoelde eigenlijk dat ik zou kletsen tegen iemand anders zijn/haar billen
![]()
een paar dagen terug plaatste ik al een link naar deze foto's en toen kreek ik diezelfde reactie van jullie dussuhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is er jongen???
beledigen we je matti's![]()
Jij had bij de vorige meet ( meetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhmik bedoelde eigenlijk dat ik zou kletsen tegen iemand anders zijn/haar billen
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Godver.. NOG een dik uur.. ik heb er gewoon geen kracht voor.
Ik heb haar in d'r reet geknepen !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij had bij de vorige meet ( meet) toch een filmcamera bij je
Heb je daar trouwens iets van op je pc staan ofzo?
Ik vind dat echt de meest domme, meest irritante, niets toevoegende smilie van allemaal..quote:
Niks............ hij zorgt voor irritatie bij de ontvanger.... precies zoals nu !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de meest domme, meest irritante, niets toevoegende smilie van allemaal..
Wat wil je in godsnaam duidelijk maken met die smilie??
Ik snap m niet.
Ik haal er wat minuten af.... ga 16:45 naar huis,... ! Vind het leuk geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
38 minuten
Kijk DIT is irritantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik haal er wat minuten af.... ga 16:45 naar huis,... ! Vind het leuk geweest.
ik was hier pas om 9 uur.... maar ga wel op tijd naar huisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik haal er wat minuten af.... ga 16:45 naar huis,... ! Vind het leuk geweest.
Waarom naar de film als je het live kan meemakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Welke hel is dit?? En ben ik de enige die het ziet?? En dan zie je die rotkoppen van je collega's weer, en de bevestiging voel je. Yep, ik ben de enige hier die er last van heeft, de rest is allang ergens dood gegaan en zitten hier tot een miezerig leeg skelet te verrotten.
Lijkt wel de intro van een filmBriljant !!
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
die struik
Watskebeurt
met Williamwie??
Zeg alsjeblieft dat je er For a good & gay time, call: boven heb geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zak
quote:Walvis in Theems zet Londen op stelten
Uitgegeven: 20 januari 2006 15:44
Laatst gewijzigd: 20 januari 2006 18:00
LONDEN - Londenaren keken vrijdag hun ogen uit toen ze een walvisachtige zagen zwemmen in de rivier de Theems. Volgens de Britse zender BBC gaat het om een Noordelijke Butskop, een walvisachtige uit de familie van de spitssnuitdolfijnen, die doorgaans alleen te vinden is in de noordelijke Atlantische Oceaan.![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zak
hou je van Katie Melua? Nora Jones? Michael Buble?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand nog een goed jazz album wat ik kan downen... of andere chill muziek al la bv Buena Vista ?
Tiesto - In Search of Sunrise 4quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand nog een goed jazz album wat ik kan downen... of andere chill muziek al la bv Buena Vista ?
Buena Vista Club is natuurlijk geen Jazzquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Na ja jammer.. zat er laatst aan te denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
hou je van Katie Melua? Nora Jones? Michael Buble?
Enneh zo hard had je me niet geknepen hoor, volgens mij kneep ik harder terug![]()
@B ja ik heb op mijn oude computer nog wat filetjes staan, niets geweldigs helaas heb het geprobeerd te uploaden maar was beetje te groot en wilde niet werkenmaar je mist niet echt iets.
Ik poep op Tiestoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiesto - In Search of Sunrise 4
Probeer het.
ik kijk wel of ik het nog voor die tijd eraf kan plukken en evt op een cdtje zet voor de liefhebbers, maar nogmaals, niets spannends ik had die camera net en het was gewoon ff uitproberen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na ja jammer.. zat er laatst aan te denken
quote:
Dat poepen hier ook altijd op elkaars smaakquote:
Ik poep op je cynische posts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Bastard het volgende:
Dat poepen hier ook altijd op elkaars smaak
En erger nog.. je krijgt straks bijval met een single quote .. dat bevestiging krijgen
Daarom schreef ik ook 'andere' chill muziekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Buena Vista Club is natuurlijk geen Jazz![]()
Denk eens na Gijsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tiesto - In Search of Sunrise 4
Probeer het.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook 'andere' chill muziekmaar thanks.... zal de albums eens proberen.
Denk het ook wel............ QueenR heeft me geholpen met een paar torrents. Een op advies van haar en een van jouw.... Bird's nest ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]Vele soorten Jazz zijn er, zit vast bij wat je aanspreekt.
Trek Kevin Kline nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Silverado eens kijken. Benieuwd of het wat is.
Birds nest - Charlie Parkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het ook wel............ QueenR heeft me geholpen met een paar torrents. Een op advies van haar en een van jouw.... Bird's nest ofzo![]()
Thanks !
heb het gedownload ook maar meteen de hele collectie 10 cd of zoiets..quote:
Neeeee... je moet gewoon lekker "gaan" op die muziek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb het gedownload ook maar meteen de hele collectie 10 cd of zoiets..maar wat ik ervan gehoord heb is dus niets voor mij
ipv relaxen wordt ik er eerlijk gezegt een beetje nerveus van....
![]()
En nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag iets in de hoek van mijn oogDacht iets te zien... daarna een koude rilling.... durf niet te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |