abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:36:56 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34240916
The line is a dot to you!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:38:52 #2
80941 HomeTheaterGod
No Home Theater, no glory...
pi_34241002
Oja joh?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:41:12 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241083
We moeten hws onze hond weg doen trouwens

Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.

Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.

Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:41:31 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241092
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Oja joh?
Nog bedankt he.
The truth was in here.
pi_34241104
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:

Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon is negatieve aandacht, ook aandacht.

Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms

Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Dribbel
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:44:43 #6
80941 HomeTheaterGod
No Home Theater, no glory...
pi_34241198
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:49:13 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241361
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
Nee bedankt voor al die mbx'en die moeten worden overgezet, 3x raden wie daar op is gezet
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:52:16 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241478
Mja he
The truth was in here.
pi_34241614
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Bastard het volgende:
Mja he
Koop een hond bij, vermaken ze elkaar
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:55:28 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34241618
quote:
Ahw
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:56:13 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241641
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Koop een hond bij, vermaken ze elkaar
Nou dat is niet de oplossing denk ik

Leuk meegedacht
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:57:06 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241676
Ken je dat.. een klant meld een probleem..
Jij leest tracefiles door.. je geeft bij die klant aan waar het probleem vandaan komt..
en dat je dan het antwoord krijgt "Daar ligt het niet aan"

Doe niet zo eigenwijs johhh
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:59:07 #13
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34241769
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.

succes!!!
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:21 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34241856
quote:
dat is een vervelende kwestie... hebben jullie al eventueel iemand op het oog die dribbel kan overnemen?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:39 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34241873
quote:

Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen. Vind het trouwens terecht die keuze.... kan me voorstellen dat het moeilijk is en een paar flinke tranen gaat achterlaten. Echter...... rust is toch ook wel belangrijk voor je gezin.

Hoe gaat ze weg dan? Breng je de hond weg of geef je die aan iemand die je kent bv?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:05:08 #16
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34242017
quote:
Gijs... dat is echt kut...
Je hecht je echt aan dat beestje ... tis alsof het je kind is ...
Gatver.. .. kut beslissing is het..

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:08:26 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34242132
gtvp
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:08:47 #18
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242140
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen.
pi_34242265
quote:

Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.

lang verhaal toch gelezen

damn gijs dit zijn geen grappen.... ik zou het er ook zwaar mee hebben ja....

sterkte pik
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_34242289
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef QueenR het volgende:
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.

succes!!!
dit lees ik dan bijv. weer niet
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:22 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34242327
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef QueenR het volgende:

[..]

We maken wel grappen en pesten elkaar maar de liefde en het begrip overheersen...
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:23 #22
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242328
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

dit lees ik dan bijv. weer niet
je houdt niet meer van me.....
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:37 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34242334
Bedankt voor jullie begrip jongens.. gaat mij ook echt zeer aan het hart hoor.
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...

Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:15:46 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34242372
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...

Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
Komt goed Gijs.................. later.... heb je nu niks aan dus wens ik je veel sterkte de komende dagen in deze klote beslissing !!!!!
pi_34242498
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef QueenR het volgende:

[..]

je houdt niet meer van me.....
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor
neh... het houden van is echt over ja

neuken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:22:28 #26
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242588
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

neh... het houden van is echt over ja

neuken?
nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
pi_34242672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef QueenR het volgende:

[..]

nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
pi_34242696
quote:

ik zou het ook echt een moeilijke beslissing vinden
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:26:05 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34242706
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:26:14 #30
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242709
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

leugenaar
pi_34242881
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
gijs.... gaat nergens over....

zo makkelijk scoren
pi_34242962
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef QueenR het volgende:

[..]

leugenaar
echt waar hoor
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:34:22 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34242973
quote:

een hond is veel meer een vriend dan een kat. Een kat blijft meestal bij je voor het eten, maar een bij een hond heb je echt het idee dat het een goede vriend van je is. het is een moeilijke beslissing, maar je moet het beste kiezen voor jullie en je hond!

Een asiel is idd geen oplossing... hopelijk kunnen jullie iemand vinden die Dribbel wil overnemen
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:01 #34
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243268
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
pi_34243333
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
Oh ja joh...!
pi_34243460
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Oh ja joh...!
gijs serieus
pi_34243583
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

gijs serieus
Geen idee gijs, zit met m`n hoofd al in het weekend, nog 8 minuten
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:28 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243888
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Oh ja joh...!
Doe nou eens normaal joh
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:39 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243903
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:17 #40
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34243962
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

echt waar hoor
meer bewijs...

en het honden kattending, tja over het algemeen geldt dat wel ja. Heb beide gehad en was idd meer gehecht aan mijn honden, de katten gingen meer hun eigen gang. Maar die ik nu heb, Harry, is gewoon net een hond alleen aaibaarder en knort lief dus het ligt nogal aan het beest lijkt me.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:52 #41
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34243982
quote:
die blik!! proest!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:44 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244059
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef QueenR het volgende:

[..]

die blik!! proest!!
Ja,... Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:06:46 #43
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34244173
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
d'r uitgroei valt ook wel op zo hihi das dan weer een typish vrouwenopmerking ik weet het.
Heb van mezelf ook van die geweldige foto's genomen in attracties... werelds maar niet toonbaar voor ander publiek
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:09:31 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34244266
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:13:12 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244427
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef QueenR het volgende:

[..]

d'r uitgroei valt ook wel op zo
Ik heb haar kut niet kunnen zien
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:19:32 #46
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34244645
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb haar kut niet kunnen zien
verf jij je daar normaal dan?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:21:11 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244693
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef QueenR het volgende:

[..]

verf jij je daar normaal dan?
Nog niet maar ik ben in voor nieuwe dingen !
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:26:27 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34244865

He, zij woont bij mij in de buurt
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:31:02 #49
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34245032
die bij mij
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:31:56 #50
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34245063
het regent
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:34:32 #51
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34245170
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]

He, zij woont bij mij in de buurt
Zo dan... heb jij mazzel...
berrygirl60 woont in hoofddorp ... maar es klikken dan!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:36:45 #52
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34245256
Pffff... nog 25 minuten en dan naar huis!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:37:14 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34245278
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] die bij mij
Lucky bastard !!
pi_34245604
Weekend enzo
pi_34245722
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:54:18 #56
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34245797
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Lucky bastard !!
tja denk niet dat ik er verder iets mee doe
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:25 #57
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34245822
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:47 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34245836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Weekend enzo
*naschopt*
Ik hoop dat het ijzelt morgen.
The truth was in here.
pi_34245927
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

*naschopt*
En dan ?
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:01:17 #61
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34245949
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

*naschopt*
De aarde mag in 2en splijten, meteoren erop.. beetje lava.. klaar ...
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:02:56 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34246007
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:56 schreef -Struikrover- het volgende:
WTF
Rood
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:03:30 #63
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34246035
Oh... de postbank heeft mijn girotel geblokkeerd... moest nieuwe codes aanvragen.. kan 5 dagen geen bankdingen meer via internet doen
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:04:22 #64
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34246065
hey nu woont ze ineens bij mij om de hoek?? die verhuist snel

donderdag 19 januari 2006 @ 17:04:47 #65
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34246074
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:56 schreef -Struikrover- het volgende:
WTF
Op die manier een stukje door de stad lopen..
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:07:11 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34246147
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Op die manier een stukje door de stad lopen..
Ik zou het bij rollen houden Gijs
pi_34246401
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

De aarde mag in 2en splijten, meteoren erop.. beetje lava.. klaar ...
Ow, jullie zitten nog op werk wa?
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:19:22 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34246538
Welke mongool heeft er weer een plaatje gepost waardoor mn firewall dit topic blokt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_34246763
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke mongool heeft er weer een plaatje gepost waardoor mn firewall dit topic blokt
wat doe je hier dan?
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:46:54 #70
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34247471
quote:
ik en B.

sorry
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:16:25 #71
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34248428
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Ow, jullie zitten nog op werk wa?
Ja net wel... ben nu thuis...
Volgens mij is Brown de enige die nog aan op het werk is...
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:16:51 #72
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34248444
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef QueenR het volgende:

[..]

ik en B.

sorry
Geeft niet... waren prima plaatjes hoor
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:33:39 #73
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34248928
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar je werkt al zo weinig op een dag
Dat klopt.
15 bezoekjes op een dag is meer dan zat.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:42:31 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34249205
quote:
oh... blokkeert ie dan joh?

The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:51:35 #75
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34249515
Noot dan moet je je vuurmuur beter afstellen als ie zulke plaatjes blokt
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:09:42 #76
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34252606
kan het niet laten, sorry.. ff nog wat foto's spammen
Keagan imiteerd een monster:

En Robynn is ook gek op Harry:
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:17:08 #77
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34252863
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef QueenR het volgende:
Lijkt wel op de toekomstige Harry Potter.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:19:33 #78
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34252952
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Lijkt wel op de toekomstige Harry Potter.
haha zou ik niet erg vinden als ie maar een huis koopt voor zijn mama Hij wordt meestel vergeleken met die jongen van Jerry Mcquire zoals je misschien al weet, maar Harry is ook goed lol
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:24:39 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34253154
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahaha, serieus hardop gelachen om Keagan
Wat een coole foto.. oh daar zal die blij mee zijn als zn toekomstige vriendinnen vragen om jeugdfoto's te kijken

De kaart doe ik morgen op de post btw
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:26:13 #80
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34253213
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hahahaha, serieus hardop gelachen om Keagan
Wat een coole foto.. oh daar zal die blij mee zijn als zn toekomstige vriendinnen vragen om jeugdfoto's te kijken

De kaart doe ik morgen op de post btw
dank je das fijn
Keagan is echt een ongelooflijke clown, die wordt nog komiek ofzo
Ik heb ook nog een gave foto waar ze met zijn tweeen onder de douche staan en hun witte billen tegen het glas duwen die is ook priceless voor evt vriendjes en vriendinnetjes
pi_34253591
Film kijken
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:38:45 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34253654
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Kinderen zijn toch echt wel heel tof he
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:40:18 #83
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34253704
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kinderen zijn toch echt wel heel tof he
Als je er aan toe bent nootje, het meest geweldige op de wereld!!! iig de enige 100% zekere factor in mijn leven. Ze houden van je hoe dan ook!! zo heerlijk
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:49:47 #84
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34254063
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahahaha ... hoe oud is Keagan eigenlijk?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:50:30 #85
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34254092
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Film kijken
Welke?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:51:26 #86
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34254135
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Hahahahaha ... hoe oud is Keagan eigenlijk?
Keagan is 4,5 (24 juli 2001) Grote vent alweer he gaat zo vreselijk snel!
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:55:45 #87
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34254296
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:

[..]

Keagan is 4,5 (24 juli 2001) Grote vent alweer he gaat zo vreselijk snel!
Ja mooi!! ... flinke vent hoor! ...
Dat scheel kijken ook van hem
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:04:44 #88
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34254646
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ja mooi!! ... flinke vent hoor! ...
hier valt het zo nog mee, kijkt soms nog scheler vooral als ie een monster is dus ja. Maar het is een geweldig jongetje, allebei mijn kindjes trouwens mag me heel gelukkig prijzen met 2 gezonde, lichtelijk gestoorde, lieve erg sociale kids die meestal nog luisteren ook Krijg soms krengen over de vloer
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:14:34 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34257845
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Doe jij standaard Gijs....................

en je post buiten werk

Zeldzaam
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:29:17 #90
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34258554
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:14:59 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34268200
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Doe jij standaard Gijs....................

en je post buiten werk

Zeldzaam
Oh dacht ook dat ie avond had
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:16:07 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34268208
Oh ja, dat is waar ook, ik ben de enige die aan het werk moet vandaag
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:17:59 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34268214
En ik krijg een functioneringsgesprek vandaag.. geen zin in.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:22:56 #94
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34268237
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, dat is waar ook, ik ben de enige die aan het werk moet vandaag
nee hoor
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:52:14 #95
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34268330
* QueenR B en Neet een aai over de bol geeft....

Jullie kunnen het! Kop op, Bijna weekend!

Mogguh!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:17:33 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34268515
En ik voel me zo brak
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:29:56 #97
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_34268627
Nee B. ik moet ook nog werken
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:37:02 #98
8372 Bastard
Persona non grata
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:54:52 #99
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34268857
En we zijn er weer
pi_34268919
morgeuh

Dribbel Moeilijke beslissing, maar begrijpelijk Gijs.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:01:05 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34268923
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:29 schreef O-Ren het volgende:
Nee B. ik moet ook nog werken
Ik ook
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:03:06 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34268945
Oh ja.. krijg je 2x dat filmpje binnen
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:04:20 #103
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34268954
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. krijg je 2x dat filmpje binnen
Oh ... ... maar hij is wel leuk
pi_34268976
Pfffff....geen zin vandaag....kater....
pi_34268978
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ja net wel... ben nu thuis...
Volgens mij is Brown de enige die nog aan op het werk is...
was ik allang klaar met eten
pi_34268988
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:54 schreef silver-surfer het volgende:
En we zijn er weer
hou eens op
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:07:46 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34268992
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

was ik allang klaar met eten
Your message cannot be delivered to the following recipients:

Recipient address: t022@ims-ms-daemon
Original address: ernesto_t@planet.nl
Reason: Over quota

vrijdag 20 januari 2006 @ 09:11:26 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34269038
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff....geen zin vandaag....kater....
Broeder
The truth was in here.
pi_34269098
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Your message cannot be delivered to the following recipients:

Recipient address: t022@ims-ms-daemon
Original address: ernesto_t@planet.nl
Reason: Over quota

gijs..... dat adres gebruik ik echt allang niet meer check ik echt noooooooiiiittttt

alleen mijn hotmail gebruik ik nog.....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:16:40 #110
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34269115
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:07 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding] hou eens op
Bedankt
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:17:40 #111
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34269130
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:15 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

gijs..... dat adres gebruik ik echt allang niet meer check ik echt noooooooiiiittttt

alleen mijn hotmail gebruik ik nog.....
pi_34269213
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:17 schreef Magneet het volgende:

[..]

raar mannetje
pi_34269273
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:16 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Bedankt [afbeelding]
pi_34269300
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
Broeder
Gijssssssssssssssssssssssssssss...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:29:08 #115
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34269340
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:25 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je hebt een blanke pik!!
pi_34269455
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
Je hebt een blanke pik!!
pi_34269555
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Je hebt een blanke pik!!
dat is jouw pik weet je dat niet meer
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:40:32 #118
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34269559
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Broeder
Zit je alleen gijs???
pi_34269566
Week 15:
Je baby is nu 11 centimeter lang

Een krachtpatser in je buik

Door al dat gespartel in het vruchtwater worden de spieren van je baby steeds krachtiger. Hij kan nu een vuistje maken en zijn armen en benen buigen. Hij kan slikken en zijn bovenlip bewegen. En dat is de start van de latere zuigreflex. Hij slikt nu ook geregeld vruchtwater in. En omdat de nieren al werken, doet je baby ook kleine plasjes. De afvalproducten van je baby worden overigens geregeld afgevoerd. Je baby is nu 11 centimeter lang
pi_34269618
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Week 15:
Je baby is nu 11 centimeter lang

Een krachtpatser in je buik

Door al dat gespartel in het vruchtwater worden de spieren van je baby steeds krachtiger. Hij kan nu een vuistje maken en zijn armen en benen buigen. Hij kan slikken en zijn bovenlip bewegen. En dat is de start van de latere zuigreflex. Hij slikt nu ook geregeld vruchtwater in. En omdat de nieren al werken, doet je baby ook kleine plasjes. De afvalproducten van je baby worden overigens geregeld afgevoerd. Je baby is nu 11 centimeter lang
En hij is nu dus groter dan je piemel.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:44:02 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34269631
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:40 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Zit je alleen gijs???
Eigenlijk wel.. zit met een neger hier.
The truth was in here.
pi_34269659
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Allang
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:57:25 #123
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34269885
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.. zit met een neger hier.
Ja... dat zegt genoeg
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:12:30 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34270196
Goeiemorgen stinkgijzen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:24:58 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34270458
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Proest
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:31:39 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34270620

pi_34270634
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooomo's...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:34:09 #128
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34270673
quote:

[afbeelding]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:35:45 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34270706
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja,... prachtig.... we moesten hier op het werk erg lachen om die mannetjes.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:41:43 #130
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34270815
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De reactie van sommige in dat topic is briljant hoor

" im pretty positive i could make all of them cry "
pi_34270829
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:34 schreef kepler het volgende:

[..]

wat is er jongen???

beledigen we je matti's
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:42:53 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34270839
Die foto's zijn zooooooooooooo 2 weken geleden
pi_34270841
quote:

[afbeelding]
die snor van die ene dat dons
pi_34270850
OMG, wat een kneuzen.
pi_34270855
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die foto's zijn zooooooooooooo 2 weken geleden
jouw hoofd ook
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:46:48 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34270933
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:43 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

jouw hoofd ook
Surfercomeback -4
pi_34270939
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Surfercomeback -4
I know

briljant toch
pi_34271134
die struik

die mafkees stuurde smsjes naar mijn oude nummer.....

Watskebeurt

ik had geen ideeee wie dat was... dus ik bel hem met werktelefoon... geheim nr

met William wie??
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:56:48 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34271202
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
die struik

Watskebeurt

met William wie??
PWNED!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:57:46 #140
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34271235
Morge
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:57:52 #141
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271238
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Surfercomeback -4
Please
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:01:56 #142
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34271344
quote:
die struik

Watskebeurt

met William wie??
Die kreeg ik ook.... dan verveelt die zich..... sms block op gezet !
pi_34271358
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Please
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:02:52 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34271368
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Please
Ik hou van je bolle klootzak! Maar je comebacks sucken
pi_34271382
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook.... dan verveelt die zich..... sms block op gezet !
ik had zijn oude nummer ook nog... dus ik had echt geen idee welke mafkees die smsjes stuurde...
pi_34271394
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar je comebacks sucken
waarheid +10
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:04:45 #147
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271427
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hou van je bolle klootzak! Maar je comebacks sucken
IRL ben ik scherper
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:05:03 #148
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271436
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

waarheid +10
Dat vind je leuk he
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:05:57 #149
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271464
Ik ben van de matige grappen

En ik vind ze nog leuk ook
pi_34271477
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

IRL ben ik scherper
nee...... dikker......
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:06:59 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34271496
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben van de matige grappen

En ik vind ze nog leuk ook
Ik moet ook altijd om je lachen
pi_34271529
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Dat vind je leuk he
ja
pi_34271544
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik moet ook altijd om je lachen
subtiel +8
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:10:20 #154
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34271602
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

subtiel +8
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:12:21 #155
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271657
Sterf allemaal!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:12:55 #156
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34271677
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

subtiel +8
Die cijfers
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:15:40 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34271745
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:12 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Die cijfers
Rebel +4
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:29:43 #158
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34272192

Yummiegirl78, Hoofddorp
pi_34272315
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Yummiegirl78, Hoofddorp
[afbeelding]
+10
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:37:41 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34272483
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

+10
Zelfde smaak
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:37:59 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34272492
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:44:04 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34272696
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Yummiegirl78, Hoofddorp
[afbeelding]
Billen +1000000000000000
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:44:40 #163
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34272709
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Billen +1000000000000000
Ook zo gek op billen ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:46:32 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34272773
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ook zo gek op billen ?
Godver ja! Van die mooie ronde
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:01:06 #165
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34273250
quote:
gaat helemaal nergens over natuurlijk, ik moet een blinde dus gewoon een foto van Surfer laten zien zodat ze een hartaanval krijgen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:11:53 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34273613
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:

[..]

gaat helemaal nergens over natuurlijk, ik moet een blinde dus gewoon een foto van Surfer laten zien zodat ze een hartaanval krijgen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:13:17 #167
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34273659
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:14:26 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34273699
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:13 schreef Magneet het volgende:

[..]

Goeiemorgen Neet
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:14:56 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34273715
quote:

[..]

Echt geen idee........
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:16:05 #170
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34273751
quote:

[..]

Extreem rare jongen ben je Neet..
pi_34274502
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:43:28 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34274662
quote:

[..]

Ja doe dat, ik ben erg benieuwd naar de afloop.

The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:46:50 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34274768
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef mr_Brown het volgende:

geef mij zo'n blokkie

http://www.ezprezzo.com/crazypics/saddams_gold.html
pi_34274817
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

oh..... ik heb er al 1
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:58:18 #175
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275157
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

oh..... ik heb er al 1
Ja grappig he iemand die een goudstaaf vasthoudt

The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:59:18 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275196
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja grappig he iemand die een goudstaaf vasthoudt

Hij heet Brown Gijs
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:00:17 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275231
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:00:52 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275254
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hij heet Brown Gijs
Das wel waar.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:01:31 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275275
The truth was in here.
pi_34275325

Wel een baard
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:03:45 #181
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275361
quote:
Deee teeeeering... WTFFFF ..

Dat is een badasss nigga
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:04:28 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275390
quote:
WAT EEN REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:04:35 #183
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275394
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef mr_Brown het volgende:

geef mij zo'n blokkie

http://www.ezprezzo.com/crazypics/saddams_gold.html
Die man had GOUD!!! Ziek hoor
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:05:12 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275421
quote:
Ik zag alleeen

vrijdag 20 januari 2006 @ 13:05:44 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275438
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag alleeen

[afbeelding]
Mwa
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:07:23 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275494
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mwa
Mjah. Je moet er ook niet te lang naar kijken... Filmpje duurde verder ook niet echt lang.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:08:20 #187
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275524
Die B..... heerlijke stem altijd
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:08:21 #188
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275525
Zag vanmorgen deze nog ... die griet heeft zeker 2 huizen

vrijdag 20 januari 2006 @ 13:08:56 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275548
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag alleeen

[afbeelding]
Ga jij nou eens opzoek in je ranzige folder "For special occasions" en post het meest lekkere plaatje wat je daarin hebt staan.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:09:10 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275557
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef silver-surfer het volgende:

[afbeelding]
Hoofddorp is Noord Holland toch wa ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:09:30 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275568
quote:

[afbeelding]
Al heb ze er vijf.. geef haar adres
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:09:37 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275573
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga jij nou eens opzoek in je ranzige folder "For special occasions" en post het meest lekkere plaatje wat je daarin hebt staan.
Idee +8
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:10:05 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275587
quote:

[afbeelding]
Geniaal Als ik bij mn ouders ben wonen ze altijd in de buurt van Den Bosch
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:10:56 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275608
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Boeiend -3

Borsten wil ik zien.. mooie volle memmen.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:11:11 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275622
Jopen
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:11:17 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275625
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Baard
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:11:21 #197
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275631
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoofddorp is Noord Holland toch wa ?
Ja ... maar ze woont ook in A'dam...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:12:02 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275648
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:11 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ja ... maar ze woont ook in A'dam...
He,.. dus het is niet waar wat er op de site staat ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:12:22 #199
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275664
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Al heb ze er vijf.. geef haar adres
Fuck it... ze woont in hoofddorp... ik ga haar zoeken!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:13:46 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275721
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien niet het geilste plaatje, maar wel de mooiste billen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:14:58 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275759
Slechte kwaliteit trouwens dat plaatje
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:15:13 #202
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275766
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:12 schreef Chocobo het volgende:

[..]

He,.. dus het is niet waar wat er op de site staat ?
Zou het
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:15:51 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275785
Ohhhh deze is pas master over zijn gevoelens zeg

http://www.break.com/index/coolguy.html

Gewoon doodleuk kijken he.. niks aan de hand, zie ik dagelijks
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:15:54 #204
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275787
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien niet het geilste plaatje, maar wel de mooiste billen
Tering ....gijs

Heerlijke kont hoor...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:16:09 #205
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275798
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:18:29 #206
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34275870
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Chocobo het volgende:
Over gewichtheffen gesproken !
http://www.dumpalink.com/(...)_Mishaps_Compilation
Whahahaha.. dat jochie wat door de vloer gaat
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:18:35 #207
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275876
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:19:04 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275897
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Chocobo het volgende:
Over gewichtheffen gesproken !
http://www.dumpalink.com/(...)_Mishaps_Compilation
AUW!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:19:47 #209
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34275925
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:20:09 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34275940
quote:
Zonder vangnet... Spring er dan meteen vanaf
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:20:41 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34275961
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Als je dat ziet weet je ook wel genoeg
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:22:15 #212
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34276010
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:26:55 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34276172
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:22 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

http://www.media-post.net/brokenbones.php

The truth was in here.
pi_34276215
Hebben jullie niks te doen of zo?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:28:29 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34276227
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie niks te doen of zo?
JIj wel
The truth was in here.
pi_34276535
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef Bastard het volgende:
JIj wel
Ja...best veel

Mag zo weer een overleg in
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:38:14 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34276619
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja...best veel

Mag zo weer een overleg in
Kijk, dat is humor.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:38:37 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34276632
Sjo.. je fruitveiling is klaar, mail in je mbx.
The truth was in here.
pi_34276670
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dat is humor.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:45 #220
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34276867
quote:
Die hardloper
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:56:55 #221
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34277274
quote:
... overdracht via Fok
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:57:08 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34277282
quote:
Terugkoppel +10
Snelheid +7
Werk +2
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:05:37 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34277608
Ben trouwens nog steeds mol.. wil gewoon lekker naar mn bed. Lekker warm liggen, ff een uurtje of 2 slapen..
Komt ook door het weer hoor, beetje druilerig he
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:06:59 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34277665
Goh die strol... nog gewoon een vergadering in ook.. daar heb ik nou echt helemaaaaal geen zin in. Sterker nog, ik denk dat ik gewoon wegdommel dan
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:15:17 #225
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34277964
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
Ben trouwens nog steeds mol.. wil gewoon lekker naar mn bed. Lekker warm liggen, ff een uurtje of 2 slapen..
Komt ook door het weer hoor, beetje druilerig he
Hoelang moet je nog?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:16:22 #226
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34278010
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Bastard het volgende:
Goh die strol... nog gewoon een vergadering in ook.. daar heb ik nou echt helemaaaaal geen zin in. Sterker nog, ik denk dat ik gewoon wegdommel dan
Moooi... dat lijkt me verschrikkelijk...
In zo'n warm hok naar een monotone stem zitten luisteren...
Dat kan je wel een RedBull gebruiken....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:20:52 #227
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34278187
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Tering ....gijs

Heerlijke kont hoor...
zijn idd mooie billen, zie ik toch een stuk liever dan die enge botbreuken
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:28:10 #228
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34278476
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef Bastard het volgende:
Ohhhh deze is pas master over zijn gevoelens zeg

http://www.break.com/index/coolguy.html

Gewoon doodleuk kijken he.. niks aan de hand, zie ik dagelijks
omg die vent is idd wel errrrug relaxed. Jointje ipv sigaret?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:32:42 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34278659
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef QueenR het volgende:

[..]

Goeie billen kletsen ook beter.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:35:04 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34278736
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kom eens hier
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:35:10 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34278738
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Hoelang moet je nog?
2 en half uur
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:38:55 #232
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34278867
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef QueenR het volgende:

[..]

Ja ik ook... ... *PEEEETSSS*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:39:29 #233
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34278890
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

2 en half uur
WHahahahahhaa...

Oh.. ik ook..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:40 #234
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34278932
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

zal het eens een keer uittesten
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:42:37 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34278996
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef QueenR het volgende:

[..]

zal het eens een keer uittesten
Als jij goeie ronde billen hebt. Plaatst eens een foto ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:43:18 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34279021
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

WHahahahahhaa...

Oh.. ik ook..
En hoe het gebeurt het.. maar iedere vrijdagmiddag zit ik met een kut probleem waar ik heel flink bij mag nadenken.

Ik heb er gewoon geen kracht meer voor.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:43:55 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34279051
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ontopic +6
The truth was in here.
pi_34279128
nog 2 uur
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:55:18 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34279398
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
nog 2 uur
Over 5 minuten nog 2 uur
The truth was in here.
pi_34279399
Overleg afgelopen! Over 5 minuten naar huis
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:55:57 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34279417
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
The truth was in here.
pi_34279850
quote:
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:18:52 #243
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34280238
quote:
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:19:36 #244
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34280265
quote:
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:25:23 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34280447
AND STAY OUT!!

The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:41:03 #246
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34280996
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

uhm ik bedoelde eigenlijk dat ik zou kletsen tegen iemand anders zijn/haar billen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:42:53 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34281052
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef QueenR het volgende:

[..]

uhm ik bedoelde eigenlijk dat ik zou kletsen tegen iemand anders zijn/haar billen
Kom eens hier
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:50:38 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34281349
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

wat is er jongen???

beledigen we je matti's
een paar dagen terug plaatste ik al een link naar deze foto's en toen kreek ik diezelfde reactie van jullie dussuh
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:51:49 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281389
Godver.. NOG een dik uur.. ik heb er gewoon geen kracht voor.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:53:05 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281433
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef QueenR het volgende:

[..]

Jij had bij de vorige meet ( meet ) toch een filmcamera bij je
Heb je daar trouwens iets van op je pc staan ofzo?
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:53:10 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34281435
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Godver.. NOG een dik uur.. ik heb er gewoon geen kracht voor.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:53:50 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34281458
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jij had bij de vorige meet ( meet ) toch een filmcamera bij je
Heb je daar trouwens iets van op je pc staan ofzo?
Ik heb haar in d'r reet geknepen !

Hard !
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:56:37 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281535
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind dat echt de meest domme, meest irritante, niets toevoegende smilie van allemaal..
Wat wil je in godsnaam duidelijk maken met die smilie??

Ik snap m niet.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:00:05 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281593
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:06:46 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281805
Nog 54 minuten.. komt goed.
The truth was in here.
pi_34281973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Bastard het volgende:
Nog 54 minuten.. komt goed.
33
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:12:36 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34281987
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

33
Jij telt niet meer mee.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:20:58 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34282262
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind dat echt de meest domme, meest irritante, niets toevoegende smilie van allemaal..
Wat wil je in godsnaam duidelijk maken met die smilie??

Ik snap m niet.
Niks............ hij zorgt voor irritatie bij de ontvanger.... precies zoals nu !
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:22:04 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34282299
Nu zie ik m niet
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:22:16 #260
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34282303
38 minuten
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:24:12 #261
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34282366
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
38 minuten
Ik haal er wat minuten af.... ga 16:45 naar huis,... ! Vind het leuk geweest.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:25:12 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34282405
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kijk DIT is irritant
The truth was in here.
pi_34282667
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

ik was hier pas om 9 uur.... maar ga wel op tijd naar huis
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:35:08 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34282755
Nou die 25 minuten kom ik nog wel door.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:37:12 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34282822
Ik mis mijn pikkies
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:39:38 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34282896
Ik kan Jasmijn ook zo erggg missen als ik op mn werk zit.
Vanuit dta gevoel laatst een blog geschreven... rennen
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:40:45 #267
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34282928
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:42:07 #268
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34282965
Welke hel is dit?? En ben ik de enige die het ziet?? En dan zie je die rotkoppen van je collega's weer, en de bevestiging voel je. Yep, ik ben de enige hier die er last van heeft, de rest is allang ergens dood gegaan en zitten hier tot een miezerig leeg skelet te verrotten.

Lijkt wel de intro van een film Briljant !!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:43:28 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34283022
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Welke hel is dit?? En ben ik de enige die het ziet?? En dan zie je die rotkoppen van je collega's weer, en de bevestiging voel je. Yep, ik ben de enige hier die er last van heeft, de rest is allang ergens dood gegaan en zitten hier tot een miezerig leeg skelet te verrotten.

Lijkt wel de intro van een film Briljant !!
Waarom naar de film als je het live kan meemaken

Hoe kom ik er ook op
Als ik schrijf, schrijf ik in 1 teug wat me te binnen schiet.. verander hooguit leestekens hier en daar.
The truth was in here.
pi_34283274
naar huis

B.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:35:47 #271
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34284675
thuis
pi_34285185
Ook thuis
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:01:31 #273
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_34285352
thuis
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:19:36 #274
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34285890
*digicam kopen gaat* alleen nu nog uitzoeken hoe en wat
pi_34285999
quote:
die struik

Watskebeurt

met William wie??
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zak
pi_34286304
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zak
Zeg alsjeblieft dat je er For a good & gay time, call: boven heb geschreven.
pi_34286411
Naja
quote:
Walvis in Theems zet Londen op stelten

Uitgegeven: 20 januari 2006 15:44
Laatst gewijzigd: 20 januari 2006 18:00

LONDEN - Londenaren keken vrijdag hun ogen uit toen ze een walvisachtige zagen zwemmen in de rivier de Theems. Volgens de Britse zender BBC gaat het om een Noordelijke Butskop, een walvisachtige uit de familie van de spitssnuitdolfijnen, die doorgaans alleen te vinden is in de noordelijke Atlantische Oceaan.

vrijdag 20 januari 2006 @ 19:25:38 #278
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34287996
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

WHOEHAHAHAHAHAHAHHA
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:28:15 #279
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34288077
Weet iemand nog een goed jazz album wat ik kan downen... of andere chill muziek al la bv Buena Vista ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:43:24 #280
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34288532
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand nog een goed jazz album wat ik kan downen... of andere chill muziek al la bv Buena Vista ?
hou je van Katie Melua? Nora Jones? Michael Buble?

Enneh zo hard had je me niet geknepen hoor, volgens mij kneep ik harder terug

@B ja ik heb op mijn oude computer nog wat filetjes staan, niets geweldigs helaas heb het geprobeerd te uploaden maar was beetje te groot en wilde niet werken maar je mist niet echt iets.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:52:16 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34288779
quote:
Tiesto - In Search of Sunrise 4

Probeer het.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:56:22 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34288897
quote:
Buena Vista Club is natuurlijk geen Jazz

Maar in die trant van muziek vind ik zelf Juanes wel lekker klinken.. lekkere spaanstalige muziek.

Als je Jazz zoekt, Miles Davis natuurlijk, maar opzekers Charlie Parker.. die is goddelijk (download bird's nest eerst eens)
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:56:59 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34288910
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

hou je van Katie Melua? Nora Jones? Michael Buble?

Enneh zo hard had je me niet geknepen hoor, volgens mij kneep ik harder terug

@B ja ik heb op mijn oude computer nog wat filetjes staan, niets geweldigs helaas heb het geprobeerd te uploaden maar was beetje te groot en wilde niet werken maar je mist niet echt iets.
Na ja jammer.. zat er laatst aan te denken
The truth was in here.
pi_34288927
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

Probeer het.
Ik poep op Tiesto
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:59:05 #285
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34288983
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Na ja jammer.. zat er laatst aan te denken
ik kijk wel of ik het nog voor die tijd eraf kan plukken en evt op een cdtje zet voor de liefhebbers, maar nogmaals, niets spannends ik had die camera net en het was gewoon ff uitproberen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:59:16 #286
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34288990
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik poep op Tiesto
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:07:50 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34289288
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik poep op Tiesto
Dat poepen hier ook altijd op elkaars smaak

En erger nog.. je krijgt straks bijval met een single quote .. dat bevestiging krijgen

Iets verder lezen B.. bijval was er al
The truth was in here.
pi_34289308
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Bastard het volgende:
Dat poepen hier ook altijd op elkaars smaak

En erger nog.. je krijgt straks bijval met een single quote .. dat bevestiging krijgen
Ik poep op je cynische posts.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:09:19 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34289340
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik poep op je cynische posts.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:30:11 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34290067
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Buena Vista Club is natuurlijk geen Jazz
Daarom schreef ik ook 'andere' chill muziek maar thanks.... zal de albums eens proberen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:30:58 #291
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34290090
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Probeer het.
Denk eens na Gijs
pi_34290100
Vanavond Silverado eens kijken. Benieuwd of het wat is.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:31:47 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34290118
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook 'andere' chill muziek maar thanks.... zal de albums eens proberen.
Vele soorten Jazz zijn er, zit vast bij wat je aanspreekt.
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:38:24 #294
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34290367
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vele soorten Jazz zijn er, zit vast bij wat je aanspreekt.
Denk het ook wel............ QueenR heeft me geholpen met een paar torrents. Een op advies van haar en een van jouw.... Bird's nest ofzo

Thanks !
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:41:00 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34290444
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond Silverado eens kijken. Benieuwd of het wat is.
Trek Kevin Kline niet
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:00:10 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34291095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Denk het ook wel............ QueenR heeft me geholpen met een paar torrents. Een op advies van haar en een van jouw.... Bird's nest ofzo

Thanks !
Birds nest - Charlie Parker
The truth was in here.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:26 #297
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34296407
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Birds nest - Charlie Parker
heb het gedownload ook maar meteen de hele collectie 10 cd of zoiets.. maar wat ik ervan gehoord heb is dus niets voor mij ipv relaxen wordt ik er eerlijk gezegt een beetje nerveus van....
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:19:44 #298
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34297739
Ik zag iets in de hoek van mijn oog Dacht iets te zien... daarna een koude rilling.... durf niet te slapen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:01:13 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34298981
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef QueenR het volgende:

[..]

heb het gedownload ook maar meteen de hele collectie 10 cd of zoiets.. maar wat ik ervan gehoord heb is dus niets voor mij ipv relaxen wordt ik er eerlijk gezegt een beetje nerveus van....
Neeeee... je moet gewoon lekker "gaan" op die muziek.
The truth was in here.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:02:22 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34299025
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag iets in de hoek van mijn oog Dacht iets te zien... daarna een koude rilling.... durf niet te slapen
En nu?
The truth was in here.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 01:12:27 #301
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34299331
Ja he
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: