abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:36:56 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34240916
The line is a dot to you!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:38:52 #2
80941 HomeTheaterGod
No Home Theater, no glory...
pi_34241002
Oja joh?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:41:12 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241083
We moeten hws onze hond weg doen trouwens

Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.

Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.

Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:41:31 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241092
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Oja joh?
Nog bedankt he.
The truth was in here.
pi_34241104
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:

Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon is negatieve aandacht, ook aandacht.

Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms

Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Dribbel
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:44:43 #6
80941 HomeTheaterGod
No Home Theater, no glory...
pi_34241198
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:49:13 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241361
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
Nee bedankt voor al die mbx'en die moeten worden overgezet, 3x raden wie daar op is gezet
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:52:16 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241478
Mja he
The truth was in here.
pi_34241614
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Bastard het volgende:
Mja he
Koop een hond bij, vermaken ze elkaar
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:55:28 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34241618
quote:
Ahw
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:56:13 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241641
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Koop een hond bij, vermaken ze elkaar
Nou dat is niet de oplossing denk ik

Leuk meegedacht
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:57:06 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34241676
Ken je dat.. een klant meld een probleem..
Jij leest tracefiles door.. je geeft bij die klant aan waar het probleem vandaan komt..
en dat je dan het antwoord krijgt "Daar ligt het niet aan"

Doe niet zo eigenwijs johhh
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:59:07 #13
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34241769
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.

succes!!!
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:21 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34241856
quote:
dat is een vervelende kwestie... hebben jullie al eventueel iemand op het oog die dribbel kan overnemen?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:39 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34241873
quote:

Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen. Vind het trouwens terecht die keuze.... kan me voorstellen dat het moeilijk is en een paar flinke tranen gaat achterlaten. Echter...... rust is toch ook wel belangrijk voor je gezin.

Hoe gaat ze weg dan? Breng je de hond weg of geef je die aan iemand die je kent bv?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:05:08 #16
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_34242017
quote:
Gijs... dat is echt kut...
Je hecht je echt aan dat beestje ... tis alsof het je kind is ...
Gatver.. .. kut beslissing is het..

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:08:26 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_34242132
gtvp
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:08:47 #18
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242140
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen.
pi_34242265
quote:

Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.

lang verhaal toch gelezen

damn gijs dit zijn geen grappen.... ik zou het er ook zwaar mee hebben ja....

sterkte pik
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_34242289
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef QueenR het volgende:
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.

succes!!!
dit lees ik dan bijv. weer niet
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:22 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34242327
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef QueenR het volgende:

[..]

We maken wel grappen en pesten elkaar maar de liefde en het begrip overheersen...
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:23 #22
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242328
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

dit lees ik dan bijv. weer niet
je houdt niet meer van me.....
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:37 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34242334
Bedankt voor jullie begrip jongens.. gaat mij ook echt zeer aan het hart hoor.
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...

Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:15:46 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34242372
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...

Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
Komt goed Gijs.................. later.... heb je nu niks aan dus wens ik je veel sterkte de komende dagen in deze klote beslissing !!!!!
pi_34242498
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef QueenR het volgende:

[..]

je houdt niet meer van me.....
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor
neh... het houden van is echt over ja

neuken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:22:28 #26
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242588
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

neh... het houden van is echt over ja

neuken?
nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
pi_34242672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef QueenR het volgende:

[..]

nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
pi_34242696
quote:

ik zou het ook echt een moeilijke beslissing vinden
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:26:05 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34242706
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:26:14 #30
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34242709
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

leugenaar
pi_34242881
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
gijs.... gaat nergens over....

zo makkelijk scoren
pi_34242962
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef QueenR het volgende:

[..]

leugenaar
echt waar hoor
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:34:22 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34242973
quote:

een hond is veel meer een vriend dan een kat. Een kat blijft meestal bij je voor het eten, maar een bij een hond heb je echt het idee dat het een goede vriend van je is. het is een moeilijke beslissing, maar je moet het beste kiezen voor jullie en je hond!

Een asiel is idd geen oplossing... hopelijk kunnen jullie iemand vinden die Dribbel wil overnemen
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:01 #34
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243268
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
pi_34243333
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
Oh ja joh...!
pi_34243460
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Oh ja joh...!
gijs serieus
pi_34243583
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

gijs serieus
Geen idee gijs, zit met m`n hoofd al in het weekend, nog 8 minuten
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:28 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243888
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Oh ja joh...!
Doe nou eens normaal joh
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:39 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34243903
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:17 #40
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34243962
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

echt waar hoor
meer bewijs...

en het honden kattending, tja over het algemeen geldt dat wel ja. Heb beide gehad en was idd meer gehecht aan mijn honden, de katten gingen meer hun eigen gang. Maar die ik nu heb, Harry, is gewoon net een hond alleen aaibaarder en knort lief dus het ligt nogal aan het beest lijkt me.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:52 #41
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34243982
quote:
die blik!! proest!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:44 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244059
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef QueenR het volgende:

[..]

die blik!! proest!!
Ja,... Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:06:46 #43
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34244173
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
d'r uitgroei valt ook wel op zo hihi das dan weer een typish vrouwenopmerking ik weet het.
Heb van mezelf ook van die geweldige foto's genomen in attracties... werelds maar niet toonbaar voor ander publiek
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:09:31 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34244266
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:13:12 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244427
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef QueenR het volgende:

[..]

d'r uitgroei valt ook wel op zo
Ik heb haar kut niet kunnen zien
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:19:32 #46
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34244645
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb haar kut niet kunnen zien
verf jij je daar normaal dan?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:21:11 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34244693
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef QueenR het volgende:

[..]

verf jij je daar normaal dan?
Nog niet maar ik ben in voor nieuwe dingen !
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:26:27 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34244865

He, zij woont bij mij in de buurt
The truth was in here.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:31:02 #49
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_34245032
die bij mij
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:31:56 #50
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34245063
het regent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')