Nog bedankt he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Oja joh?
Dribbelquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
We moeten hws onze hond weg doen trouwens
Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon is negatieve aandacht, ook aandacht.
Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.
Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Nee bedankt voor al die mbx'en die moeten worden overgezet, 3x raden wie daar op is gezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Hmmm... Sorry Bastard, wist niet waar het over ging... Ik hou mijn bek wel weer...
Koop een hond bij, vermaken ze elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Bastard het volgende:
Mja he
Ahwquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is niet de oplossing denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop een hond bij, vermaken ze elkaar![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen. Vind het trouwens terecht die keuze.... kan me voorstellen dat het moeilijk is en een paar flinke tranen gaat achterlaten. Echter...... rust is toch ook wel belangrijk voor je gezin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Niet dat het echt iemand zal boeien verder hier denk ik.. maar moest het ff van me afschrijven eigenlijk.
Gijs... dat is echt kut...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zit bij de Gijsjes Gijs............. iedereen heeft interesse in dit soort serieuze beslissingen.
lang verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
Echt pijn in mn hart hoor.. want het is een heel lieve hond, echt een heel vrolijk en goeie hond.
Maar het is geen doen met een baby er bij eigenlijk.. we worden gillend gek in de dierentuin.
Het is een hond die veel aandacht nodig heeft zal ik maar zeggen.. altijd in om te spelen met je, altijd alert op haar omgeving.
Maar als je dan thuis komt.. en je wilt je dochter begroeten, dan moet je eerst haar begroeten, is nog geen probleem zover.. maar dan ga je je dochter begroeten en dan moet ze er ook steeds weer tussen met haar neus. "Dribbel niet doen.. even niet"
We moeten dat zinnetje zo vaak zeggen tegen haar.. we moeten haar zo vaak rustig maken, dat is gewoon zielig.
Je kan niet van haar verwachten dat ze altijd maar rustig is, dat gaat niet, zij heeft ook recht op spelen en aandacht. En die aandacht kunnen we haar niet meer geven.
Eerst was zij het kind in huis, hup naar buiten, lekker spelen met de bal, lekker stoeien, lol maken.
Nu moet ze rustig zijn "de kleine slaapt net" af gaan liggen want je "bent bezig met de kleine" of je kan haar niet
uitlaten op haar tijd want je bent bezig met de kleine. "Die word net huilend wakker"
Ze is al een stuk rustiger geworden als eerst.. maar toch.
Ze begint nu streken uit te halen omdat ze geen aandacht krijgt.. potlood slopen ofzo, echt niet voor haar dat zou ze normaal niet doen.
Jagen op de katten, en een tik krijgen van ze.. maar ze moet wat te doen hebben natuurlijk.
Voor zon hond is negatieve aandacht, ook aandacht.
Tis een moeilijke beslissing, we zijn zo van haar gaan houden.. en we zijn er ook nog niet over uit.
Maar wat moet je doen? Je gek laten maken door een hond? De katten gaan ook stressen tegen dr.. tis echt soms
heel druk in huis geworden, en je kan haar eigenlijk niet meer velen.
dit lees ik dan bijv. weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef QueenR het volgende:
wat klote voor je B, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeld. Toen Robynn geboren werd hadden wij ook nog 2 honden, waarvan eentje met een psychiatrishe aandoening (ja dat kan blijkbaar ook met honden) maar toch ging het goed, alleen toen Robynn werd geboren werd die drukte gewoon teveel, en ging het met dat hondje ook erg snel achteruit. Wij hebben toen ook besloten ze samen ergens anders onder te brengen (kende toevallig iemand die al een paar van dat soort honden; husky's had en nog meer zocht voor zijn hobby; hondesleeen.) dus ze kwamen wel goed terecht.
Het doet je wel pijn, en je voelt je een eikel want toen je het hondje nam wist je dat hij voor aardig wat jaartjes zal blijven en je weet dat het hoort om er voor dik en dun voor hem te zijn. Helaas B, realiteit is soms hard en als er teveel gestressed wordt in huis kan dat alleen maar extra nadelen voor je opleveren. Een kind in een relatie is in principe al genoeg stress. Dan ook nog eens een stel gefrustreerde dieren en jij en tam die daar ook weer gespannen van worden? Das niet lekker voor die kleine en ook die gaat dan dadelijk minder lekker in haar vel zitten en misschien wel veel huilen enzo.
Aan jou de keus natuurlijk, maar wil je gewoon ff hart onder de riem steken dat het heel begrijpelijk is wat je voelt en dat het echt niet inhoudt dat je niet van Dribbel houdt maar soms moeten minder leuke dingen gedaan worden voor het goed op langere termijn.succes!!!
We maken wel grappen en pesten elkaar maar de liefde en het begrip overheersen...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit lees ik dan bijv. weer niet
Komt goed Gijs.................. later.... heb je nu niks aan dus wens ik je veel sterkte de komende dagen in deze klote beslissing !!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Bedankt voor jullie begrip jongens.. gaat mij ook echt zeer aan het hart hoor.
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...
Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
neh... het houden van is echt over jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
je houdt niet meer van me.....
![]()
is ook niet aan jou gericht dus hoef je niet te lezen hoor![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh... het houden van is echt over ja
neuken?
oh ok.... eeehhh ik hou van je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee eerst van me houden.... * QueenR hoort meteen meatloaf in haar hoofd
![]()
ik zou het ook echt een moeilijke beslissing vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een hond is anders dan een kat, heb je veel meer interactie mee, tis echt je vriendje gewoon.
En om die te verwaarlozen is al kut.. ze kijkt je ook af en toe aan van "Gaan we nog eens spelen baas, ik wil wel?"
Maar na een paar uur bezig zijn met je kleine.. ben je blij als je eindelijk ff zit gewoon.. "sorry dribbel, vandaag niet, morgen dan.. morgen gaan we lekker een wandeling maken." En dat lukt dan ook weer niet...
Tis pijnlijk.. maar we moeten de feiten onder ogen zien dan, en niet egoistisch wezen.
Ik zou haar niet naar een asiel willen brengen.. naast het feit dat die asiels vol zitten met Jack Russels ( en dit is dan wel een Parson JR.. ander soort) zoek ik liever een leuk onderkomen.
Een vriendin van ons heeft er al 4.. ja je leest het goed.. en zij heeft al een keer aangegeven er nog 1 bij te willen... misschien haar eens een belletje geven dan.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
leugenaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh ok.... eeehhh ik hou van je?
gijs.... gaat nergens over....quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo makkelijk he Gijs
echt waar hoorquote:
een hond is veel meer een vriend dan een kat. Een kat blijft meestal bij je voor het eten, maar een bij een hond heb je echt het idee dat het een goede vriend van je is. het is een moeilijke beslissing, maar je moet het beste kiezen voor jullie en je hond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Oh ja joh...!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou niet zo snel zeggen dat honden meer voor je zijn dan katten. Ik ben ook een hondenliefhebber maar ieder mens is weer anders !
gijsquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Proest
[afbeelding]
http://www.dumpalink.com/media/1137595333/They_Took_My_PizzaDat huilen van die drugsdealer
http://www.dumpalink.com/(...)_Dealer_Tries_To_Run
Ja,...quote:
d'r uitgroei valt ook wel op zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...Die kan zich opmaken voor een landing hoor !!
Dat hhoooofdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Proest
[afbeelding]
http://www.dumpalink.com/media/1137595333/They_Took_My_PizzaDat huilen van die drugsdealer
http://www.dumpalink.com/(...)_Dealer_Tries_To_Run
Ik heb haar kut niet kunnen zienquote:
verf jij je daar normaal dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb haar kut niet kunnen zien
Nog niet maar ik ben in voor nieuwe dingen !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |