Moet je de antenne er goed in doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef TheMassive het volgende:
he ik heb studio9 draaien en heb een film met dat programma opgenomen van de video maar als ik vervolgens die met studio9 opgenomen film wil branden krijg ik steeds stroring. weet jij hoe dat komt?
nee je leest niet goed. ik neem van de video via het programma studio9 een film over op mijn pc. Vervolgens krijg ik storingkjes op het eindresultaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Moet je de antenne er goed in doen
of als de crack erop staat, ze updaten het spel, en dan werkt het ineens niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ken hetBuurjongetjes die gecopieerde spelletjes willen hebben. Leg maar eens uit aan een moeder hoe je nou precies die crack erop zet enzo
kwestie van inspelen op een markt lijkt me dat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef Blokhut het volgende:
Vind het overigens wel belachelijk dat mensen hier suggereren dat je er geld voor moet vragen. Of je hebt iets over voor je familie of niet, maar geld vragen is wel erg asociaal.
Vind je dat echt? Ik heb iets van 20 ooms en tantes allemaal met kinderen. Als ik daar allemaal aan de slag moet ben je zo 5 uur per week kwijt hoor. Ik heb wel wat voor me familie over maar mogen ze toch ook wel is wat terug doen maar dat gebeurd niet. Ik snap zoiezo niet waarom het asociaal is, waarom moet alles een vrienden dienst zijn. Als zij dan weer keer wat voor jou doen dan betaal je hen ook gewoon en blijf je gelijk. Als ze jou voor alles vragen zijn ze dus geld kwijt wat naar mijn inzien gewoon terecht is. Ik heb ook wel wat beters te doen hoor. Als ik moet kiezen tussen werken en geld verdienen of familie helpen weet ik het welquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef Blokhut het volgende:
Vind het overigens wel belachelijk dat mensen hier suggereren dat je er geld voor moet vragen. Of je hebt iets over voor je familie of niet, maar geld vragen is wel erg asociaal.
Ja dááág, familie die te pas en te onpas komt zeuren voor PC related shit, of erger nog er STANDAARD van uitgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef Blokhut het volgende:
Zeg dan nee, maar ga niet om geld lopen mekkeren. Als je ermee instemt neem ik aan dat je dat doet om die mensen te helpen, het is immers familie. Als je er geen zin in hebt doe het dan niet, maar geld vragen vind ik een nogal onethisch. Maar goed, ik zal wel hopeloos ouderwetse denkbeelden hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik heb iets van 20 ooms en tantes allemaal met kinderen. Als ik daar allemaal aan de slag moet ben je zo 5 uur per week kwijt hoor. Ik heb wel wat voor me familie over maar mogen ze toch ook wel is wat terug doen maar dat gebeurd niet. Ik snap zoiezo niet waarom het asociaal is, waarom moet alles een vrienden dienst zijn. Als zij dan weer keer wat voor jou doen dan betaal je hen ook gewoon en blijf je gelijk. Als ze jou voor alles vragen zijn ze dus geld kwijt wat naar mijn inzien gewoon terecht is. Ik heb ook wel wat beters te doen hoor. Als ik moet kiezen tussen werken en geld verdienen of familie helpen weet ik het wel
Wat is precies het verschil tussen familie en de rest van de wereldbevolking?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Zeg dan nee, maar ga niet om geld lopen mekkeren. Als je ermee instemt neem ik aan dat je dat doet om die mensen te helpen, het is immers familie. Als je er geen zin in hebt doe het dan niet, maar geld vragen vind ik een nogal onethisch. Maar goed, ik zal wel hopeloos ouderwetse denkbeelden hebben.
Ik zeg ook gewoon nee. Maarja me ouders gaan nog wel is zeiken dat ik het wel even kan doen. Ik heb der alleen geen zin in en krijg er toch niks voor terug dus waarom zou ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Zeg dan nee, maar ga niet om geld lopen mekkeren. Als je ermee instemt neem ik aan dat je dat doet om die mensen te helpen, het is immers familie. Als je er geen zin in hebt doe het dan niet, maar geld vragen vind ik een nogal onethisch. Maar goed, ik zal wel hopeloos ouderwetse denkbeelden hebben.
Omdat het je ouders zijn misschien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Ik zeg ook gewoon nee. Maarja me ouders gaan nog wel is zeiken dat ik het wel even kan doen. Ik heb der alleen geen zin in en krijg er toch niks voor terug dus waarom zou ik.
me ouders zeggen dat ik het voor familie moet doen. Voor me ouders doe ik het altijd, dat is ook niet zo erg hoef het huis niet uit enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Omdat het je ouders zijn misschien?
Hehe dat is wel mooi. Dat is ook altijd leuk dan ga je mensen helpen en dan zeggen ze dat je het anders moet doen. Flikker dan gewoon op eerst om hulp vragen en daarna zeggen dat ik het niet goed doequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef Scorpie het volgende:
-knip-
Ah, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Wenzo het volgende:
[..]
me ouders zeggen dat ik het voor familie moet doen. Voor me ouders doe ik het altijd, dat is ook niet zo erg hoef het huis niet uit enzo.
So true. So irritating.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:28 schreef Twisted2000 het volgende:
kan het helemaal vinden met iedereen....wat irritant zijn sommige mensen....het is zelfs zo dat als je op je telefoon ziet dat de een of ander belt dat je gewoon weet dat het met computers te maken heeft.
zo heb k afgelopen half jaar stage gelopen....gasten die k n tijd niet meer heb gezien bellen me alleen nog maar als ze iets met hun comp hebben. Mailen me alleen daarvoor en dan de domste vragen die je ook met google kunt vinden. En of ik niet ff n comp opnieuw wil installeren. Of hoe ze word moeten installeren.
Gelukkig is mn familie niet zo lastig. Alleen heeft mn pa weleens vragen maar da boeit me niet. Gaat me meer om de mensen die je alleen kunnen vinden als ze iets met hun comp hebben.
Of als je iemand gaat helpen dat als je het hebt opgelost nog met 10 dingen komen, ja ken je dit ook niet ff doen. En waar kan ik mp3tjes downloaden. Welk programma. Ja maar ik wil wel dit kunnen en dat. Ja maar dat gaat niet, ja maar ik wil dat toch hoe kan dat dan etc etc etc....![]()
sommige mensen zijn te lui om het zelf uit te zoeken gewoon
Familie of niet maar als ik om de week 3 uur aan hun pc mag komen kloten omdat hun het slopen dan doe ik dat niet gratis. Ik vraag toch ook niet of ze iedere week mijn huis komen schoonmaken omdat tante toevallig schoonmakster is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef Blokhut het volgende:
hehe.. leuk is dat altijd jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef McDoom het volgende:
Moet je eens nieuwsgroepen proberen uit te leggen. Dan gaan de oren wel flapperen ja...!
Jaaa.....quote:.......hoe jij al die films download
Kom je makkelijk vanaf door hun aparte logica tegen ze gaan gebruiken:quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Twisted2000 het volgende:
en vinden ze het ook nog zo vanzelfsprekend dat jij het ze ff leert en dat jij alles weet. En alsof jij je er geen moeite voor hoeft hebben doen om al die dingen te leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |