Ik heb mijn kamer eens wat opgeruimd, want ik moet geld hebben voor een nieuwe PC. De volgende dingen bied ik te koop aan:
Deze objecten mogen per stuk weg voor 5 excl:
Een South Park agenda zonder inhoud (die kun je ieder jaar apart kopen in winkels zoals de Bruna, zodat je het omhulsel wel houdt, maar je hebt dan nieuw agenda papier)
klikklikHoogste bod: 5 euro (Marktplaats)
Een officieel Atari Lynx tasje. Het tasje is wat gekreukeld, maar strijken doet denk ik wonderen.
klikklikDeze objecten mogen per stuk weg voor 7.50 excl:
Carmageddon voor de Nintendo 64 (PAL, compleet)
World Cup 98 voor de Nintendo 64 (PAL, compleet)
Fifa 64 voor de Nintendo 64 (PAL, compleet)
Body Harvest voor de Nintendo 64 (PAL, compleet)
klikDeze objecten mogen per stuk weg voor 10 excl:
Asterix voor de SNES (PAL, compleet)
klikOngeveer 50 Dragonball Z kaarten. Ik geloof de 3e serie ofzo. Ik spaarde Gohans en daar mistte ik er nog 1 of 2 van van die serie
![]()
. Alle Dragonballs zitten er ook bij (1 tot en met 7). Meer info op aanvraag.
Een 30 cm hoge Crazy Frog knuffel.
klikklikDeze objecten mogen per stuk weg voor 15 excl:
Metroid Zero Mission voor de GBA (compleet!) --
VerkochtMetroid Fusion (compleet!)
Harvest Moon: Friends of Mineral Town (compleet!) Hoogste bod: 13 incl (Insidegamer)
20 excl:
Kirby's Adventure voor de NES (PAL, compleet)
klik25 excl:
Een stapel van Pokemon kaarten. Een hoop holo-grafische kaarten, zoals Charizard, Dark Raichu, Dark Charizard, Togetic, Dark Blastoise, Raichu fossiel etc. 7 verschillende pikachu's en een hoop andere. De kaarten komen uit verschillende series (gewoon, junlge, dark, fossiel, gym en nog wat). De kaarten komen met een (beschadigd) Pokemon mapje. Meer info op aanvraag.
klikklikklikklikHoogste bod: 17.50 euro (Marktplaats)
30 excl:
Een grote Super Mario World 2 Advance standee/reclame banner van ongeveer 1.10 meter bij 80 cm. Er zit een standaard van ongeveer 15 cm achter, zodat je hem mooi kun neer zettenHeeft onderaan wat zeer lichte gebruiksporen van het neerzetten.
Hoogste bod: 6 euro (Marktplaats)
klikklikDe spullen zijn evt. af te halen in Tilburg, anders komen de verzendkosten er nog bij
![]()
. Met name de Super Mario World 2 Advance standee is erg groot en het gaat geloof ik iets van 7.25 kosten om het te verzenden, dus ophalen is aanbevolen. Foto's op aanvraag!
De prijzen zijn richtprijzen; bieden mag dus
![]()
.
[ Bericht 7% gewijzigd door Shigeru op 21-01-2006 13:27:10 ]
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P