Ik hoef niet vroeg te beginnen, dus ik kijk dit toch even af. Welterustenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We staan op het bord, das mooi. Ik ben dan ook pitten![]()
Dikker dan nodig. Van Stuifbergen mocht net ook nog even leren (2-11) Nederland vindt het wel best. Jammer dat we niet van die roofdieren aan slag hebben als de Cubanen, of de namen van Puerto Rico.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:14 schreef popolon het volgende:
Nederland toch nog op 't bord.
Heb 't gemist wegens verhuistoestanden maar dit was wel te verwachten.
Toch leuk voor Nederland dat ze nog een wedstrijd gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef okee6 het volgende:
19 jaar en dan zo gooien, prachtigBeetje geluk met de fout in de zevende, maar Nederland wint 10-0! Mooi afscheid, hopen dat Puerto Rico en Cuba er ook nog wat moois van maken
En niet eens een tussen/eindstand op NOS TT, wel van FC Twente - NAC Breda. Een topsportklimaat proef je in de kleine dingenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch leuk voor Nederland dat ze nog een wedstrijd gewonnen hebben.
Welkom in Nederland Sportland.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
En niet eens een tussen/eindstand op NOS TT, wel van FC Twente - NAC Breda. Een topsportklimaat proef je in de kleine dingen
Tja Nederland heeft het niet zo op van die Antillianenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom in Nederland Sportland.
belachelijk maar goed ...
Toch waardeer ik het meer als mensen als Charles Urbanus de tijd krijgen om er wat meer omheen te vertellen. De mate van aantrekkelijkheid van honkbal groeit met kennis van waarom het gaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Gelukkig net bij het sportjournaal toch nog wat beelden van de wedstrijd van gisteren en vandaag van Nederland.![]()
Voor de NOS telt helaas alleen voetbal en datquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Toch waardeer ik het meer als mensen als Charles Urbanus de tijd krijgen om er wat meer omheen te vertellen. De mate van aantrekkelijkheid van honkbal groeit met kennis van waarom het gaat.
Zo ook het bespreken net van de zwakheden van de diverse Nederlandse spelers op ESPN, en waarom ze niet in deze of gene league in Amerika passen. Alhoewel voor de Nederlandse doorsnee niet-honkballer kijker een lange zit dan, wel perfecte educatie voor de sport. Wil je wat bereiken, moet je dat ervoor doen.
Maar iets nieuws is eng...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Voor de NOS telt helaas alleen voetbal en datschaatsen.
Jammer voor bijv. het IJshockey(geweldig toernooi in Turijn) en het Honkbal (WBC).
Was(en is?) een uitgelezen om deze sporten te promoten.
Echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef okee6 het volgende:
En volgens mij is Amerika er nog trots op ook. Not even a peanut
Zoveel is het ook niet, voor de USA. Peanuts.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Echt?
Baseball Exhibition: Giants vs. White Sox krijgt meer aandacht op tv dan het WBC.
Maar gewoon een gemiste kans van de NOS, alweer.
De Cubanen wachten natuurlijk wel hun balletje af. Panama was misschien wel te agressief om Martis pijn te kunnen doen. Verder ook beter geslagen natuurlijk. Nederland heeft het over de hele linie goed gedaan. Cordemans startte stroef, maar gooide uiteindelijk ook goed tegen wereldtop. Martis zijn prestatie daarbij en de winst op Panama. En voor Nederland moet het seizoen nog beginnen, waar de Cubanen warm zijn, dat speelde ook een rol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:39 schreef Almighty het volgende:
Zeer mooie manier om het toernooi in stijl te verlaten. Martis had tegen Cuba moeten starten
Ichiro!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:43 schreef Royal_Flush het volgende:
Ichiro met 'n HR om de wedstrijd te beginnen.
Het punt wordt gestolenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:40 schreef Royal_Flush het volgende:
Iwamura met 'n sac fly in de 8e inning.Japan neemt weer de leiding 4-3.....
Belachelijke beslissingquote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het punt wordt gestolenNishioka zou te vroeg zijn gaan lopen, uit de herhaling blijkt van niet.
Te belachelijk voor woorden dit....quote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het punt wordt gestolenNishioka zou te vroeg zijn gaan lopen, uit de herhaling blijkt van niet.
die 2 laatste worpen van Lidge...quote:Op maandag 13 maart 2006 01:00 schreef Royal_Flush het volgende:
Japan,alle honken bezet,2 uit in de 9de inning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |