Amen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:59 schreef Thetallguy het volgende:
beter goedkoop bier, dan geen bier
Als je bonkende hoofdpijn wil hebben na 2 biertjes niet nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef MuseMuse het volgende:
Brouwmeester is trouwens zo slecht nog niet![]()
Ik moet toegeven dat ik wel eens brouwmeester heb gedronken en ik kan dit zo ontzettend beamen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je bonkende hoofdpijn wil hebben na 2 biertjes niet nee.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel eens brouwmeester heb gedronken en ik kan dit zo ontzettend beamen!
![]()
Uhuh, misschien zelfde fabriek ja, maar ingredienten zijn echt wel anders.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Oosthoek het volgende:
Brouwmeester komt schijnbaar van dezelfde band als Bavaria hoor.
en laat de volgende rukopmerkingen nu ook maar komen
Ook zoiets. Normaal gesproken is mijn kater, als ik die eens heb, tegen de avond toch wel weg. Na enkele blikken Schultenbrau vrijdag, en daarvoor vrij veel ander bier, maar dat is niet anders dan de voorgaande weken, heb ik zaterdag tot 3:00 flinke koppijn gehad. Zelfs een paar biertjes drinken mocht niet baten.quote:
Schultenbrau. Prima bier voor een spotprijs.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Wat verkoopt Aldi eigenlijk?
Die halve liter, goudkleurige met groen?
Schultenbrau bedoel je, waarschijnlijk. En ja, dat verkoopt Aldi. En Brouwmeester verkopen ze ook, bruine kratten. En nog een merk, volgens mij, dat iets beter is, maar nog steeds van dergelijke kwaliteit dat ik het mijn gasten niet zo aanbieden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Wat verkoopt Aldi eigenlijk?
Die halve liter, goudkleurige met groen?
iddquote:
Dit schijnt aan het brouwproces te liggen. Bagger bier zoals Amstel, Hinniken en verwante soorten worden gepasteuriseerd. Bij bv. Duitse bieren wordt dit niet gedaan (Reinheitsgebot).quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook zoiets. Normaal gesproken is mijn kater, als ik die eens heb, tegen de avond toch wel weg. Na enkele blikken Schultenbrau vrijdag, en daarvoor vrij veel ander bier, maar dat is niet anders dan de voorgaande weken, heb ik zaterdag tot 3:00 flinke koppijn gehad. Zelfs een paar biertjes drinken mocht niet baten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dit schijnt aan het brouwproces te liggen. Bagger bier zoals Amstel, Hinniken en verwante soorten worden gepasteuriseerd. Bij bv. Duitse bieren wordt dit niet gedaan (Reinheitsgebot).
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:59 schreef Thetallguy het volgende:
beter goedkoop bier, dan geen bier
Ik heb geen problemen met Amstel en Heineken. Daarvan heb ik nog nooit dergelijke hoofdpijn gehad. Ik drink het toch regelmatig, daar bijna iedereen dat in huis heeft. Schultenbrau is trouwens Duits. Qua smaak is het voor die prijs best te doen, maar de dag erna baal ik toch meestal wel dat ik het gedronken heb.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dit schijnt aan het brouwproces te liggen. Bagger bier zoals Amstel, Hinniken en verwante soorten worden gepasteuriseerd. Bij bv. Duitse bieren wordt dit niet gedaan (Reinheitsgebot).
Brouwmeester is WEL bier en WEL pils mien jonge.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:00 schreef buzzer het volgende:
brouwmeester is geen bier maar pils, en dat is toch een significant verschil
Vind je het gek? Tis allebij niet te zuipenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Oosthoek het volgende:
Brouwmeester komt schijnbaar van dezelfde band als Bavaria hoor.
en laat de volgende rukopmerkingen nu ook maar komen
Eensch!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn vader vind Brouwmeester het lekkerste bier. Ik vind het wel redelijk te drinken, maar er zijn toch lekkerdere biertjes.
Wow, Rekkie en ik zijn het eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch!
Er zijn niet zo heel veel bieren die ik echt smering vind. Maar als ik de keuze had, dan koos ik niet brouwmeester....
Ik had niet eens gezien dat ik op jou reageerde! Ach met de waarschuwing van Yvonne, sluit dit wel aardig aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:05 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wow, Rekkie en ik zijn het eensch
Bier EN pils?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Brouwmeester is WEL bier en WEL pils mien jonge.
Wij hebben standaard een stuk of 3 kratjes Brouwmeester staan, maar wat mij betreft mag dat wel Amstel zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat ik op jou reageerde! Ach met de waarschuwing van Yvonne, sluit dit wel aardig aan
Amstel: Daar heb ik altijd wel een kratje van in huis staan.
En bij speciale gelegenheden: Hertogh Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |