da's niet echt OT he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
Neem een vriendin.
Een genie is hij die de chaos beheerstquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pelgrim het volgende:
Structuur is toch ideaal. Beter dan alles rond laten slingeren.
echt wel mijn vriendin doet de administratiequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
da's niet echt OT he?
OT: Ik tief ook altijd alles in een bak, kan me geen beter systeem indenken
Aha! je bent dus eigenlijk slachtoffer van je "niet-verandering"quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:30 schreef Syrena het volgende:
Juist. Erop geprikt "Zodat k 'm niet kwijt zou raken"![]()
Nee hoor, want alles ligt dan op ongeveer dezelfde plek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:33 schreef MuseMuse het volgende:
opzich is het wel handiger...
want laten we eerlijk zijn als je zegt van "het is misschien een rommel maar ik weet precies waar alles ligt" dan lul je toch uit je nek![]()
Ja hier heb ik ook jaren onder geleden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef Tha_T het volgende:
Of als je pa en ma ineens gaan lopen opruimen
"Waar is [insert iets]"
"Als het goed is daar en daar"
"Daar lag het niet"
"Nee dat heb ik opgeruimd"
En vervolgens zoek je de hele middag omdat niets meer op zijn plaats ligt
gewoon al je sleutels aan een dikke bos doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad zo kut :/ Je denkt ik leg het daar want dan vergeet ik het niet vergeet je het net.
Of je zoekt je brommersleutels terwijl ze gewoon in je zak zitten.
Dingen vergetenMaarja in principe doe ik dat best vaak
Nee ik hang ze altijd aan zoeen rekje waar iederen zijn sleutels heeft hangen, maarja soms sluit je de brommer af en duw je ze in je zakquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
gewoon al je sleutels aan een dikke bos doen![]()
Geweldige uitspraakquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een genie is hij die de chaos beheerst
Nouja je moet een systeem hebben die bij je past. Een chaoot met een vol buro moet je geen structuur eisen... Daar komt toch niks van en gaat alles juist trager (althans zo lijkt het volgens die persoon).quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pelgrim het volgende:
Structuur is toch ideaal. Beter dan alles rond laten slingeren.
Helpt niet altijd. M'n meid is chaotischer dan ik...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
Neem een vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |