Eensch is...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Basp1 het volgende:
En door wie is het dan verkozen tot © "Beste festival van de wereld"., door de gemeente wommelgem of zo
Maar ik ben er nu 2 * geweest en moet zegegn dat het qau line up wel een van de grote namen festivals is. Maar qau infrastructuur vind ik het toch wel een van de slechtere festivals.
Als ik moet kiezen voor beste festival ga ik toch nog steeds voor Lowlands vanwege de volgende punten:
de grote difrentatie die in het programma dat daar aanwezig is,
de aankleding,
de overdekte podia,
overal keramieke toiletten,
goede sanitaire voorzieningen op de camping,
de 24 uurs tent.
Ja, dat mist Werchter idd ten opzichte van Lowlands.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Basp1 het volgende:
Als ik moet kiezen voor beste festival ga ik toch nog steeds voor Lowlands vanwege de volgende punten:
overal keramieke toiletten,
goede sanitaire voorzieningen op de camping,
Klopt. Maar wordt gelukkig wel al weer getipt voor RW2007.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef placebeau het volgende:
Bowie komt al zeker niet.
Die laatste 3 zijn/klinken misschien wel leuk, die anderen zijn een beetje voorspelbare cliché-namen waarvan ik de meeste ondertussen beu ben. Maar ja, de eerste namen zijn zelden de meest boeiende.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef nr.126 het volgende:
Dit zijn de eerste officiele namen voor RW:
Hooverphonic
dEUS
Placebo
Franz Ferdinand
Arsenal
Goldfrapp
Donavon Frankenreiter
Depeche Mode
Robert Plant & The Strange Sensation
Robert Plant was de zanger van Led Zeppelin. Die andere naam is mij onbekend. Maar hij heeft een websitequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zijn Donavon Frankenreiter en Robert Plant?
Denk aan Jack Johnson, de muziek is vergelijkbaar (erg rustige, surf-relaxmuziek) en het zijn vrienden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zijn Donavon Frankenreiter?
Ach, ik durf te hopen dat er nog wel groepen bijkomenquote:
Ik ga dit jaar naar Roskilde en tevens is een goed begin het halve werk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, ik durf te hopen dat er nog wel groepen bijkomen.
Maar als deze trend wordt voortgezet, dan ga ik er in ieder geval geen geld aan geven. Gelukkig zit er meestal wel één leukere dag tussen de 13 in een dozijn dagen. Meestal de dag zonder Britse kutgroepjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |