Misschien zijn er wel andere geinteresseerden voor de videokaart en de mobo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Etherealness het volgende:
Het is gepost onder de naam van mijn collega Danielson.
Ik doe hem weg omdat ik graag wil upgraden naar een SLI moederbord en daarvoor moet je ook gelijk een nieuwe processor en een nieuwe Videokaart.
Tevens wil ik het geheugen dual channel gaan gebruiken en naar CAS 2(,5).
Vandaar dat het hele gebeuren in 1 keer weg moet. Zonder geheugen kan ik niets met mijn huidige systeem.
Oke deal!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef Etherealness het volgende:
Als er ook geïnteresserden zijn voor het mobo, processor en videokrt dan kan je het geheugen gewoon overnemen. Maar ik kan het geheugen pas weg doen als ik al het andere ook kwijt kan. Anders zit ik met een pc zonder geheugen.
Is die beter dan een 6800 GS?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:15 schreef Danielson het volgende:
De videokaart nieuw:
Klik
401,01 euro
Voor ¤150 kan dat mobo + processor weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef me2001 het volgende:
ik ben mischien wel geintereseerd in alleen de mobo en de processor. Ik heb een goede agp kaart(6800ultra) en ik heb genoeg geheugen. duss. hoeveel kost alleen de mobo met cpu?
Excuse moi.... ik had een andere kaart in gedachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:33 schreef Etherealness het volgende:
Doe eens een bod. Hij is nu in de winkel nog ¤400 en dat ding is nog harstikke goed.
Het is geen kast. Zijn losse onderdelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:04 schreef Arnold_fan het volgende:
Heb je een foto van de kast als geheel?
Kan echt niet veel lager dan ¤200 gaan. Dat spul is nog prima. Alleen die processor is dat geld al waard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef _LEXX_ het volgende:
Ik bied 175 euro voor je processor + moederbord + geheugen, in de videokaart ben ik niet geïnteresseed.
Ik heb net even bij pricewatch zitten kijken en daar staan de volgende nieuwprijzen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef Etherealness het volgende:
Kan echt niet veel lager dan ¤200 gaan. Dat spul is nog prima. Alleen die processor is dat geld al waard.
Toen je hem gekocht hebt was hij ongeveer rond de 400 nieuw ja. Inmiddels koop je voor dat geld een kaart die een generatie nieuwer en redelijk wat sneller is zoals deze.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:15 schreef Danielson het volgende:
De videokaart nieuw:
Klik
401,01 euro
Die 6800 GT is niet sneller dan zijn kaart..... die jij linkt is maar een 128 mb versie.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Toen je hem gekocht hebt was hij ongeveer rond de 400 nieuw ja. Inmiddels koop je voor dat geld een kaart die een generatie nieuwer en redelijk wat sneller is zoals deze.
Je hebt gelijk als je zegt dat jouw kaart een van de snelste AGP kaarten is, maar voor 190 euro heb je al een kaart die ook AGP is en sneller is als jouw kaart. Je vraagprijs van 250 hiervoor is dus ook erg aan de hoge kant..maar dat weet je zelf ook wel
Geef dan een link zoals http://www.azerty.nl/default.jsp?pid=5102 dezelfde kaart voor 130 euro.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Toen je hem gekocht hebt was hij ongeveer rond de 400 nieuw ja. Inmiddels koop je voor dat geld een kaart die een generatie nieuwer en redelijk wat sneller is zoals deze.
Je hebt gelijk als je zegt dat jouw kaart een van de snelste AGP kaarten is, maar voor 190 euro heb je al een kaart die ook AGP is en sneller is als jouw kaart. Je vraagprijs van 250 hiervoor is dus ook erg aan de hoge kant..maar dat weet je zelf ook wel
Lol! Iemand die denkt dat de 6800XT even snel is als een X800XT komt van de koude kermis thuis....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef J0YR1D3R het volgende:
I know. Het wisselt ook sterk, vaak is de ATi sneller, maar op sommige gebieden is de Nvidia toch weer sneller. De X1800XL waar ik naar linkte is op alle gebieden sneller en te vergelijken met de nieuwprijs die de TS opgeeftquote:Op zondag 22 januari 2006 20:30 schreef Croga het volgende:
[..]
Lol! Iemand die denkt dat de 6800XT even snel is als een X800XT komt van de koude kermis thuis....
De 6800XT is de allertraagste versie van de 6800 die er te krijgen is.
De X800XT is de één na snelste versie van de X800 die er te krijgen is....
ATi en nVidia houden er nou eenmaal wat verschillende naamgevingen op na....
dat wordt me te gek, succes met de verkoopquote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Etherealness het volgende:
Mensen het is een Asus X800Pro/TVD 256MB AGP .
Precies dezelfde kaart kost nu (niet toen ik hem gekocht had) ¤397.
Ik doe hem weg voor ¤200. Niet echt aan de hoge kant dacht ik.
Volgens de pricewatch van tweakers is een snellere dus 172,49 nieuw......quote:Op maandag 23 januari 2006 00:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Hier een vergelijking met andere kaarten.... http://www.tweakers.net/reviews/505/6
zou het lekker voor die prijs verkopen , denk dat het een goed bod isquote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Etherealness het volgende:
Heb net via tweakers een bod gekregen van ¤400 voor alles. Dan ben ik die videokaart ook kwijt. Dat is interessanter voor mij.
Maar als dat niet door gaat kan het opgehaald worden in Deventer. Heb dan waarschijnlijk ook nog iemand die de videokaart wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |