Dan zet je toch je radio uit....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
GVD, schijtziek word je van die kut radio reclames waar vekeersgeluiden in voorkomen, rij ik in de stad voor ik ineens de verte sirene's ik in mijn spiegels kijken blijkt het dus die kut radio reclame te zijn,zelfde geneuzel met reclame's waar toeters in voorkomen
![]()
Ik ben hetr met je eens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
GVD, schijtziek word je van die kut radio reclames waar vekeersgeluiden in voorkomen, rij ik in de stad voor ik ineens de verte sirene's ik in mijn spiegels kijken blijkt het dus die kut radio reclame te zijn,zelfde geneuzel met reclame's waar toeters in voorkomen
![]()
Ik ken je probleem. Ik ben weleens flink geschrokken van zo'n reclame tijdens het autorijden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
![]()
ik meende dat er een wet voor is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:23 schreef PhilipRoubain het volgende:
dat peys en haar regelgevende willie wortels van verkeer en waterstaat daar nog niets voor uitgeschreven hebben. valt mij nog mee..........
Eensch is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
![]()
Ik denk er anders over...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef 14.gif het volgende:
Edit: Heb ik net ook al weggehaald. Hoef je niet nog eens neer te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |