Dan mag je nu een verhaaltje vertellen over Hingis, Federer en Mauresmo.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Coelho het volgende:
Mooi verhaal. Zat ik er toch niet zo heel ver vanaf met mijn verhaaltje.
quote:Misa licht geblesseerd 2128
Misa heeft via de mail laten weten dat ze niet in Parijs speelt omdat ze last van haar schouder heeft. Het is niks ernstig dus ze hoopt gewoon in Antwerpen mee te doen.
Ze heeft haar schouder een beetje overbelast een paar weken geleden en nu zat er een beetje water in en was het een geirriteerd. Maar ze kan gewoon trainen en vanaf morgen weer serveren.
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef okee6 het volgende:
Misa moet ook niet tegen dames met een S spelen
Dat is inderdaad zo, in het begin heeft ze zeker weleens erger verlorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:44 schreef nickybol het volgende:
De eerste keer echt klop? Misa heeft in haar carrière honderden wedstrijden gespeeld, waarvan ze er wel meer dan 1 klopt heeft gekregen.
Ik begrijp je punt welquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:13 schreef Coelho het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze gewoon kansloos was. Volgens mij de eerste keer dat ze een set met 6-0 afgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |