nah je mot die lui ook niet storen tijdens t luieren ,terecht dat ze achter je aankwamen.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef type_29 het volgende:
vanmorgen dan
loop ik met een collega naar mijn werk zie ik in de bosjes 5 van die ouwe plantsoenwerkers
1 staat met een kettingzaag boompjes van 5 cm dikte omver te zagen
de vier anderen staan met hun handen in hun zakken, peuk op de lip een beetje toe te kijken
dus ik voor de gein zeggen 'zozo, hard aan het werk' en een beetje lachen
komt 1 van die gekken me gewoon achterna en begint ie me een beetje te bedreigen!
dat ik niet mag lachen om ze enzo, wat een trieste figuren zeg!
Laat die lui rommel uit de bosjes opruimen ofzo.
Want daar werken alleen naivelingen die echt denken dat de plantsoenwerkers ook werken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maak er een filmpje van en stuur dat naar de gemeente
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Want daar werken alleen naivelingen die echt denken dat de plantsoenwerkers ook wél werken?.
ja dat doen ze idd ook altijd , eerst denk je nog die hebben lunchpauze maar 2 uur later zitten ze er nog beetje theekransje te houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef Pelgrim het volgende:
Gisteren, zaten ze hier in een busje te wachten. Waarop dat mag joost weten
Je hebt nog geluk gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef type_29 het volgende:
Zij hebben geen deadline!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef Pelgrim het volgende:
Gisteren, zaten ze hier in een busje te wachten. Waarop dat mag joost weten
En terecht, je moet je eigen frustraties ook niet gaan botvieren op voor jouw wilvreemde mensen, niet iedereen kan die slappe kantoorhumor waarderen, jij voelt je duidelijk boven deze mensen staan, zeer slappe instelling. Zo te merken heb je zelf ook nog genoeg energie over, steek dat maar in je werk, of ga het leven van je colega`s zuur maken, daar zijn jullie soort nogal goed in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef type_29 het volgende:
vanmorgen dan
loop ik met een collega naar mijn werk zie ik in de bosjes 5 van die ouwe plantsoenwerkers
1 staat met een kettingzaag boompjes van 5 cm dikte omver te zagen
de vier anderen staan met hun handen in hun zakken, peuk op de lip een beetje toe te kijken
komt 1 van die gekken me gewoon achterna en begint ie me een beetje te bedreigen!
dat ik niet mag lachen om ze enzo, wat een trieste figuren zeg!
Laat die lui rommel uit de bosjes opruimen ofzo.
Gaat jouw toch geen reet aan, oud wijf, theemuts.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja dat doen ze idd ook altijd , eerst denk je nog die hebben lunchpauze maar 2 uur later zitten ze er nog beetje theekransje te houden![]()
Dat zielige smiletje er bij die te pas en te onpas word gebruikt, zegt mij genoeg over jouw, nee maak dit niet mee, maar heb geleerd om andere mensen te waarderen voor wat ze zijn, hoop mensen niet, die reageren hun frustraties op andere af, lage mensen zijn dat, alleen weten ze dat zelf niet, ze weten nl niet beter, eigenlijk zielige mensen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef ForumGek het volgende:
Vanwaar deze frustraties ?
Volgens mij maak jij dit van héél dichtbij mee of niet?
waar worden die lui van betaald dan??quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Gaat jouw toch geen reet aan, oud wijf, theemuts.
Weer zo een zielig iemand die denkt dat hij al het geld voor de wereld verdient, ik vetel je dat dat zo niet is, jij bent nog niet eens een stofje in de woestijn met je bijdrage, al denken mensen dat vaak wel dat ze dat zijn, het is 1 grote circel, zonder de andere mensen is er voor jouw ook geen werk, wat hoeveel en hoe weinig ze ook doen, er zij zelfs mensen die werk hebben van de werkelozen enz enz.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
waar worden die lui van betaald dan??
dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:42 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Weer zo een zielig iemand die denkt dat hij al het geld voor de wereld verdient, ik vetel je dat dat zo niet is, jij bent nog niet eens een stofje in de woestijn met je bijdrage, al denken mensen dat vaak wel dat ze dat zijn, het is 1 grote circel, zonder de andere mensen is er voor jouw ook geen werk, wat hoeveel en hoe weinig ze ook doen, er zij zelfs mensen die werk hebben van de werkelozen enz enz.
Lig zelf momenteel thuis met een verbrijzelde poot vanwege mijn werk(opgelopen op) hebben ook andere mensen weer werk van, verdienen ze ook hun brood met mijn poot. enz enz.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |