dat kankerbeest kan toch nadenkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef Vipers het volgende:
Meteen opzetten dat beest.
Je snapt wel dat het eigenlijk je eigen schuld is door zo'n beest in huis te nemen he.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
dat kankerbeest kan toch nadenken
Om half 10 nog in je nest liggen is weinig mis mee! Als ik nou niet zo tyfusveel te doen had zou ik dat ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Frutsel het volgende:
Met dit soort taal... gaap...
ga aan je werk man...om half 10 nog in je nest...pfff
Ja, dat kunnen ze.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
dat kankerbeest kan toch nadenken
9.30 nog in je bed... zoek een behoorlijke baan, pauper...quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
godverdomme, paar weken geleden een lcd scherm gekocht voor ¤240, zat er een dode pixel in het midden, met veel moeite om kunnen ruilen voor een nieuwe en wat NU
ik schrik net wakker omdat er een fucking lawaai in mijn kamer is opeens, ik kijk om me heen en zie ZON GORE KUT ZWERVENDE KANKER KAT uit mijn kamer rennen (het was een zwerfkat die wij in huis hebben genomen, woont hier nu een jaar)
Mijn nieuwe lcd scherm zie ik nog op mijn fucking toetsenbord liggen waarna die eraf glijd van mijn bureau af recht op de fucking grond
nu zitten er 2 grote krassen op en ik kan ze niet weg krijgen, mijn toetsenbord is ook naar de kanker, er zat zon draaiding op waarmee je het volume kon regelen, afgebroken
GOOR KANKER BEEST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |