abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34231200
Ik heb echt de meest luie huisgenoot. Hij is echt een hele vriendelijke toffe jongen, maar hij doet niets in huis. Ik ben de enige die schoonmaakt, de enige die kookt. Ik was zelfs zijn kleren, omdat hij daar te lui voor is.

En ja ik kan het ook niet doen, maar die jongen moet wel in zijn schone kleren naar zijn werk enzo. En ik heb ook geen zin in een vies huis.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:16:42 #2
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34231217
Ja hoor mam
Ik kan het begrijpen dat je een schoon huis wilt, maar om nou zijn kleren te wassen gaat me echt iets te ver.

pssst TS kan je ook bij mij komen schoonmaken en wassen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:17:26 #3
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34231232
Je bent een slaaf -> En hoort daarom mijn stoel te dragen.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34231239
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:15 schreef Geesoes het volgende:
Ik heb echt de meest luie huisgenoot. Hij is echt een hele vriendelijke toffe jongen, maar hij doet niets in huis. Ik ben de enige die schoonmaakt, de enige die kookt. Ik was zelfs zijn kleren, omdat hij daar te lui voor is.

En ja ik kan het ook niet doen, maar die jongen moet wel in zijn schone kleren naar zijn werk enzo. En ik heb ook geen zin in een vies huis.
ben jij Homo? en stilletjes verliefd op hem, anders kan ik totaal geen reden bedenken waarom jij zijn was zou moeten doen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34231242
Jij bent zijn moeder ?! Niet goed wijs joh, laat m dat mooi zelf doen!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34231245
Huis kan ik me enigszins voorstellen, maar euhm die kleren moet je hem echt zelf laten doen!
Je bent zijn moeder niet.

Wel makkelijk zo'n sloofje in je huis....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_34231251
Wat voor een vieze nicht ben jij wel niet?

Je bent een man, woont samen met een andere man.. en om HEM niet in zijn vieze kleren naar zijn werk te laten gaan doe jij zijn kleren wassen!?

OMFG

Laat die kleren voor vies liggen, hij komt er zelf wel achter dat het zo niet hoort, wat ben jij voor een pussy...
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 09:19:29 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34231259
Je vraagt er gewoon om.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34231269
Nou, okee kleren wassen, was een geintje en dat ie helemaal niets doet ook. ik doe alleen het meeste aan schoonmaken thuis en das soms wel irritant
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 januari 2006 @ 09:21:01 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34231275
TS is homo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34231284
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef Geesoes het volgende:
Nou, okee kleren wassen, was een geintje en dat ie helemaal niets doet ook. ik doe alleen het meeste aan schoonmaken thuis en das soms wel irritant
Ons Fok!kers niet volledig informeren en leugens gaan vertellen om jouw situatie extra zielig over te laten komen...

Rot dan maar op, slotje
pi_34231318
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef Geesoes het volgende:
Lijstje maken!
Op de koelkast hangen en je er aan houden!
Ook hij.

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_34231324
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ons Fok!kers niet volledig informeren en leugens gaan vertellen om jouw situatie extra zielig over te laten komen...

Rot dan maar op, slotje
Nee ben aan het fokken op fok.

Tuurlijk ga ik niet de was doen voor anderen... Maar ik ben dus wel enige die kookt, en de enige die dingen als dweilen, badkamer schoonmaken doet. Hij komt niet verder dan klein beetje opruimen en afwassen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:25:53 #14
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34231357
Dus je blijft zijn bitch alleen was je niet meer voor hem .
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34231363
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:23 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Nee ben aan het fokken op fok.

Tuurlijk ga ik niet de was doen voor anderen... Maar ik ben dus wel enige die kookt, en de enige die dingen als dweilen, badkamer schoonmaken doet. Hij komt niet verder dan klein beetje opruimen en afwassen.
Maak dat hem duidelijk, door over hem te klagen hier op Fok! krijg je hem niet aan het poetsen hoor, maak een verdeling, zeg dat je het zat bent om alles in je eentje te doen, als hij niet mee wilt helpen moet hij meer van de huur betalen..
pi_34231505
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:26 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Maak dat hem duidelijk, door over hem te klagen hier op Fok! krijg je hem niet aan het poetsen hoor, maak een verdeling, zeg dat je het zat bent om alles in je eentje te doen, als hij niet mee wilt helpen moet hij meer van de huur betalen..
Heb het al met hem over gehad is wel wat relaxter geworden. Maar wel leven allebij op een andere manier, das wel is lastig. Hij leeft meer op een manier, van wat vandaag niet kan, kan morgen wel (qua huishouden dan). En tis ook een vriend van me, dus om hem het huis uit te kicken.

Hogere huurvragen kan ook nie echt. Ik heb al de grootste slaapkamer.
pi_34231525
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Heb het al met hem over gehad is wel wat relaxter geworden. Maar wel leven allebij op een andere manier, das wel is lastig. Hij leeft meer op een manier, van wat vandaag niet kan, kan morgen wel (qua huishouden dan). En tis ook een vriend van me, dus om hem het huis uit te kicken.

Hogere huurvragen kan ook nie echt. Ik heb al de grootste slaapkamer.
Dus nu sta je bij hem in krijt ofzo? Allejezus, dus omdat jij "de grootste slaapkamer" ( ) hebt mag je niks meer zeggen ofzo?
pi_34231558
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dus nu sta je bij hem in krijt ofzo? Allejezus, dus omdat jij "de grootste slaapkamer" ( ) hebt mag je niks meer zeggen ofzo?
nee, dat niet, maar meer huur vragen zou gewoon niet kunnen, we betalen allebij evenveel.... daarom.
pi_34231591
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Geesoes het volgende:

[..]

nee, dat niet, maar meer huur vragen zou gewoon niet kunnen, we betalen allebij evenveel.... daarom.
en als jij veel meer doet aan het huis (waar jullie allebei even veel aan betalen) vind ik ook dat er een goede verdeling moet zijn..

50/50 in de huur
50/50 in de huishouding

zo niet? dan regeling treffen
pi_34231631
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en als jij veel meer doet aan het huis (waar jullie allebei even veel aan betalen) vind ik ook dat er een goede verdeling moet zijn..

50/50 in de huur
50/50 in de huishouding

zo niet? dan regeling treffen
Da is. Zat er zelf ook al aan te denken om via een lijstje te werken. Wel jammer dat het zo moet. Maarja... Als iemand bepaalde dingen gewoon niet doet.
pi_34231649
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Da is. Zat er zelf ook al aan te denken om via een lijstje te werken. Wel jammer dat het zo moet. Maarja... Als iemand bepaalde dingen gewoon niet doet.
Dan trap je hem het huis uit ik snap het probleem niet zo
pi_34231657
Laat'm lekker in z'n sop gaar koken man! Je lijkt niet wijs dat je zijn was gaat doen!!!!
pi_34231696
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dan trap je hem het huis uit ik snap het probleem niet zo
Lijstjes zuigen. Als je met zijn tweeen een huis deelt, verwacht ik van de ander, dat ie zelf kan bedenken dat er wat aan huishouden gedaan moet worden. Het is vrij normaal dat dat soort dingen uit mensen zelf komen ipv lijstjes. En ik ga geen vrienden het huis uittrappen.
pi_34231723
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Geesoes het volgende:
En ik ga geen vrienden het huis uittrappen.
Als hij vriend zou zijn...zou hij wel schoonmaken
pi_34231747
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Lijstjes zuigen. Als je met zijn tweeen een huis deelt, verwacht ik van de ander, dat ie zelf kan bedenken dat er wat aan huishouden gedaan moet worden. Het is vrij normaal dat dat soort dingen uit mensen zelf komen ipv lijstjes. En ik ga geen vrienden het huis uittrappen.
Lekkere vriend dan, weet je dat je achter zijn rug om over hem zit te klagen op Fok! ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')