Hoezo was dit de reactie die ik als eerste verwachtte in dit topic?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
mijn ogen dalen bij vrouwen meestal nog iets verder als de mond af.
geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2006 08:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoezo was dit de reactie die ik als eerste verwachtte in dit topic?
Merk je wel eens dat mensen naar je mond, of nog lager kijken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:27 schreef Rutger1983 het volgende:
ik kijk mensen wel in de ogen aan ja, alleen niet altijd even lang, ligt aan de persoon
hahhh, nu komen we volgens mij in de buurt van jouw punt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:37 schreef Casparovvv het volgende:
Zijn er ook mensen die anderen niet aan durven te kijken omdat je adem zo slecht is, en je liever langs iemand heen praat?
Dat vind ik ook. Ik dwaal eigenlijk nooit af naar het haar of de oren, maar dus wel eens naar de mond omdat die aan het bewegen is. Is dat te zien voor de ander?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:42 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik moet zeggen ik let daar onwijs op of iemand me aankijkt, wil ik ook gewoon als ik een gesprek met iemand voer anders kan ik net zo goed tegen een hond gaan praten die kijkt me ook niet aan, moet het idee hebben dat je luistert, dan is t goed
quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahhh, nu komen we volgens mij in de buurt van jouw punt.
Ik heb een leraar die altijd een vrij korte oog<->oog afstand neemt. Hij staat met de neuzen van zijn schoenen echt bijna tegen de mijne aan. Ik doe dan telkens een stapje naar achter, waarna hij weer een stapje vooruit doetquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan mensen ook niet lang in de ogen kijken, is irritant. Vooral als ze dan ook nog heel dicht bij je zitten.
Dit is een teken van zwakte en onderdanigheid. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee en dit zet je gesprek ook daadwerkelijk kracht bij. Daarmee kun je tevens leiding geven aan het gesprek en toont interesse, naar je gesprekspartner toe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:17 schreef Casparovvv het volgende:
Zie TT. Het valt me op dat ik vaak 'moeite' heb met het recht in de ogen kijken van bepaalde mensen in een gesprek, maar dat mijn ogen meer op de mond van diegene gericht zijn.Ik heb ook ergens gelezen dat slechts 30% van de mensen een ander recht in de ogen kijkt tijdens een gesprek. Kan de ander eigenlijk aan je ogen zien of je naar zijn/haar mond kijkt, of dat je recht in de ogen kijkt? De laatste tijd kijk ik mensen meestal recht in de ogen, maar dan ben ik zó bezig mezelf op dat kijken te focussen dat ik al niet eens meer het hele gesprek volg
Wat doen jullie?
Ik houd er niet van om dit van mezelf te zeggen, maar ik ben zeker geen onderdanig en zwak persoon. Ik geef leiding in verschillende situaties, en heb nog nooit aan mijn gesprekspartners gemerkt dat er van mijn kant interesse ontbrak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:03 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dit is een teken van zwakte en onderdanigheid. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee en dit zet je gesprek ook daadwerkelijk kracht bij. Daarmee kun je tevens leiding geven aan het gesprek en toont interesse, naar je gesprekspartner toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |