Volgens mij zit Slegers al jaren op Ajax.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Sleegers is toch de vaste volger van PSV? Of is dat afgeschaft?
Tom Knipping dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij zit Slegers al jaren op Ajax.
PSV heeft een ander, dacht ik. Weet even niet meer zo gauw wie.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Pff, nou ja. Dat is toch juist leuk!
Zo zat ik laatst met Wekking in een aftandse Lada, die rook naar wodka en parfum van langbenige, vrijgevochten Russische blondines met bontjassen, op weg naar Donetsk voor een rendez-vous met Ton Caanen. De voormalig autoverkoper, met nog altijd het onmiskenbare coiffure van de snelle babbelaar die in maatpak Mercedessen aan de man bracht, oogde als een levend exemplaar van de nouveau riche in de voormalige Sovjetunie. Over hobbelende paadjes bereikten wij zijn optrekje, waar hij als een tsaar de kronkelende trap naar zijn voortuin afdaalde. Onderweg had ik me vermaakt met de aanblik van landschappen waar de jaarkalenderfotograaf een moord voor zou doen. Droomde ik of zag ik daadwerkelijk condors langs witbesneeuwde bergtoppen zwieren? Caanen keek naar me met de priemende blik van een adelaar en begon een gesprek.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zo zat ik laatst met Wekking in een aftandse Lada, die rook naar wodka en parfum van langbenige, vrijgevochten Russische blondines met bontjassen, op weg naar Donetsk voor een rendez-vous met Ton Caanen. De voormalig autoverkoper, met nog altijd het onmiskenbare coiffure van de snelle babbelaar die in maatpak Mercedessen aan de man bracht, oogde als een levend exemplaar van de nouveau riche in de voormalige Sovjetunie. Over hobbelende paadjes bereikten wij zijn optrekje, waar hij als een tsaar de kronkelende trap naar zijn voortuin afdaalde. Onderweg had ik me vermaakt met de aanblik van landschappen waar de jaarkalenderfotograaf een moord voor zou doen. Droomde ik of zag ik daadwerkelijk condors langs witbesneeuwde bergtoppen zwieren? Caanen keek naar me met de priemende blik van een adelaar en begon een gesprek.
Nu ben je alleen vergeten te vermelden dat hij op de VI-redactie altijd 'Messias in Maatpak' wordt genoemd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Meende dat hij een Tukker was, maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef MaxPower het volgende:
Klopt het dat Wekking in Leeuwarden geboren is?![]()
Klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meende dat hij een Tukker was, maar kan me vergissen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik zou Wekking wel eens bloemrijk in de bek willen schijten![]()
Belachelijk ja, NN heeft Alves juist níet toegezongen. Schijtziek word ik van de media die dan gaan schrijven dat het publiek van Heerenveen zijn naam scandeert. Is dat niet wat ze willen zien zodat ze daarover kunnen schrijven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef MaxPower het volgende:
Een applaus voor een goede prestatie is wat anders dan minutenlang toezingen, Alves is namelijk helemaal niet toegezongen. En hij zal nog even wat meer moeten scoren voor dat weer gaat gebeuren.
Klopt het dat Wekking in Leeuwarden geboren is?![]()
Duh, dat is toch altijd zo. Net zoals volgens de media elke Feyenoorder denkt op hun sloffen kampioen te worden, en Charisteas vorig jaar cultheld nummer 1 was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Belachelijk ja, NN heeft Alves juist níet toegezongen. Schijtziek word ik van de media die dan gaan schrijven dat het publiek van Heerenveen zijn naam scandeert. Is dat niet wat ze willen zien zodat ze daarover kunnen schrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |