Geen idee, maar het moet Engels voorstellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef teamlead het volgende:
wat is dat nou weer voor zweverige BS die ze zit te mompelen...
dat ze dan verdorie de stripverhaal-versie aanschaft...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien moet ze het wel 2x hardop lezen, anders snapt ze het niet, doen kinderen ook![]()
Omdat we het over haar hebben misschienquote:
Straks springt ze omhoog. Kunnen jullie nu GVD je kop houden. Moet telkens opnieuw beginnen met lezen, zo begrijp ik er niks meer vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien moet ze het wel 2x hardop lezen, anders snapt ze het niet, doen kinderen ook![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Straks springt ze omhoog. Kunnen jullie nu GVD je kop houden. Moet telkens opnieuw beginnen met lezen, zo begrijp ik er niks meer van![]()
Het ergste is, hoe lees je het dan de 2e keerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde om in een boek, met een pen te gaan zitten strepen ** kloppende, niet sarcastische smiley **
Ik heb 2x op die site gekeken, maar vond het complete chaosquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist jij dat niet joh?![]()
Zie topic: de bewoners
Geboren als "Bonje Cornelia Swart op 18 november 1949, groeide zij op als dochter van een binnenvaartschipper.
Als we het nu over Micky en Bart gaan hebben ? Krijgen we dan 2 streams met bart en 2 met Micky ? Dan moeten we dat doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat we het over haar hebben misschien![]()
![]()
Lieverd. Staat hier in het bewoners topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb 2x op die site gekeken, maar vond het complete chaos![]()
Laten we het eens proberenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als we het nu over Micky en Bart gaan hebben ? Krijgen we dan 2 streams met bart en 2 met Micky ? Dan moeten we dat doenen snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |