Dan ben ik in de war... wie is dat groene mannetje dan in Mario Kart?quote:
quote:
Luigiquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war... wie is dat groene mannetje dan in Mario Kart?
Luigi dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war... wie is dat groene mannetje dan in Mario Kart?
Daar weet jij helemaal niets vanaf Palmquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde als wat melke met jou doet, doka
Tja, ik denk dat de regie het eventjes zat isquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geluid blijft 'afstandelijk', maar via internetopties, en dan alle geluidsschuiven voluit open zetten, is er in ieder geval nog iets van te volgen
En dat is? Zijn neef of zo? Sorry ben nooit helemaal into Nintendo geweestquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn evil brother met het groene petje... Wario
Totdat ze opeens de streams weer vol gaan draaienquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dat geluid blijft 'afstandelijk', maar via internetopties, en dan alle geluidsschuiven voluit open zetten, is er in ieder geval nog iets van te volgen
Hai Melkequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je mn webcampagina ontdekt?![]()
Ik zie die arme doka hier helemaal creperenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanaf Palm![]()
![]()
Zijn broerquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat is? Zijn neef of zo? Sorry ben nooit helemaal into Nintendo geweest
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje op zoeken slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je wel... had alleen de naam verkeerdquote:
Hoopje op lovebear!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker beertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vrijdagavond gaat Micky weg. En zaterdag komt de nieuwe big boss...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Sjet het volgende:
Maar Mickey moest toch weer woensdag weg? Offe... ik snap nog helemaal niks van deze BB...![]()
Vrijdagquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Sjet het volgende:
Maar Mickey moest toch weer woensdag weg? Offe... ik snap nog helemaal niks van deze BB...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |