Okequote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooide hem even in de overtreffende trap.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef sbientje het volgende:
waarvan is kenner de overtreffende trap?van ken?
bos de kenvan barbie
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef sbientje het volgende:
waarvan is kenner de overtreffende trap?van ken?
bos de kenvan barbie
![]()
en hoe ging het?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef sbientje het volgende:
ik heb trouwens morgen een tentamen... over cholesterol enzo.. ik snap er himmel nix van
ja rukquote:
ik heb wel overal een half goed antwoord zeg maar... maar hopen dat ie mijn naam ziet en een beetje coulant isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef superhero87 het volgende:
Ja ik heb vandaag ook tentamen gehad ( Kwaliteitszorg en Logistiek)
Die ging ook niet behoorlijk geweldig... moest heel wat vragen overslaan, omdat ik die niet snapte![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb wel overal een half goed antwoord zeg maar... maar hopen dat ie mijn naam ziet en een beetje coulant is
met een 6 ben ik dik tevreden
Ja, bedankt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef sbientje het volgende:
succes ayaxola!
Ging ie goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Ik had vandaag m'n laatste stagedag bij de kleuters.
Is er een nieuwe sugababe dan??quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze staat zondag al in Berlijn
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is er een nieuwe sugababe dan??
Vanwaar danni-? Shining_star is niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef danni- het volgende:
Ik heb een nieuwe username!Maar ik vind het zo zonde dat m'n postgeschiedenis enzo nu weg is
dus wat zal ik doen?
oh en ik ben shining_star btw
Vind ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwaar danni-? Shining_star is niks mis mee hoor.
ja ik erger me zelf aan die hoofdletters er tussendoor, met kleine letters was het minder erg. danni is meer mijn nickname en past dus veel beter bij mij, maar ja, dan begin je wel weer helemaal opnieuw zegmaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwaar danni-? Shining_star is niks mis mee hoor.
da's waar, als anderen er wat over zeggen boeit dat me ook niet, vind het zelf niet mooi. Maarja, denk dat ik het nog maar even zo laat, anders herkent niemand me meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar trek je je toch niks van aan, je hebt het account vijf jaar geleden aangemaakt. Ik stoor me er in ieder geval niet aan zo.
Die is juist leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Woelli het volgende:
Ik ook niet. Ik erger me zelf aan me eigen teddybeer naam![]()
Haha, dankje niet zelfbedacht hoorquote:
Haha, daaromquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Woelli is toch wel leuk, moet ik inderdaad denken aan een troetelbeertje ofzo.
En aan Bouli
Liever niet, Idols is gewoon non-tvquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ik zou zeggen, kijk even rond in het forum waar je net gepost hebt..
En Big Brother is daarentegen wel kwaliteits-tvquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Liever niet, Idols is gewoon non-tv
Die audities zijn nog wel grappig maar daarna wordt het echt super saai, ik keek net heel ff en wat denk je? alweer vals gezongen...
Dat hotel niet, Big Brother op zich is een uniek project, en live via internet nog boeiender dan de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Big Brother is daarentegen wel kwaliteits-tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |