Haha, daaromquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik keek al wel in bijna elk topic in VBL dus dat is geen probleem, verder heb ik goeie collega's. En als ik het niks aan vond deed ik het niet hoor.
Voor wat voor club ben je danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, voetbal is m'n grootste passie.
Me vriendje ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen vindt het vreemd maar ik ben een vrij neutrale kijker.
zoals?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
kans best leuk zijn
moeten het nartuurlijk mooie jongens zijn![]()
![]()
Ja, ik lees vrijwel alles in IDO.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:20 schreef Woelli het volgende:
Bevalt het jullie wel dan?
Is het nu zo dat jullie in elke topic moeten kijken!
Namen, namen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hoe ze er uit moeten zien?
Heb lange tijd gevoetbald, getafeltennisd (best inspannend nog hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet doen dus?
* -Vaduz- voetbalt en loopt hard
Ikke Feyenoordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen vindt het vreemd maar ik ben een vrij neutrale kijker.
Ja namen bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hoe ze er uit moeten zien?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke Feyenoord![]()
Heb zelf ook 7 jaar op voetbal gezeten..... tweede klasse![]()
Maar moest helaas stoppen door een blessure aan me knie![]()
Ik mis voetballen...
2 jaar SC Botlek vierde en derde klassequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]Feyenoord
.
Heb je ook gevoetbald?!. Bij Spijkenisse zeker?
Same herequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
Ah, ik 4 jaar bij BVV Barendrecht, toen was ik het zat.
Was niet echt een topper zullen we maar zeggen.
ik sluit me hier bij aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb me nooit aan voetbal gewaagd, was er toch niet goed in, ben meer een creatief iemand.
Tis misschien een cliche maar Beckhamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Namen, namen.
Tom geen voetballer, vind ik vrij uniek.
quote:
Wat een debiel joh. Hoe doe je dat in vredesnaam.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog een geweldig verhaal. Ik moest gisteren vanuit assen met de trein naar breda, overstappen in zwolle, nou ja, toen kwam ik dus in de trein in zwolle en lag daar zon kartonnen koker (zoeen waar je belangrijke documenten in vervoert) dus ik dacht: hey! een kartonnen koker. Maakte ik m open.. zat er een bachelor diploma indus ik ben vanaf nu bachelor of science!
![]()
nee, ik heb mijn uiterste best gedaan om de eigenaar te achterhalen, dat is gelukt en ze was dolblij. Leuk he?
Zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef Ayaxola het volgende:
Zal wel een naam op hebben gestaan waarschijnlijk![]()
haal je eerst zo'n diploma, ben je vervolgens zo dom om het in de trein te laten liggen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog een geweldig verhaal. Ik moest gisteren vanuit assen met de trein naar breda, overstappen in zwolle, nou ja, toen kwam ik dus in de trein in zwolle en lag daar zon kartonnen koker (zoeen waar je belangrijke documenten in vervoert) dus ik dacht: hey! een kartonnen koker. Maakte ik m open.. zat er een bachelor diploma indus ik ben vanaf nu bachelor of science!
![]()
nee, ik heb mijn uiterste best gedaan om de eigenaar te achterhalen, dat is gelukt en ze was dolblij. Leuk he?
Nog maar een uurtje of vierquote:
En spelers als Beckhamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een slowchat dat met Idols te maken heeft, dit topic is er ook voor andere zaken. Hier mag ik het zelfs over voetbal hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
christiano ronaldo![]()
[afbeelding]
Inderdaad, stop maar met die voetballers. Voetbal is leuk, voetballers niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laten we maar niet verder gaan
Want dan ben ik nog lang niet uitgesproken![]()
Niet mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voetbal is leuk, voetballers niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |