Optreden? Wat voor optredenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, inderdaad, iedereen doet wel zijn of haar best, maar bij de een valt iets gewoon beter in de smaak dan bij de ander.
ps.: ben een beetje vaag vandaag, heb net een optreden achter de rug
hoofdrol? Bijrol? Wat voor toneelvoorstelling?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, toneel, was helaas al weer de laatste voorstelling...nou ja, nu ff een paar maadjes rust, en dan weer repeteren. doe het eigenlijk als hobby, maar goed, voor zo'n 250-300 mensen optreden is geweldig. vanavond waren er nog meer mensen
van je contactlenzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
zodra ik ze heb post ik wel eens wat foto's
als jij dat wilt sven, krijg jij foto's van mijn lenzenquote:
Gewonnen waarmeequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
(off-topic: mijn idolsmp3 speler en boombox zijn binnengekomen, mooie 2e prijs)
quote:
Coolquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
gewonnen met een sms-prijsvraag
Tof!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
gewonnen met een sms-prijsvraag![]()
trouwens, waar loop/liep je stage dan?
Ehm, een mp3 speler met een idolslogo frontje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
mijn idolsmp3 speler
ja, diequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ehm, een mp3 speler met een idolslogo frontje?
Die kinderen ook weer blij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik ga slapen, morgen laatste stagedag.
Van watquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
gewonnen met een sms-prijsvraag![]()
Op een basisschool, kleutersquote:trouwens, waar loop/liep je stage dan?
oh, welke opleiding doe je dan?quote:
Ik word geroemd in menig vriendenboekjequote:
PABO, net alsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh, welke opleiding doe je dan?
cool, wil mijn zusje ook gaan doen, mar ja, die moet eerst de spw doen. wil je ook echt met kleuters gan werken, of toch hogere klassen?quote:
thnx, het is echt geweldig om te doen...je word als groep heel close door alle repetities enzo, en daarom is het altijd best wel emotioneel als een project dan ten einde loopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer trouwens dat je toneel speelt.
neej, ze heeft VMBO-b gedaan, en heeft nu net helpende welzijn afgerondquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Geen idee nog, omdat ik alleen nog maar kleuters heb gedaan. Binnenkort ga ik naar groep 5/6. Je zusje heeft geen HAVO gedaan neem ik aan?
Dat lijkt me inderdaad de kick, je best doen met z'n allen en er waardering voor krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
thnx, het is echt geweldig om te doen...je word als groep heel close door alle repetities enzo, en daarom is het altijd best wel emotioneel als een project dan ten einde loopt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hebt Raffaëla in je avatar!
kan aan mij liggen hoor, maar ik zie geen raffaellaquote:
gelukkig niet, neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
kan aan mij liggen hoor, maar ik zie geen raffaella![]()
jepquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik neem aan dat je raffaella ook flink vind tegenvallen?
Joh, nee hier niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
hey andiyan, kan aan mij liggen hoor, maar ik heb de nog geen post van yeahinho gezien hier.
hoe dan ook, ga slapen, ben best wel moe van vanavond, en moet nog ff douchen, heb nog enkele blauwe plekken...genezen zo snel na een warme douche...lekker makkelijk.
Haha, ik dacht eerst dat fok ook bij mij op school geblokeerd was. Maar dus nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
IIk kom er net achter dat ik gewoon op Fok kan op mijn werk! BETERRRR!
Eecht beter dit!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, ik dacht eerst dat fok ook bij mij op school geblokeerd was. Maar dus niet![]()
Je post alleen in Idolsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, ik denk dat ik ook behoorlijk opgeklommen ben, anderhalve week actief, en nu al....130 posts![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |