quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef sbientje het volgende:
inGiieY © || I Don't Care .. zegt:
Nog 6x de kliko buiten zetten
en dan eindelijk carnaval :
ik ben al in de stemming...
de apres ski hut... giert door de boxen hier
DOO WAH DIDDY... DIDDY DAM... DIDDY DOO!
WOOOHOOOOOWWWW....
Sbien zegt:
hahahahha
waarom lach je..?!
tututututututuut
ramamamdamamdmadmamaaaaaa
is everybody sjaggerijnig
tauuauauaa.... YIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAA!
damn afgelopen
Kwam jij niet uit Brabant?quote:
Ja, maar Carnaval is echt vreselijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef LeBeau het volgende:
Kwam jij niet uit Brabant?
Carnaval trekt mij nou ook niet echt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar Carnaval is echt vreselijk.
Ben blij dat ik nu een goed excuus heb om niet mee te doen..
Colin Farell.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1x raden wat ik nu ga kijken?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1x raden wat ik nu ga kijken?
En die heb ik ook nog niet gezien.quote:
Ja, gelukkig woon ik nu ook in een beschaafd deel, waar mensen oprecht blij verrast zijn als ik zeg dat ik carnaval kut vind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:46 schreef LeBeau het volgende:
Carnaval trekt mij nou ook niet echt.Gelukkig woon ik in een beschaafd deel van Nederland.
doos!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
!
Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden.
Colin is aangenaam geschapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En die heb ik ook nog niet gezien.![]()
Amsterdam is beschaafd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig woon ik nu ook in een beschaafd deel, waar mensen oprecht blij verrast zijn als ik zeg dat ik carnaval kut vind.
Ja..hallo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef sbientje het volgende:
ik zei dus: doorsturen die handel cdp, of maak ff een screenshot van het schaap (ha-ha) van colin![]()
hahahaha, het was ook niet geheel serieus hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..hallo..
Screenshots ga k niet maken
Zal wel voor pluspunten zorgen bij de Survival gamequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..hallo..
Screenshots ga k niet maken
Daar houd ik je aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zal wel voor pluspunten zorgen bij de Survival game![]()
jaja.. gimme my points be-otchquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zucht, ik had het niet over mijzelfmaar de andere Fokkers en Foksters
![]()
if you give me some +points! je geeft me de laatse tijd alleen maar minputenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja.. gimme my points be-otch
Kwam door je anti-Serge houdingquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef superhero87 het volgende:
[..]
if you give me some +points! je geeft me de laatse tijd alleen maar minputen![]()
Ik was niet Anti Serge , ik was Pro Clarissaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwam door je anti-Serge houding
Angelique is toch echt nummero unoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
Eindelijk meer mensen die Angelique waarderen![]()
Go Angelique![]()
Ze is wel goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique is toch echt nummero uno
The Ghostwhisperer kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je zo druk?
Nou, ik vind haar zelf wel de beste. En ook tevens de leukste. Daarna komt Raffie en daarna Ellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze is wel goed![]()
Maar er zijn betere![]()
Haha, die hoor ik heel vaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het begin beviel me Ellen niet zo,
Nou ik snap dus NOG STEEDS NIET waarom je Ellen goed kan vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, die hoor ik heel vaak![]()
Gelukkig dat mensen toch positief over haar zijn
Iedereen heeft een eigen mening, iedereen houd van iets anders. Ik heb ook mijn mening over Floortje en Marescha, ze zijn allebei goed want ze zitten niets voor niets bij de laatste 9. Alleen het is niet mijn style. En dat heeft Ellen wel weer. Maar dat vind ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou ik snap dus NOG STEEDS NIET waarom je Ellen goed kan vinden![]()
Hihi, daarom iedereen heeft een eigen smaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef superhero87 het volgende:
ik zag ook niet dat je dat niet mag vinden![]()
Ik vind haar stem gewoon niet zo mooi. Het is wel een bijzondere stem, maar mooi kan ik het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |