Pluk een vis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic dan?
Meten is weten hequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Blazkowich het volgende:
persoonlijk vertrouw ik ze voor geen meter!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef 2609 het volgende:
jonge die meten gewoon de afstanden ik had het eens aan ze gevraagd je kan ze echt wel vertrouwen hoor!
quote:
Jij praat met metermannetjes? Waarom?!quote:
Die worden hoogst waarschijnlijk betaald door overheidsgelden, kom op en ga jij ze lastig vallenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef 2609 het volgende:
jonge die meten gewoon de afstanden ik had het eens aan ze gevraagd je kan ze echt wel vertrouwen hoor!
ik ben wel een leuke jongen om een gesprek mee te voeren hoor volgens mij vonden ze het helemaal niet ergquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
Die worden hoogst waarschijnlijk betaald door overheidsgelden, kom op en ga jij ze lastig vallen. Ga is eff iemand anders klieren, je broertje of zo
![]()
Je hebt geen UI. Sorrie, niet het lezen waard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Chris.nl het volgende:
Ze gaan ook wel eens meten en dan schilderen ze twee grote witte stippen op de grond op 100 meter afstand van elkaar. Als ze dan klaar zijn met die twee grote witte stippen op de grond schilderen, dan zetten ze er een hekje bij en gaan ze erbij staan kijken totdat die twee grote witte stippen helemaal opgedroogd zijn, want stel je voor dat er iemand voor de lol die witte stippen van de grond gaat poetsen, zo van "Ik wil geen witte stip op mijn stoepje, weg ermee !". Misschien denk je van: "Goh, wat eenzaam, moeten die twee mannetjes uren lang op 100 meter van elkaar staan wachten tot stippen drogen" maak je niet druk.... ze hebben walkietalkies. Maar goed.. als die stippen dan droog zijn stappen ze in de auto en gaan ze naar het vliegveld, daar stappen ze in een prive vliegtuige die dan luchtfoto's maakt van die witte stippen.
En als ze dan klaar zijn met wachten tot die foto's ontwikkeld en afgedrukt zijn, dan kunnen ze precies op die foto's zien dat 2 er 15 centimeter tussen die twee witte stippen zit op de foto, maar dat in het echt 100 meter moet zijn.. want dat hebben ze uitgemeten. Voor de zekerheid sturen ze dan 2 andere mannetjes in oranje pakjes om het nog eens na te meten. En dan.. na drie werkdagen als iedereen het eens is, dan zijn ze heel blij.
Kijk DAT is nog eens tof werk![]()
vetquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Chris.nl het volgende:
Ze gaan ook wel eens meten en dan schilderen ze twee grote witte stippen op de grond op 100 meter afstand van elkaar. Als ze dan klaar zijn met die twee grote witte stippen op de grond schilderen, dan zetten ze er een hekje bij en gaan ze erbij staan kijken totdat die twee grote witte stippen helemaal opgedroogd zijn, want stel je voor dat er iemand voor de lol die witte stippen van de grond gaat poetsen, zo van "Ik wil geen witte stip op mijn stoepje, weg ermee !". Misschien denk je van: "Goh, wat eenzaam, moeten die twee mannetjes uren lang op 100 meter van elkaar staan wachten tot stippen drogen" maak je niet druk.... ze hebben walkietalkies. Maar goed.. als die stippen dan droog zijn stappen ze in de auto en gaan ze naar het vliegveld, daar stappen ze in een prive vliegtuige die dan luchtfoto's maakt van die witte stippen.
En als ze dan klaar zijn met wachten tot die foto's ontwikkeld en afgedrukt zijn, dan kunnen ze precies op die foto's zien dat er 15 centimeter tussen die twee witte stippen zit op de foto, maar dat in het echt 100 meter moet zijn.. want dat hebben ze uitgemeten. Voor de zekerheid sturen ze dan 2 andere mannetjes in oranje pakjes om het nog eens na te meten. En dan.. na drie werkdagen als iedereen het eens is, dan zijn ze heel blij.
Kijk DAT is nog eens tof werk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |