Dan ben jij vrij lompquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef BiMeWet het volgende:
Zoals jij het typt spreek ik het woord 'e-mail' uit.
Dat is dan weer minder positief.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Leeft die nog?
"Beter een stuk bot uit je dij in je bek, dan dat je benen aan elkaar gegroeid zijn. Dus eigenlijk is dat nog best positief!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hazenlip.
Zit nu met een stuk bot uit mn dij in mn bek.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef boyv het volgende:
[..]
"Beter een stuk bot uit je dij in je bek, dan dat je benen aan elkaar gegroeid zijn. Dus eigenlijk is dat nog best positief!"
"Beter vrij lomp, dan dat je ballen plotseling van je lichaam afvallen. Dus eigenlijk is het nog best positief!"quote:
Ff submitten op wreckedexotics.comquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Duur het volgende:
zoveel zichtbare schade was er niet toen ik er langs fietste...
[afbeelding]
OK, er zaten een stel van die mooie antiaparkeer blokken klem onder de motor...en dat knerpte goed bij het eraf takelen.
Dat geldt alleen voor degenen die op zaterdag laat in de avond altijd naar Christine's Nachtsuite kijken. Alleen daar tref je Emile Ratelband aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef PLAE@ het volgende:
Ach die kerel brengt tenminste nog wat leven in de brouwerij in ons saaie landje![]()
"Je kunt beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef l3laster het volgende:
r_one@nietgrappig.nl
Ja dat hebben ze niet in Maastrig hé.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is dat voor auto dan ?lelijke strontbak
Dat is eigenlijk best positief.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
ik mis hem in het big brother hotel
Dankje, ik heet Emielquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef BiMeWet het volgende:
Het is Emile ratelband.
Zoals jij het typt spreek ik het woord 'e-mail' uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |