MTV?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef asdqert het volgende:
Geen porem indeed, maar vaak hebben ze het zelf niet door, en moeten ze het eerst van klasgenoten horen eerdat ze zich ervoor schamen.
't ligt allemaal aan MTV:{
Gedverdemme!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef DR878 het volgende:
Ik zag me laatst een WIJF met een donssnor en ik zo van :
was sarcastisch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
MTV?
Hoe bedoel je, want ik kijk geen mtv meer sinds ze geen videoclips meer draaien. Lopen de VJ en ander ongure mediageile mensen tegenwoordig met zo'n Dons Snor?![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef AlohaXa het volgende:
![]()
Nee dat menen jullie niet. Ik wist niet wat er met sourcy bedoelt werd, maar dat linkje maakt veel duidelijk.
Ik wil even benadrukken dat dit topic NIET bedoelt is om één bepaalde user te bashen. vanaf 6 users pas
Maar kunnen we in contact met hem komen? Ik probeer dit echt te begrijpen. Tenminste als het te begrijpen is!
En jij hebt deze arme knaap er dus wel op gewezen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom is er niemand die dat tegen hun zegt. Klasgenootjes, leraren, vrienden, vriendinnen, willekeurige voorbijgangers, oma, opa, mama, papa, zusje, zus, broertje, broer... zijn ze allemaal blind?
Ik .. wilde het wel.. maar.. er waren er teveel dude... te veelquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Petey het volgende:
[..]
En jij hebt deze arme knaap er dus wel op gewezen neem ik aan?
Heb jij geen snor danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Snorren bij mensen onder de 20 jaar
Jewel maar die scheer ik af, jeweetquote:
Nu mot je echt ff normaal doen met je hoafd Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Heb je niet van de opperkampuuuuur geleerd dat echte stoere mannuuuh geen jupileeeeer drinken en hun snorruuuuun laten staan?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jewel maar die scheer ik af, jeweet
Wat jij nu zegt is helemaal neit grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nu mot je echt ff normaal doen met je hoafd Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Heb je niet van de opperkampuuuuur geleerd dat echte stoere mannuuuh geen jupileeeeer drinken en hun snorruuuuun laten staan?!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Snorren bij mensen onder de 20 jaar
Da's best vroeg voor zo'n snorretje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom laten jongens rond de 12/13 met een vroege baardgroei die ondingen staan!
Ik geef toe, toen ik in fase was kreeg ik van mijn moeder een scheermesje en ze zei: hup scheer af! Voila klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is helemaal neit grappigsorry dude
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |