MTV?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef asdqert het volgende:
Geen porem indeed, maar vaak hebben ze het zelf niet door, en moeten ze het eerst van klasgenoten horen eerdat ze zich ervoor schamen.
't ligt allemaal aan MTV:{
Gedverdemme!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef DR878 het volgende:
Ik zag me laatst een WIJF met een donssnor en ik zo van :
was sarcastisch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
MTV?
Hoe bedoel je, want ik kijk geen mtv meer sinds ze geen videoclips meer draaien. Lopen de VJ en ander ongure mediageile mensen tegenwoordig met zo'n Dons Snor?![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef AlohaXa het volgende:
![]()
Nee dat menen jullie niet. Ik wist niet wat er met sourcy bedoelt werd, maar dat linkje maakt veel duidelijk.
Ik wil even benadrukken dat dit topic NIET bedoelt is om één bepaalde user te bashen. vanaf 6 users pas
Maar kunnen we in contact met hem komen? Ik probeer dit echt te begrijpen. Tenminste als het te begrijpen is!
En jij hebt deze arme knaap er dus wel op gewezen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom is er niemand die dat tegen hun zegt. Klasgenootjes, leraren, vrienden, vriendinnen, willekeurige voorbijgangers, oma, opa, mama, papa, zusje, zus, broertje, broer... zijn ze allemaal blind?
Ik .. wilde het wel.. maar.. er waren er teveel dude... te veelquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Petey het volgende:
[..]
En jij hebt deze arme knaap er dus wel op gewezen neem ik aan?
Heb jij geen snor danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Snorren bij mensen onder de 20 jaar
Jewel maar die scheer ik af, jeweetquote:
Nu mot je echt ff normaal doen met je hoafd Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Heb je niet van de opperkampuuuuur geleerd dat echte stoere mannuuuh geen jupileeeeer drinken en hun snorruuuuun laten staan?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jewel maar die scheer ik af, jeweet
Wat jij nu zegt is helemaal neit grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nu mot je echt ff normaal doen met je hoafd Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Heb je niet van de opperkampuuuuur geleerd dat echte stoere mannuuuh geen jupileeeeer drinken en hun snorruuuuun laten staan?!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Snorren bij mensen onder de 20 jaar
Da's best vroeg voor zo'n snorretje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom laten jongens rond de 12/13 met een vroege baardgroei die ondingen staan!
Ik geef toe, toen ik in fase was kreeg ik van mijn moeder een scheermesje en ze zei: hup scheer af! Voila klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is helemaal neit grappigsorry dude
Je bedoelt zeker Magnum PI. Maar kijk, dat is weer een volgroeide man die bewust _besluit_ een dergelijke gezichtsbeharing te laten staan. Ik kan het niet geloven van tiener jongens diezelfde keuze maken omdat der kewle Magnum dude dat ook heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Ellenisonffire het volgende:
misschien kijken ze teveel naar die series uit de jaren 80 die TE VAAK herhaald wordendie ene serie was wel heel ernstig kan even niet op de naam komen haha die dude speelde ook nog de vriend van monica in de serie friends
Je vriend got a point! Hmm is dat misschien het antwoord op de vraag?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Iksje het volgende:
[..]
Da's best vroeg voor zo'n snorretje.
Laatst met vriend jeugdfoto's aan 't kijken en jep er prijkte zo'n debiel donssnorretje op vele foto's.
Vraag ik waarom hij dat in vredesnaam liet staan....
"ik was psychologisch nog niet klaar om mij al te scheren" !
![]()
![]()
![]()
Het zijn niet alleen de moslim jongeren die dit hebben hoor. Wel veel, maar niet allemaal. Er zijn ook rooie - de zogenaamde gingerkids - jongens die een lichte Dons vachtje op hun lippen hebben!quote:
Doen ze allemaal die kaffers. Vandaar de snor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
Ik stond gisteren nog in de tram naast zo'n donssnorremans van Turkse afkomst. Hij dacht echt dat hij stoer was met zijn Schnor.
Een schnor is statoes. Allies draait om statoes. Straks als iek later grooit ben, wiel ik BMW en Replay kleer heb.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef Toeps het volgende:
Ik stond gisteren nog in de tram naast zo'n donssnorremans van Turkse afkomst. Hij dacht echt dat hij stoer was met zijn Schnor.
sourcyquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:35 schreef MrSASO het volgende:
Wie is sourcy??
Dat is nou een echt donssnorretje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:41 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
sourcy
"Er zit iets op je lip:D: D:;d
"
ganz geilquote:
quote:
Een snor betekent automatisch een laag IQ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:38 schreef misantropia het volgende:
Het valt me altijd op dat het van die lage IQ ventjes zijn met pluis op hun bovenlip, vinden ze stoer, zijn vaak van die rap hiphop wannebee gangsa kneusjes![]()
ringbaardjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:45 schreef Henno het volgende:
Als onderdeel van een ringbaardje o.i.d. vind ik t soms wel cool staan. Maar dan moet je al wel een vrij volledige baardgroei hebben, anders ziet het er weer zo armoedig uit met al die gaten erin
ik bedoel pluis op hun bovenlip, van die sulletjes die denken dat ze dan stoer zijn terwijl het eruit ziet alsof ze hun mond nooit wassenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een snor betekent automatisch een laag IQ?
Dus als ze het afscheren worden ze automatisch weer slim, hee nu weet ik wat ik moet doen.![]()
omg 26 zijn, en nog geen fatsoenlijke echte volle baardgroei.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |