naja.. zeggen is 1 ding, bewijzen het andere..quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, je wil weten of dat goddelijke ook echt waar is![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik Indier hoor, dan denk ik aan iemand uit India en aan iemand uit wat eerst Nederlands-Indie heette. Wees eens specifieker, tovenaar![]()
Indonesiers zijn over het algemeen moslim.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
indonesiër?
indiaan? (iemand uit indië bedoel ik dan he )
Ja Turken zijn over het algemeen ook Moslim. Er zitten ook andere godsdiensten daar bij maar in kleinere percentages.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Indonesiers zijn over het algemeen moslim.
Indie bestaat niet.![]()
Ik ben hindoe (ook een term die volgens het 'Hindoeisme' niet bestaat), boedhsime is ook geweldig, maar dat is eigenlijk hetzelfde, om maar antwoord te geven op je vraagquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan we snugger doen. Gewoon ja of nee zeggen
![]()
Ik suggereerde niet dat ik een Turk was, eerbare magier, ik wilde alleen aangeven dat de term 'hindoe' niet op een afkomst kan slaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja Turken zijn over het algemeen ook Moslim. Er zitten ook andere godsdiensten daar bij maar in kleinere percentages.![]()
ik wou net verklappen wat ik was..quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terwijl
"Raad de Plaat" doorgaat..zwaai ik af
Ik vind dat je geen claim kan leggen op hetquote:
Hoezee (ik vind dan weer dat Punk dit woord niet mag claimenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen claim kan leggen op heticoontje
![]()
Ik zei dat de gok Indonesier fout was aangezien de meeste Indonesiers moslim zijn. Jij zei dat de meeste Turken ook moslim zijn. Hieruit maakte ik op dat je mij op dezelfde soort fout wees, namelijk een volk noemen tot welke ik niet kan behoren op grond van de eigenschappen van mijn volk di eik eerder genoemd had.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Suggereer ik dan dat je Turk bent??![]()
Trustequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:55 schreef davidov het volgende:
oef al dit spreken in raadsels gaat mij tever... holy cow... het is trouwens alweer 3 uur dus ik ga pitten... heb morgen nog een heeeele lange dag voor de boeg
gnight
Doegquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:55 schreef davidov het volgende:
oef al dit spreken in raadsels gaat mij tever... holy cow... het is trouwens alweer 3 uur dus ik ga pitten... heb morgen nog een heeeele lange dag voor de boeg
gnight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |