American Idolquote:
Dank u.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ello Punk,
Ik ga het niet hebben over je verwijfde stemmetje, daar heb je genoeg over gehoord. Wel ga ik zeggen dat je (behalve homo dan) zooo'n schattig mannetje leek![]()
A: Omdat ik echt weinig behoefte heb om met Christon uit te gaan..ik ga echt liever met hem over muziek praten etcquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:48 schreef BB_Koning het volgende:
Degene die niet door heeft dat je gay bent, is niet van deze tijd. Mn moeder zou t niet doorhebben, maar die is dan ook niet van deze tijd
Waarom heb je niet gezegd dat je voor Serge kwam en een crush op hem hebt? Nog beter: waarom heb j eniet gezegd dat je best eens met Christon uit zou willen? Als Gordon en Gerard gay kunnen doen op tv, dan mag jij het ook!![]()
I wish dat ik de concentratie, doorzettingsvermogen of talent had voor een instrument.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
Bespeel je zelf ene muziekinstrument of hou je het bij ene muziekslet zijn![]()
Oh dit weekend is Simple Plan in Nederland..quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef BB_Koning het volgende:
Vertel eens, waarvoor heb je wel doorzettingsvermogen, waar leg jij je ziel en zaligheid in
Wie is Simple Plan en hoe ga je doorzetten met betrekking tot Simple Plan? Doe je alle moeite van de wereld om 'idolen' te zien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dit weekend is Simple Plan in Nederland..
Daar zet ik wel in door en t is eerder het doorzettingsvermogen om er mee te beginnen.![]()
Over muziek gesproken: jij kan piano spelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit amsterdam*
burp
*feeling ridicule*
*op rug klopt..quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit amsterdam*
burp
*feeling ridicule*
Meestal hoeft je niet zoveel moeite te doen maar ik doe wel alles eraan jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie is Simple Plan en hoe ga je doorzetten met betrekking tot Simple Plan? Doe je alle moeite van de wereld om 'idolen' te zien?![]()
Ik heb inderdaad een keer een topic gezien waarin je foto's met allerlei beroemdheden plaatste. Zo heeft een ieder zn hobbyquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meestal hoeft je niet zoveel moeite te doen maar ik doe wel alles eraan ja
OC12 was t hoogte punt haha
Simple Plan is een punkband.
nou dat nog net niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
*op rug klopt..
*burp*
zooow
ridicule?
belachelijk ( toch?)
why?
liep je de hele dag met een briefje op je rug?
Wat is jouw passie? Wat brengt jou blijdschap?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
*op rug klopt..
*burp*
zooow
ridicule?
belachelijk ( toch?)
why?
liep je de hele dag met een briefje op je rug?
Ik heb haar al gezien..niet ontmoet nog maar dan sleur ik je wel meequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een keer een topic gezien waarin je foto's met allerlei beroemdheden plaatste. Zo heeft een ieder zn hobby
Mocht Aishwarya Rai ooit in Nederland komen, dan moet je een foto met haar maken, nog beter: neem mij mee
Wacht eens, ze was een keer in Nederland, dat was met de Indiase filmawardsceremonie die in Nederland werd gehouden! Mocht er weer zoiets zijn, dan gaan we samen![]()
Je zit in je Andries Knevel/EO periode?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is jouw passie? Wat brengt jou blijdschap?![]()
wattan?quote:
"press play"quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:09 schreef Cairon het volgende:
bored now.
WIE, weet je al welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is jouw passie? Wat brengt jou blijdschap?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |