So?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je was wel een beetje nichterig hoor.
Jajajajajajaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Excuzes-moi, Monsieur Dutroux, ik ga maintenant le kelder in.
Niet zo verdedigend enzo! Je was keischattig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
So?
Ik ben ik. Kan me weinig bommen wat iemand anders daar van vind.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajajaje
merkt
het
nog
wel
En die TT![]()
![]()
Het kleintje zat de hele avond voor me mn uitzicht te verpesten met dr I-Jay bordje..en die dikke..tja..wat kun je zeggen over Cindy behalve dat het een grommende sjago koe is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
Ik moest wel lachen om die I-jay-groupies
Nah het is meer hoe erg ik sommige dingen van de politie waardeer...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de modepolitie, maar dan anderS?
Niet verdedigend..alleen nix kunnend met die kritiekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo verdedigend enzo! Je was keischattig.En véééél leuker dan die dikke wijven van de I-Jay fanclub.
quote:
Geen vragen!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Waxxer toch!
Je wilt me toch nietaanranden?
Waarom ken je haar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het kleintje zat de hele avond voor me mn uitzicht te verpesten met dr I-Jay bordje..en die dikke..tja..wat kun je zeggen over Cindy behalve dat het een grommende sjago koe is?
Geen licht op je fiets?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah het is meer hoe erg ik sommige dingen van de politie waardeer...
Heb in principe niks tegen de politie, maar die laffe acties van ze
Sorry meneer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen vragen!!!
Ggggggggghhhhhhhhhh........
Christon op TV..Serge en Ellen ook nog daarbuiten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Dave het volgende:
En van wie ben jij dan groupie?
Het hele idols gebeuren gaat een beetje langs me heen dit kee.r
quote:
Dat heb ik je al tig keer verteld dat je dat na de zevende keer krijgtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry meneer.. En mn ransoen voor vandaag dan?
![]()
Waarom heb ik daar totaal geen problemen mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Dave het volgende:
Ok mannen. Ik ga zo dromen van een CDP'tje tussen ons in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |