Hij is een bestialist hé, geen necrofiel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef BennyNL het volgende:
neuk je ook kipfilets?
Ik wilde em al inkoppen. Jammer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hij is een bestialist hé, geen necrofiel!
Maar daar doen wij niet aan !quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen als je drugs hebt gebruikt.
Precies, een poppertje om je sluitspieren te laten ontspannen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen als je drugs hebt gebruikt.
Egoïst. Die kip moet dat spul hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies, een poppertje om je sluitspieren te laten ontspannen..
Nee hoor, die kip kan best wel even wat lijden voor ik zijn kop omdraai voor het extra effect!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Egoïst. Die kip moet dat spul hebben.![]()
Wat moet je dan met een popper, werkt maar een minuutje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, die kip kan best wel even wat lijden voor ik zijn kop omdraai voor het extra effect!.
Voor als ik me laten penetreren door een paard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een popper, werkt maar een minuutje.
Ah. Lekker is dat, met zo'n rode kop, verslapte spieren, je endeldarm laten oprekken door een hengst, met een kip op de voorgrond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Voor als ik me laten penetreren door een paard.
poppers is sowieso relaxt hoor...daar hoef je je echt niet voor te laten nemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een popper, werkt maar een minuutje.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
HAL heeft alleen orale seks met kikkers, dat geeft hem een entheogene ervaring.
Mij ligt dat persoonlijk niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |