Omdat dat niet zo praktisch in verband met mijn studie en die van mijn vriendin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef 2609 het volgende:
waarom ga je niet in almere wonen?
Dank je, daar kan ik iets meequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef veer0318 het volgende:
Als Wageninger bevalt het me prima. Als je studentenwoningen zoekt: het aanbod is groot (de woningstichting -> www.sshw.nl - met gratis 100mbit internet). Wageningen is leuk uitgaan, maar voor het "echte" werk moet je wel de grote steden (utrecht, arnhem/nijmegen) opzoeken. De treinverbinding is er bijzonder goed, maar je moet wel altijd de bus nemen om naar het station te gaan (Ede-Wageningen, op 6km van Wageningen). Bussen gaan varierend van elke 10 min tot elke 20 min.
Er komt wel een nieuwe busbaan (dwars door een stuk beschermd natuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je, daar kan ik iets mee
Ik zoek niet echt een studentenkamer, meer een huurwoning voor mij en mijn vriendin samen. Ik ga in Wageningen studeren (als ik dit jaar tenminste afstudeer op mijn huidige HBO) en mijn vriendin moet naar Deventer.
Deventer leek ons (haar) geen leuke stad, dus besloten we naar Arnhem en Wageningen te kijken.
Dat met de bus naar het station is een redelijk nadeel, maarja als er verder genoeg voordelen zijn is dat ook wel te overzien
Never mind :s, ging iets foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Er komt wel een nieuwe busbaan (dwars door een stuk beschermd natuur), dus dat is wel goed. Huurhuizen kunnen via de Woningstichting, geen linkje, maar probeer http://www.google.nl/search?q=woningstichting+wageningen eens
Arnhem is overigens ook wel leuk, maar ik vind het een beetje te anoniem en tsja, te niet-studentikoos
Ja, das kut...mijn vriendin was wel bereid in Wageningen te gaan zitten en dan maar wat meer te reizenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef remlof het volgende:
In Arnhem wonen daarintegen zal je vriendin de helft van de reistijd schelen... En je woont in een stad waar je (bijna) alles hebt en je hebt goeie verbindingen met de rest van het land.
Alleen zal het jou wat meer tijd kosten om op de uni in Wageningen te komen.
Wageningenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef leolinedance het volgende:
Hallo,
Ik ga over een paar maanden wonen in Wageningen of Arnhem. Kan iemand mij vertellen of het een beetje goed toeven is in deze steden? Of wat een van deze steden zo fijn maakt om te wonen?
Bedankt
En dat is nog altijd wel Nijmegen, vrind.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wageningen![]()
bestuurd door de meest inconsequente, besluiteloze, ecologisch ingegeven, met subsidie strooiende, wanbeleid uitvoerende gemeenteraad die een gemeente ooit heeft gezien,
Ik ga daar naar een 'groene' Universiteit, dus dat hoeft voor mij geen nadeel te zijn. Ik denk dat ik sowiezo niet veel van de gemeenteraad ga merken, dus dat boeit me allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wageningen![]()
bestuurd door de meest inconsequente, besluiteloze, ecologisch ingegeven, met subsidie strooiende, wanbeleid uitvoerende gemeenteraad die een gemeente ooit heeft gezien,
Klein woonkamertje, 1 slaapkamer, 1 studeerkamer badkamer en keukentje is genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wageningen![]()
Arnhem is daarintegen okay!als je het niet erg vind tot in 2015 (oh nee plan rijnboog) 2020 in een bouwput te wonen...
Ede, Veenendaal....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef tralalala het volgende:
Kom gewoon in Ede/Bennekom/Veenendaal wonen veel leuker als wageningen![]()
de juiste oplossingquote:
Nijmegen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef veer0318 het volgende:
[..]
En dat is nog altijd wel Nijmegen, vrind.
Ach, man Wageningen heeft geen eens een treinverbindingquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ede, Veenendaal....
Ik woon vlakbij Wageningen, erg leuke stad, veel leuke kroegen en best gezellig en kleinschalig. Echt goede clubs heb je er echter niet in de buurt zitten.
Ik denk dat ik me er ook wel kan vermakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:04 schreef Adelante het volgende:
Goede keuze, Arnhem is een superstad om te wonen
Ja gezellig tussen de...uhmm...medelanders.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef tralalala het volgende:
Kom gewoon in Ede/Bennekom/Veenendaal wonen veel leuker als wageningen![]()
Dat is 1 wijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ja gezellig tussen de...uhmm...medelanders.....![]()
En de hele binnenstad, vrijdagavond Veenendaalquote:
Vrijdagavond voor de Mac Donalds! Altijd gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
En de hele binnenstad, vrijdagavond Veenendaal![]()
En je huisbaas is dan Frank Versteeghquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef leolinedance het volgende:
Nou, het wordt Arnhem hoogstwaarschijnlijk.
En dit appartement zou ideaal zijn. Maar het is vanaf 15 maart vrij en dat is voor ons te vroegAls we het kunnen regelen dat we er wat later in kunnen doen we het waarschijnlijk
![]()
http://www.aerobatics.nl/appartement/
660 excl. g.w.e. (en dat is volgens de man iets minder dan 100 euro)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef cheukert het volgende:
[..]
En je huisbaas is dan Frank Versteegh![]()
Wat is de prijs overigens?
Hollemansquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef cheukert het volgende:
[..]
En je huisbaas is dan Frank Versteegh![]()
Wat is de prijs overigens?
ik woon er nu alweer 3 jaar (na 7 jaar weg geweest te zijn) en ik vind het wel ok!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:59 schreef Leep het volgende:
ik woon sinds een half jaar in arnhem en ik vind er geen bal aan..
voor dat hok?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
660 excl. g.w.e. (en dat is volgens de man iets minder dan 100 euro)
Dat doe je goed...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
voor dat hok?![]()
ik zit in een dorpje tussen Arnhem&Wageningen in, en betaal e500 all-in voor een 4-kamerwoning...
Ik kom in Arnhem wonen. Ik heb gezien dat er heel wat nieuwbouw te vinden is voor niet te hoge huurprijzen. Als het dan ook nogeens een beetje bij het station in de buurt is ga ik ervoorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef Yozzz het volgende:
Als Arnhemmer zeg ik: Ernem is een stad, Wageningen een durp!
Hmm ik wil er zo rond juni in, dus eens kijken of er tegen die tijd iets klaar isquote:Op zondag 22 januari 2006 21:29 schreef Adelante het volgende:
Het hele station is op dit moment een bouwput, dus nieuwbouw daar vinden moet geen probleem zijn
Hahaha, ik vrees het ergste. Ze zijn ook al jaren en jaren bezig met de centrumring.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm ik wil er zo rond juni in, dus eens kijken of er tegen die tijd iets klaar is![]()
Nee maar er komt wel af&toe een bus doorheen geloof ik...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef leolinedance het volgende:
In dat dorpje waar jij woont zal wel geen trein rijden![]()
Sinds '98 kan ik U vertellen, en de verbouwing van het station duurde destijds al tot 2015, voor mij reden er weg te gaan (okay en een heel vervelende ex), en nu met het 'stadsboog'plan (haven tot in de binnenstad, neerhalen van de bebouwing tussen het centrum en de rijnkade, haven bouwen, nieuwbouw eromheen) kan je daar vast nog wel 10 jaar bij optellen, dus of je zo lekker woont in het centrum, ik vrees van niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef Yozzz het volgende:
Hahaha, ik vrees het ergste. Ze zijn ook al jaren en jaren bezig met de centrumring.
Het maakt me niet echt zoveel uit waar ik precies kom te wonen. Als het maar een beetje nette buurt is en in de buurt van een station (Velperpoort?). Ik ben zelf toch de halve dag in Wageningen en mijn vriendin in Deventer en aan het werk.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee maar er komt wel af&toe een bus doorheen geloof ik...![]()
[..]
Sinds '98 kan ik U vertellen, en de verbouwing van het station duurde destijds al tot 2015, voor mij reden er weg te gaan (okay en een heel vervelende ex), en nu met het 'stadsboog'plan (haven tot in de binnenstad, neerhalen van de bebouwing tussen het centrum en de rijnkade, haven bouwen, nieuwbouw eromheen) kan je daar vast nog wel 10 jaar bij optellen, dus of je zo lekker woont in het centrum, ik vrees van niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |