aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.quote:
Klopt, maar voor zover ik weet zijn zulke calamiteiten bijzondere gevallen en komen uit een appart potje...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.
Nou je grap zal denk ik wel een belangrijk onderwerp van discussie kunnen worden in assen & omstrekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef ForumGek het volgende:
Ik zal de volgende keer wel eensmiley doen als ik een grap probeer te maken...
![]()
Dat ligt eraan. De premie wordt bepaald aan de hand van de woonplaats van verzekerde. Dus als alle betrokkenen uit Assen komen en bij dezelde maatschappij verzekerd zijn, dan kan dat wel gevolgen hebben voor de premie. Maar die kans is vrij klein.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.
Leve het legerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef qu63 het volgende:
Militaire oefening mogelijk oorzaak botsingen
Ja man.. gelijk maar afschaffen die bende...quote:
Hadden ze allang moeten doen ipv zinloos geld pompen in een paar kutspeelgoedvliegtuigjes die niet eens geleverd gaan wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja man.. gelijk maar afschaffen die bende...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |