Ja hier is het ook hardstikke glad (25 km boven Assen), blijkbaar zijn er verschillende auto's betrokken bij een aanrijding, waarvan er 2 auto's in de brand staan, zie mijn post hierboven!!.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef nikky het volgende:
Volgens mij is het hier ook harstikke glad.
daar is idd iets mis.quote:actueel 18 jan 22:10 uur
Waarschuwingen:
In het hele land met uitzondering
van Zeeland komt plaatselijk dichte
tot ZEER dichte mist voor. In
Drenthe is het op lokale wegen
plaatselijk glad door bevriezing.
Afsluiting/Omleiding:
- A28 Zwolle->Assen Assen-Zuid door een
ongeluk. Omleiding ingesteld. Verkeer
richting Groningen kan uitwijken via
de rondweg van Assen. Dat is de
Europaweg.
- A28 Zwolle->Groningen tussen
Assen-Zuid en Assen dicht over een
lengte van 4 km, door een ongeluk.
A28 Groningen->Zwolle tussen Assen en
Assen-Zuid dicht over een lengte van
4 km, door een ongeluk.
- A28 Groningen->Assen Assen door een
ongeluk. Omleiding ingesteld. Verkeer
richting Hoogeveen via de rondweg
Assen.
Klopt, een uur geleden kwamen er hier stroowagens door de straat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef nikky het volgende:
Volgens mij is het hier ook harstikke glad.
Bron ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Omaha het volgende:
Ruim 70 auto zijn bij het ongeval betrokken en een tiental staan in brand, waarvan enkele vrachtwagens.
Het was vanmorgen al spiegelglad. Ik woon in Roden en werk in Assen. De achterkant van mijn auto wilde me voorbij. Gelukkig had ik hem net op tijd weer onder controle.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ja hier is het ook hardstikke glad (25 km boven Assen), blijkbaar zijn er verschillende auto's betrokken bij een aanrijding, waarvan er 2 auto's in de brand staan, zie mijn post hierboven!!.
Zijn ze hem nou aan het updaten? Ik zie geen tekst meer staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Assen - Op dit moment zijn tientallen auto's betrokken bij een ongeval op de A28 bij Assen, 2 auto's staan in brand.
Volgens onze verslaggevers terplaatse is het één grote puinhoop.
bron: http://www.112drenthe.com/?p=home&lees=1915
Moet je even op "Home" klikken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Zijn ze hem nou aan het updaten? Ik zie geen tekst meer staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |