quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de stats wat betreft: wie heeft allemaal + en - aan wie gegeven. Zo zie je wie het veiligste en wie het meest risicovolle spel speelt: iemand die zijn plussen spreidt en minnen concentreert speelt op redelijk safe, maar maakt wel een paar hardnekkige vijanden, terwijl het omgekeerde een erg risicovolle tactiek is, maar ook voordelen kan hebben omdat je niemand echt hard aanpakt.
BVO, heb je toevallig alles in excel?![]()
![]()
Waarom zou je daar niet op kunnen danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon op FOK kan!op mijn werk!
[..]
Bij ons zijn heel veel sites geblokkeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet op kunnen dan. Waar internet is, is Fok
.
Jij mag, ik bewaar het nog even denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ga je dat NU doen? anders ga ik![]()
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
Dan is het nog altijd Sonnyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)![]()
Die zijn we al gepasseerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oja! Ik doelde op de workshops![]()
Dat waren er 15 toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |