quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef migebiggie het volgende:
+2 Voor svensational omdat ze marescha leuk vind!!
Grimmig... lollig... it's all the same to mequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
wat een grimmig sfeertje hier ineens
Nee haar stemmen tellen niet want ze staat niet in de beginlijst. Heb het net even gecheckt! Dus vanaf NU houden we deze lijst aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heb je ooit wel in de lijst gestaan Mige, dus dat je mag stemmen?
Haha, t wordt serieus steeds leuker nu!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grimmig... lollig... it's all the same to me![]()
Sven is ook best een vrouwlijke naam natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
Bij iedereen hij of zij maar bij mij gewoon "ze".
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee haar stemmen tellen niet want ze staat niet in de beginlijst. Heb het net even gecheckt! Dus vanaf NU houden we deze lijst aan!
LeBeau 25
Tom_Tom- 23
Svensational 22
BVO 21
WithMe 21
sbientje 20
TheVulture 17
Ayaxola 15
Cee 15
-Vaduz- 15
CrazyDutchPunk 15
Charmed_angel 14
Zhenar 13
Andiyan 13
shiNinG_staR 11
Woelli 7
PeRi 7
Dizer 6
--Globe-- 5
Insomaniac 3
Mee eens iedereen?
Jij doet net alsof die niet mogen stemmen, maar dat mag natuurlijk welquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zoek je er zelf maar bij..... die stonden er ook niet bij de laatste lijst bij![]()
jah omdat het jou goed uitkomt! Het telt gewoon nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet net alsof die niet mogen stemmen, maar dat mag natuurlijk wel.
Zhenar had het over de afvallers die wél in de OD staan, die mogen wel meestemmen maar die had jij er niet bijgezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah omdat het jou goed uitkomt! Het telt gewoon niet
Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!
ooooooooooow ik bedoel met die lijst, dat het die lijst was die klopte....quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had het over de afvallers die wél in de OD staan, die mogen wel meestemmen maar die had jij er niet bijgezet.
Blij dat dat opgehelderd is.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
WhitME -- Waarom staat ze zo hoog? Is deze user zo bijzonder? 028. 0192 WithMe En deze user staat boven diegene die het meest posten hier? Weird
Je mag natuurlijk nog wel stemmen, ik zou zeggen, pak iedereen terug die jou eruit heeft gewerktquote:
Ow dat mag nog?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk nog wel stemmen, ik zou zeggen, pak iedereen terug die jou eruit heeft gewerkt.
effe slijmen. Ik had jou 2 punten beloofd, maar die andere hadden je er al uitgekicktquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ow dat mag nog?Iedereen die op mij gestemd heeft: Wees voorbereid
![]()
Ben ik blij dat ik je alleen een keer pluspunten heb gegevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Maar denk er dan wel bij na waarom mensen jou minpunten hebben gegevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef superhero87 het volgende:
Lol, ga maar door met jullie geslijm![]()
Om 24.00 ga ik weer stemmen![]()
Neuh dat maakt niks meer uit nu ik eruit lig,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef --Globe-- het volgende:
Zet nu je rijtje er maar eens naast wie jij minpunten hebt gegeven
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Neuh dat maakt niks meer uit nu ik eruit lig,
Ik heb jou de meeste minpunten gegeven![]()
Ik heb niks tegen je, maar ook niks tegen anderen hier in het forum, maar jij zat steeds bij mij in de buurt in de lijst, dus ik moest je eigenlijk zien kwijt te raken.quote:
Ah wat lief.... dank je welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
+2 voor Charmed_angel... is erg enthousiast, doet leuk mee en heb ik nog helemaal geen + gegeven.
toch niet de juiste tactiekquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, maar ook niks tegen anderen hier in het forum, maar jij zat steeds bij mij in de buurt in de lijst, dus ik moest je eigenlijk zien kwijt te raken.
Lukte niet echt![]()
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
toch niet de juiste tactiek![]()
niet dat ik het nog lang vol houd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users:
1. Zoveel mogelijk slijmen bij iedereen
2. Zoveel mogelijk op de achtergrond blijven en vooral niet je mening geven
3. Wees een mod en je krijgt automatisch punten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users: