Jij gaf me minpunten met de reden: Tja..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal minpunten om van die domme redenen![]()
![]()
Ik had het dan ook niet om die van jou hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jij gaf me minpunten met de reden: Tja..![]()
Ik wist ook wel dat het niet om die van mij ging, maar om even te laten zien dat wat jij zegt dat anderen bij jou doen, jij zelf ook doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet om die van jou hèWant toen moest ik iemand minpunten geven, en wist niet wie. Eerst dacht ik dat ik misschien wel geen eens ging stemmen daarom
![]()
Denk je nog aan je prono?!?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga stemmen!
Ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in jouw sig komquote:
Het enige wat je moet doen om in mijn sig te komen is een complete randjosti zijn, dus hoef je niet bang te zijn dat je er in komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in jouw sig kom.
Wou jij nog winnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer, ik wou CDP nog pluspunten geven. Maar ik ben te laat.
It's all in the gamequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een beetje jammer en onterecht hoe hij er door jullie wordt uitgewerkt, that's all.
Ja maar dat is nou het spel... samenzweringen... bloed, tranen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een beetje jammer en onterecht hoe hij er door jullie wordt uitgewerkt, that's all.
Dat is toch de hele bedoeling van het spel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hij is er officieel nog niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |