Kerel, gemengde teamsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef Asics het volgende:
KORFBAL.
Een beetje een bal door een mandje gooien terwijl er nooit iemand komt kijken![]()
Curling is de shit, nigga. Weet je wel hoe moeilijk het is om een steen over een stuk ijs te laten glijden?quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef furanku het volgende:
Inderdaad.. curling is best leuk om te kijken
Dude, heb je die vrouwen wel eens goed bekeken? Er is een reden voor dat ze op judo zijn gegaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Judo. Dat is z'on fucking homofiele sport he. Van die mannen die elkaar een beetje betasten en proberen uit te kleden. Bij vrouwen heb ik er niks op tegen maar bij mannen
Als je judo al erg vind, wat vind je dan wel niet van worstelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Judo. Dat is z'on fucking homofiele sport he. Van die mannen die elkaar een beetje betasten en proberen uit te kleden. Bij vrouwen heb ik er niks op tegen maar bij mannen
Judo roelt. Nee, dan gólf...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Voetbal wat een prachtige sport om samen met je maten en een biertje in de hand naar te kijken.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Voetbal wat een schijt sport
Ik geloof je directquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Agiath het volgende:
Concours Hippique
De domste sport ooit, beetje paardjes over balkjes laten springen...
Echt, hoe lomp kan het worden
[afbeelding]
Snooker is coolquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef Cheesecake het volgende:
Snooker. Dat heeft al heel vaak tennis (Heilige Sport) van TV af gedreven en daar komt bij dat het gewoon waardeloos is. Beetje met een houten stok tegen van die ballen met Sesamstraat-kleurtjes aan porren.
quote:
nah, dat niet, maar ze willen het wel allemaal worden en ze lopen te zeiken als het veld te hard is ofzo, daar hoor je een zaalvoetballer toch ook niet over klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Immers alle voetballers zijn betaalde spelers
Ok dus eigenlijk niet alle voetbal is kut.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, dat niet, maar ze willen het wel allemaal worden en ze lopen te zeiken als het veld te hard is ofzo, daar hoor je een zaalvoetballer toch ook niet over klagen.
Het gaat meer om de sport zelf dan het gedoe erom heen hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Alles behalve sporten die echt zo gevaarlijk / moeilijk / bijzonder zijn dat het aar voor weinige is weggelegd. Dat mensen zich zo kunnen opwinden over een potje voetbal, darts of tennis vind ik te triest voor woorden, wat stelt je leven dan voor als dat al zo belangrijk voor je is?
ik persoonlijk vind voetbal kut, ieder z'n meugquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok dus eigenlijk niet alle voetbal is kut.....
Je hebt namelijk ook voetballers die doen het voor de fun en de 3e helft
Ja, triest man, dat gebeurt gelukkig niet bij Basketball/Tennis/American Football/Honkbal...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
met van die debiele transfersommen waar een derdewereldland een week lang alle inwoners van kan laten eten...
Leuk plaatje, mooie parodie op de Ipod reclame.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]
Argument staat op het plaatje![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]
Argument staat op het plaatje![]()
Totaal met je eens ! 100%quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Stierenvechten.![]()
En alle andere dierenmishandelingsvecht 'sporten''
Oja en vissen is ook stom.
Die stomme sportvissers zitten, ja zitten, alleen maar vissen en maden te mishandelen.Letterlijk en figuurlijk.
En dat noemen ze dan een sport.![]()
ik denk dat we een winnaar hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 06:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
De Bobslee!
Dat is geen sport, dat is hooguit een natuurkundeproef
En dan heb je het ook nog met 2 of 4 personen, of dat ene flikker uitmaakt...
Goh wat is achter een balletje aanrennen moeilijk zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:23 schreef thunderice het volgende:
Voetbal is zo moeilijk.
Probeer jij maar eens met je voeten een voetbal langs 2 of 3 verdedigers te spelen en dan nog de kans proberen te krijgen om de bal langs een keeper die aan je ogen kan zien waar je de bal heentrapt.
Die voetballers krijgen zoveel betaald omdat ze een talent hebben die bijna niemand heeft.
Das tenminste beter dan mensen die darten een ''sport'' noemen en echt te lui zijn om 90 minuten intensief te rennen over het veld en te bedenken welke kansen hij kan krijgen.
Zelfs de ingewikkelste sport valt wel op een dergelijke manier te formuleren. Daarbij hoeft een sport niet moeilijk te zijn om interessant te zijn. Anders was cricket wel volkssport nummer 1.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goh wat is achter een balletje aanrennen moeilijk zeg.![]()
Het spel op zich is leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Ja voetballers zijn mietjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef THeeF het volgende:
Voetbal, kut sport...
Dankzij de relsupporters heel veel onkosten en de voetballers zelf zijn ook maar mietjes. Bij iedere 'overtreding' gaan ze op de grond liggen janken...
Moet je eens naar ijshockey of rugby kijken, daar gaat niemand op de grond liggen..
Mensen die niet weten waar ze over pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja voetballers zijn mietjes.En is ook voor mietjes.
Voetballers zijn slappelingen.Altijd blessures en andere kwaaltjes.
En dan nog heel veel geld krijgen ook.![]()
Voetbal.![]()
Vrouwen zonder smaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
Nou, verschrikkelijk doelloosquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Shivo het volgende:
Verder: klimmen. Beetje doelloos omhoog klimmen en je dan weer naar beneden laten zakken. En als je het buiten doet dan vermorzel je ondertussen nog even de halve natuur om je heen.
dat valt in de praktjik heel er mee hoor...quote:
het is ook geen echte sport... Lekker in de schaduw van wat eeuwenoude platanen met de mede-dorps-bejaarden een wijntje drinken en intussen wat balletjes gooien. Nee het leven in frankrijk is niet zo slecht. Paturein, das fijn!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat valt in de praktjik heel er mee hoor...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Vrouwen zonder smaak![]()
![]()
Zoek je een hockeykwal uit ! Iemand als Tonks ofzo
Ik krijg geen geld en ben al speel al ruim 15 jaar blessure vrijquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
Kun je nagaan wat voor mietje je dan bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik krijg geen geld en ben al speel al ruim 15 jaar blessure vrij
Hey domme doos, ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik heb wel smaak.Getuige mijn mening over voetbal.
![]()
Is dat een sport danquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef furanku het volgende:
Domino D-Day.. zou het niet fijn vinden als mijn pronkstuk omgegooid zou worden, maar hun lijken er kennelijk van te genieten.. apart volk![]()
Hoezo?, vertel.... ('t wordt pas leuk als er obstakels zoals mensen e.d op "de baan" staan...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat valt in de praktjik heel er mee hoor...
Is goed domme zak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hey domme doos, ga je mond spoelen!![]()
Ja, mee eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 06:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
De Bobslee!
Dat is geen sport, dat is hooguit een natuurkundeproef
En dan heb je het ook nog met 2 of 4 personen, of dat ene flikker uitmaakt...
Wat denk je van de ideale lijn volgen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, mee eens
Je springt in een ding wat zonder jou ook wel bij de finish komt![]()
Maar laten we het maar niet aan de bobsleeers gaan veretllen, is niet zo goed voor hun eigenwaarde denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |