Bier en Frituur... duhquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef dazzled het volgende:
spanning en sensatie,,
uhm waar ging het over?
bier,, hehehe wat ik nu ga zegge klinkt heel gayquote:
Haiquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Hallaliehallo.
Batman forever blijft kut.
Newbiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Bizznitch het volgende:
GODVERDEHOERENKENKERSLETFUCKGRAAAAAAAFHOEOEEEERRRRRR DE PI'S MÊN DE PI'S
oyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Hallaliehallo.
Batman forever blijft kut.
sorry luie donder op dit momentquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Bizznitch het volgende:
meedoen of optiefuhquote:
je bent sowieso al gay zonder PI en bah! wie drinkt er nou warme shit... of het moet irish coffee zijn uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef dazzled het volgende:
[..]
bier,, hehehe wat ik nu ga zegge klinkt heel gay
ik heb eerder wat zin in wat warms
slecht excuus voor het feit dat je gewoon een fucktard bentquote:
Achtergrond geluid.quote:
warme shit? daar heb ik het niet over gehad.. Irish coffeequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je bent sowieso al gay zonder PI en bah! wie drinkt er nou warme shit... of het moet irish coffee zijn uiteraard
Voor wat?quote:
oh *ha*ha* trying to be funny aren't wequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef dazzled het volgende:
[..]
warme shit? daar heb ik het niet over gehad.. Irish coffeewel extra irish dan,
![]()
ik negeer jouw wel even hier,,quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oh *ha*ha* trying to be funny aren't we
Een stil huisquote:
Zijn wat?quote:
Zie jij hem?quote:cerror nog aanwezig hier??
jah, hij staat hier online in m'n zogenaamde msn lijst. 9 van de 10 keer is hij dan hier ook aanwezig,, vandaarquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef dazzled het volgende:
[..]
hey jij,,,
je versterker staat te hard!![]()
vind je het heel gek,, ding stond naar me gericht, hehehequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
drummers ook altijd te zeuren
Jah anders zit je weer te zeiken dat je me niet hoortquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef dazzled het volgende:
[..]
vind je het heel gek,, ding stond naar me gericht, hehehe
Hoe kon ik nou zeiken als je de hele tijd doorpingelt,,quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jah anders zit je weer te zeiken dat je me niet hoort
Kon geen leuke muziek vindenquote:
Ask googoodollquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef dazzled het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou zeiken als je de hele tijd doorpingelt,,
hehe,,,
weet je al wat over zaterdag?
Ik kom wel halen.quote:
Glad (whehehe) vergeten.quote:
last van PMS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Bizznitch het volgende:
HOEEEEEEEEEER ik ga voor de award van 2006quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
last van PMS?
goede TT btw, Raspatat is goed!
Ik let niet meer zo op vrouwen momenteel.quote:
Raspatat met remiafrietsaus & een berehapsatéquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
last van PMS?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
last van PMS?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik let niet meer zo op vrouwen momenteel.
de frietsaus wel even speciaal voor mij halen bij de c1000 he ,, met dat leuke kassameisjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Raspatat met remiafrietsaus & een berehapsaté
Je moederquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef _mimic het volgende:
is Bizznitch een verkapte Bitchnicht?
whehehequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik let niet meer zo op vrouwen momenteel.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
RASPATAT IS VOOR DE PAUPERRRRRRRSSSSSSSS.......... ECHTE FRIEEETTTT 14.patatjeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
RASPATAT IS VOOR DE PAUPERRRRRRRSSSSSSSS.......... ECHTE FRIEEETTTT 14.patatjeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aan het lettertype en bold iets,,, meer iets met aandachtsh....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef _mimic het volgende:
is Bizznitch een verkapte Bitchnicht?
ja lol goed dat je dat vraagt jongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wil iemand bizznitch ff bannen
Soonquote:
Hele leuke kassameisjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef dazzled het volgende:
[..]
de frietsaus wel even speciaal voor mij halen bij de c1000 he ,, met dat leuke kassameisje
en jij zo aan je posts enzo te zien... een kanker newbiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef dazzled het volgende:
[..]
aan het lettertype en bold iets,,, meer iets met aandachtsh....
dan heb ik in iedergeval meer dan jouwquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en jij zo aan je posts enzo te zien... een kanker newbie
Onverwachtsquote:
Een ban aanvragen is een ban krijgen he, dat weet je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wil iemand bizznitch ff bannen
Je grammaticale vaardigheden liegen er ook niet omquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef dazzled het volgende:
[..]
dan heb ik in iedergeval meer dan jouw
sorry..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een ban aanvragen is een ban krijgen he, dat weet je?
wat er nou precies bedoelt word komt niet helemaal op me overquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je grammaticale vaardigheden liegen er ook niet om![]()
ja je krabbelt al terugquote:
Terwijl mijn nederlands schrikbarend slecht is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je grammaticale vaardigheden liegen er ook niet om![]()
Yup, je speelde jezelf een beetje meer in de kijker daarmeequote:
Nee, ik spreek geen losahsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat er nou precies bedoelt word komt niet helemaal op me over
weet jij het tiekje?
duidelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Brian ,, wel jouw type, , ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja je krabbelt al teruggoedzo jongetjes als jij zie ik graag kruipen
Sar-cas-mequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef dazzled het volgende:
[..]
Terwijl mijn nederlands schrikbarend slecht is.
tenminste, voor zover ik mij mijn middelbare school kan herinneren
notes, notes, notesquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, je speelde jezelf een beetje meer in de kijker daarmee
hier kan ik uit ophalen dat het woord sarcasme uit ,,,, jaaaa wel,, 3 lettergrepen bestaatquote:
speaking of losah... wat zijn het er veel de laatste tijdquote:
Heb ik niet nodigquote:
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
speaking of losah... wat zijn het er veel de laatste tijd
wat bedoel je met ookquote:
Good for youquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
hier kan ik uit ophalen dat het woord sarcasme uit ,,,, jaaaa wel,, 3 lettergrepen bestaat
je komma toets zit vastquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
hier kan ik uit ophalen dat het woord sarcasme uit ,,,, jaaaa wel,, 3 lettergrepen bestaat
scherp! heel scherp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef dazzled het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij bent lievquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef dazzled het volgende:
[..]
En dat zijn dan weer,, jaaa wel, 3 woorden
zun a ookquote:
nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef dazzled het volgende:
[..]
En dat zijn dan weer,, jaaa wel, 3 woorden
Ik zit me te rukken terwijl ik type. Dan gaat het allemaal wat schokkerig he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en de a ook
of hij heeft parkinson
WDZ wannabequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, kunnen die wannabe-rockers trouwens niet met elkaar gaan spelen?
Zaterdag misschien weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Goed punt 14.gifquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Ga repeteren, jullie kunnen het gebruiken.quote:
Ga jij maar topics dichtgooien enzo, doe je nog wat nuttigsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga repeteren, jullie kunnen het gebruiken.
zover ik weet uit betrouwbare bron, heb je ons nog nooit horen/zien spelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga repeteren, jullie kunnen het gebruiken.
Tsjernobyl staat nog een grote hal leeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt 14.gif
Ik hoor dat er veel ruimte is op Muruoa![]()
daar zijn de mods voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar topics dichtgooien enzo, doe je nog wat nuttigs
Daar heb ik personeel voor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar topics dichtgooien enzo, doe je nog wat nuttigs
Ruimte te over iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tsjernobyl staat nog een grote hal leeg.
Zover ik weet heb ik daar ook geen behoefte aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef dazzled het volgende:
[..]
zover ik weet uit betrouwbare bron, heb je ons nog nooit horen/zien spelen
gelukkig,, iemand die z'n duim alleen maar omhoog kan steken hebben we ook weinig aan. (zie pi)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik daar ook geen behoefte aan.
neej is zown r&b typjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik daar ook geen behoefte aan.
t blijft lastig he, gewoon 1 komma!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:14 schreef dazzled het volgende:
[..]
gelukkig,, iemand die z'n duim alleen maar omhoog kan steken hebben we ook weinig aan. (zie pi)
matige reactie, om niet te zeggen slechtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:14 schreef dazzled het volgende:
[..]
gelukkig,, iemand die z'n duim alleen maar omhoog kan steken hebben we ook weinig aan. (zie pi)
maar ik hou zoveel van hem. van m'n kommaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
t blijft lastig he, gewoon 1 komma!
Het is iniedergeval een reactiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
matige reactie, om niet te zeggen slecht
ga er dan ergens anders mee spelen en val ons er niet me lastigquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef dazzled het volgende:
[..]
maar ik hou zoveel van hem. van m'n komma
als we hem gaan afzeiken gaat hij ons bannen want daar kan hij niet tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
matige reactie, om niet te zeggen slecht
open notepad, kun je onbeperkt komma's invoeren zonder dat wij er last van hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef dazzled het volgende:
[..]
maar ik hou zoveel van hem. van m'n komma
En weer zo'n sterke terugkomst, verbluffend gewoonquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
ga er dan ergens anders mee spelen en val ons er niet me lastig![]()
ej bedankt, het werkt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
open notepad, kun je onbeperkt komma's invoeren zonder dat wij er last van hebben!
echt, het zal je meevallen!
Alle R&B cd's mogen wat mij betreft ritueel gesmolten worden en een volle beker aan elke 'artiest'.quote:
over het algemeen wordt het ook gewaardeerd dat je van de "invoeren" knop af kunt blijven als je simpelweg niets te melden hebtquote:
Doodsverwensing!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alle R&B cd's mogen wat mij betreft ritueel gesmolten worden en een volle beker aan elke 'artiest'.
napalm!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alle R&B cd's mogen wat mij betreft ritueel gesmolten worden en een volle beker aan elke 'artiest'.
Ik heb nog nooit iemand gebanned die mij afgezeken heeft, jullie mogen best een poging wagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als we hem gaan afzeiken gaat hij ons bannen want daar kan hij niet tegen
Daar zou ik graag een toeschouwer van willen zijn. Alle R&b (en trance en kaboink muziek) op de brandstapel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed gezien, ik heb een heel topic vol van die dingen.quote:
Lekker..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed gezien, ik heb een heel topic vol van die dingen.
Neuj heb het niet zo met afzeiken, ik vind het veel leuker als iedereen beetje lief tegen elkaar doetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gebanned die mij afgezeken heeft, jullie mogen best een poging wagen.
Je moest eens weten..quote:
ach, een beetje flamen op zijn tijd is ook best leuk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neuj heb het niet zo met afzeiken, ik vind het veel leuker als iedereen beetje lief tegen elkaar doet
Ik ben er dol op.quote:
flamen equals to Gigantisch veel sambal vreten, naar de plee gaan, en dat je aars gewoon wegbrandt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, een beetje flamen op zijn tijd is ook best leuk!
nah beetje danquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, een beetje flamen op zijn tijd is ook best leuk!
nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef dazzled het volgende:
[..]
flamen equals to Gigantisch veel sambal vreten, naar de plee gaan, en dat je aars gewoon wegbrandt?
nah die was al een tijdje wakker geloof ik dus kan maarzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef mcDavid het volgende:
waar is TLK eigenlijk gebleven?
toch niet naar bed hoop ik>
best een tijdje wel iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah die was al een tijdje wakker geloof ik dus kan maarzo
dank zij jouw therapeutische bevindingen doe ik dat nu op notepad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee.
gewoon af en toe ff je frustraties online afreageren!
je sexuele frustaties?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee.
gewoon af en toe ff je frustraties online afreageren!
met je lul slaan op de komma toets, welteverstaan in notepad hequote:
[14.gif]quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef dazzled het volgende:
[..]
dank zij jouw therapeutische bevindingen doe ik dat nu op notepad.
en m'n komma toets
hij is er nog wel:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
best een tijdje wel idd
maar hij wou het nog tot 12 uur volhouden
Dat kan ik dan weer niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef dazzled het volgende:
[..]
met je lul slaan op de komma toets, welteverstaan in notepad he
En als de computer uitdagend veel begint te piepen door zijn milliscule pc speaker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[14.gif]
alleen zegt notepad niets terug. dit is uiteraard geen probleem als je je agressie kwijtkunt in het typen van komma's, maar als je een creatieve flame bedenkt is het altijd wel leuk een reactie te krijgen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hij is er nog wel:
the_legend_killer list messages 00:22
slaapzacht lief kijkbuiskindjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je hem nog ziet, zeg maar dat ik naar bed ben!
trusten lieve snackers
blijf je niet tot 3 uur??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je hem nog ziet, zeg maar dat ik naar bed ben!
trusten lieve snackers
*proberen gaat zometeen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef dazzled het volgende:
[..]
jij kan het hele toetsenbord aanpakken met je tieten
Ghehehe.. vast wel...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah maar vast wel wat leuke dingen met je muis
heb je dan een muis met balletje of met zo'n lampie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
*proberen gaat zometeen..
[..]
Ghehehe.. vast wel...
ik denk dat ik voor de verandering ook maar es op tijd naar bed ga, en dan ook weer op tijhd opstaanquote:
en dan straks stiekem toch online komen met die megamobiel van jequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor de verandering ook maar es op tijd naar bed ga, en dan ook weer op tijhd opstaan![]()
nah maar wektrusten iig
Allebei..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef dazzled het volgende:
[..]
heb je dan een muis met balletje of met zo'n lampie?
tsjah,, hoe ga je je dan vermaken? vraag ik mijzelf uiteraard afquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Allebei..
Maar de laatste tijd gebruik ik geen muis meer.. (laptop)
juh in bed altijd nog ff spelen met mun mdaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef dazzled het volgende:
[..]
en dan straks stiekem toch online komen met die megamobiel van je
jah met je pennetje van je mda zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
juh in bed altijd nog ff spelen met mun mda
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef dazzled het volgende:
[..]
jah met je pennetje van je mda zeker
Ach ja.. Ik verzin er wel wat op...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef dazzled het volgende:
[..]
tsjah,, hoe ga je je dan vermaken? vraag ik mijzelf uiteraard af
anders maak je er ook geen punt van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dat zou je niet doorvertellen
vraagstelling:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. Ik verzin er wel wat op...
tis toch altijd biertimequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef dazzled het volgende:
[..]
vraagstelling:
komt cerror nog van het weekend bij je?
het is weer biertime dit weekend hier in meppel.
hij was er nogal vaag over namelijk.
Hij is altijd vaag, maar ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef dazzled het volgende:
[..]
vraagstelling:
of kom gezellig naar meppelquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef dazzled het volgende:
[..]
vraagstelling:
Ik heb nog een hobby namelijk. dus jah,quote:
Eerst volgende keer dat je in meppel bent,quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij is altijd vaag, maar ik dacht het wel ja.
Haha.. ik ben student hequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef dazzled het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je in meppel bent,
kun je best keer mee uitgaan.
kun je een keer bier drinken uit glas! ipv blik
Dat word een openbaring zeg ik je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef dazzled het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je in meppel bent,
kun je best keer mee uitgaan.
kun je een keer bier drinken uit glas! ipv blik
je komst hier doet me deugdquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in een frikandel
is voor jouw ook al tijd geleden. uit glasquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat word een openbaring zeg ik je.
Naja, 2 weekenden geleden... valt wel mee toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef dazzled het volgende:
[..]
is voor jouw ook al tijd geleden. uit glas
Hou je het nog een beetje vol om wakker te blijven?quote:
gelukkig heb je niet zolang zonder bier gezetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, 2 weekenden geleden... valt wel mee toch?
dus ik neem nu aan dat je dit weekend niet aanwezig bent in ons midden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, 2 weekenden geleden... valt wel mee toch?
Helaas, maar dan hoef je Henk ook niet te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef dazzled het volgende:
[..]
dus ik neem nu aan dat je dit weekend niet aanwezig bent in ons midden?
Ik denk niet dat henk clouso erg waardeerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Helaas, maar dan hoef je Henk ook niet te zien.
Dat is toch niet zo erg?
das de 28ste, robin en ik gaan dan 's nachts naar de lordquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat henk clouso erg waardeerd.
Dan gaan we voor het weekend daarop, mits mijn pasje het toelaat
En de mijne.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat henk clouso erg waardeerd.
Dan gaan we voor het weekend daarop, mits mijn pasje het toelaat
Ik ben er nog niet helemaal achter wat er leuk is aan de lord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
das de 28ste, robin en ik gaan dan 's nachts naar de lord.. ga je mee??
De Lord? Flikker op, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
das de 28ste, robin en ik gaan dan 's nachts naar de lord.. ga je mee??
np: katie melua - thank you starsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
De Lord? Flikker op, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden.
36 uurquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol om wakker te blijven?
hoelang ben je nu al op??
lukt wel !quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en je reactie vermogen is ook niet meer super of wel?
ja telaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl schopt weer wat leven in BeF
[me=Janetje schopt het leven terug in guitarist.nlquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl] schopt weer wat leven in BeF[/me]
* guitarist.nl leeft weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje schopt het leven terug in guitarist.nl
nah nah begon het net leuk te vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
rustig meisje, rustig, we zijn niet alleen he
muwoa muwoa het ging wel okee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
pluto
en hoe gingen de toetsen ??
I was already very much alive, thank you very much..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl schopt weer wat leven in Janetje
2 toetsen ? welke vakken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
muwoa muwoa het ging wel okee.
Nah je reageert wel heeel sloomquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
I was already very much alive, thank you very much..
1 vak maar 2 delen, computer toets en schriftelijk, wat voor mij 2x schriftelijk werd omdat mijn computer kuren hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
2 toetsen ? welke vakken?
* guitarist.nl probeerd het hier nog een beetje levendig te houden![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah je reageert wel heeel sloom
Klinkt ook super saai ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1 vak maar 2 delen, computer toets en schriftelijk, wat voor mij 2x schriftelijk werd omdat mijn computer kuren had
vervaardigingskunde btw saai vak
neej elke minuutquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Moet ik iedere 2 minuten heel spastisch zitten F5'en dan?
zo weinig maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet ik iedere 2 minuten heel spastisch zitten F5'en dan?
jups helaas welquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maarja dat moet ook gebeuren helaas![]()
Jah.. zo druk is het hier niet..quote:
true truequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah.. zo druk is het hier niet..
Als jij het dan eens wat drukker maaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah.. zo druk is het hier niet..
Ik ben al wel druk genoeg ja.. dat komt weer goed uit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Als jij het dan eens wat drukker maakt
Blijf eens van mijn kaboink-muziek af!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef dazzled het volgende:
[..]
Daar zou ik graag een toeschouwer van willen zijn. Alle R&b (en trance en kaboink muziek) op de brandstapel.
Psst, energy drank kopen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben al wel druk genoeg ja.. dat komt weer goed uit...
Waar speel je, en speel je ook competitie ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Blijf eens van mijn kaboink-muziek af!.
Oja, het was weer leuk bij badminton en heb gelijk eventjes terug gelezen. Zo met al die newbies en weinig vaste BeF-ers heeft dat teruglezen ook niet veel nut eigenlijk, evels te weinig roddels enzo..
nog wat leuks uitgekomen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef cerror het volgende:
Ik was muziek aan het maken maar ik heb geen zin meer.
Als je mij écht hyper wil krijgen moet je me van die c1000 huismerk perzikijsthee voeren..quote:
janet aan de ijsthee, de gemiddelde gabber on XTC is er niets bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je mij écht hyper wil krijgen moet je me van die c1000 huismerk perzikijsthee voeren..
*doing**doing**doing**doing*
Moah, valt mee... 3 patterns.quote:
Perzikijsthee. Bah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je mij écht hyper wil krijgen moet je me van die c1000 huismerk perzikijsthee voeren..
Heiden!!!!!quote:
Smithsquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb van die chips dat je in 1 zak
-Buggles
-Cheetos
-hamkaas hebt
geniaal wie dat verzonnen heeft![]()
Herkenbaar, alleen als ik wat probeer te produceren klinkt het meestal als teringherrie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef cerror het volgende:
Ik was muziek aan het maken maar ik heb geen zin meer.
In de asterlo dat is in rotterdam-zuid, ben de naam van de vereniging vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waar speel je, en speel je ook competitie ?
* pc-fr34k takes notes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
ah okeequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen als ik wat probeer te produceren klinkt het meestal als teringherrie..
[..]
In de asterlo dat is in rotterdam-zuid, ben de naam van de vereniging vergeten.. Enige 'competitie' die ik tot nu toe gespeelt heb was een intern toernooitje, niet dat ik het erg zou vinden maar ik speel nog niet zo lang.
.
[..]
* pc-fr34k takes notes.
Ey BeFmodjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
Ah tof, vanavond tenminste oldbies in het huis.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
Ah tof, vanavond tenminste BeF-oldbies in het huis.
euy ex bef modjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
Voormalig he!quote:
Uw username vermeldt een toffe film.quote:
Daarom is het ook mijn username.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Voormalig he!
[..]
Uw username vermeldt een toffe film.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
heh heb je nu elke dag een andere kloon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Daarom is het ook mijn username.
ik jou ook wel hoorquote:
Tijdgebrek. Vanwege een plotseling sociaal leven. Lees: interesse van het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:. Het viel me al eerder op maar mag ik vragen waarom je mod-af bent?
Neuh.. eens een befmod.. altijd een befmod..quote:
Wie moet nu de titel aanpassen als hij verneukt is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijdgebrek. Vanwege een plotseling sociaal leven. Lees: interesse van het vrouwelijk geslacht.
Ik heb weer een aantal accounts gevuldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
heh heb je nu elke dag een andere kloon?
Tof!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Janetje het volgende:
Neuh.. eens een befmod.. altijd een befmod..
Indeed! Breuls mag wel iets coden dat als er BeF in de TT staat dat hij blauw is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. eens een befmod.. altijd een befmod..
Ben ik er ooit uit geweest dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
En je bent terug in de kast of wat?
Ik kan het aan Slarioux vragen maar ik geef je weinig kans.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Indeed! Breuls mag wel iets coden dat als er BeF in de TT staat dat hij blauw is..
Weet je dat ik nu pas doorheb dat jij het bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb weer een aantal accounts gevuld
gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik jou ook wel hoor
en ik vind die oldbies ook wel lief
maarja ze mogen de newbies wel wat meer respecteren
Waar komt die plotselinge interesse in het vrouwelijk geslacht dan vandaan? Ben je net aan het puberen?quote:
Geeft niet, ik blijf op dit moment liefst zo incognito mogelijk. Afgezien van BeF weet ook bijna niemand dat ik het ben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je dat ik nu pas doorheb dat jij het bent..
Ik had het in het begin ook ff niet doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Geeft niet, ik blijf op dit moment liefst zo incognito mogelijk. Afgezien van BeF weet ook bijna niemand dat ik het ben.
En gelukkig komt er niemand in BeF behalve de BeFers. Naja, nu komen er ineens wel weer een hoop anderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Geeft niet, ik blijf op dit moment liefst zo incognito mogelijk. Afgezien van BeF weet ook bijna niemand dat ik het ben.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
Gelukkig is er altijd nog bier.
Ik heb nog geen bier in huis..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
Gelukkig is er altijd nog bier.
n00bquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je dat ik nu pas doorheb dat jij het bent..
Foei!quote:
heeft het nog steeds niet door, maar heeft wel een idquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
quote:
Ik organiseer de meet. Nuff said.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heeft het nog steeds niet door, maar heeft wel een id![]()
omgwtfbbqkwak?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
En morgen zit ik de hele dag op school.. dus geen tijd te halen..
ah dan had was mijn id toch goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik organiseer de meet. Nuff said.
Neeheee... interesse in míj. Ja, en andersom ook natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar komt die plotselinge interesse in het vrouwelijk geslacht dan vandaan? Ben je net aan het puberen?.
We hebben geeneens interesse getoont hoorde ik vandaag op rijnmond nieuws.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey pc-fr34k jij als feyenoorder zo te zien kan mij vast wel helpen.
Ik hoorde dan Pierre terug zou komen naarn Rdam ?? wat is daar van waar ?
Moet dan vrijdagavond maar..quote:
kom op, als je echt bier wilt is het altijd wel te halen ergensquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]En morgen zit ik de hele dag op school.. dus geen tijd te halen..
Wie interesse in jou?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeheee... interesse in míj. Ja, en andersom ook natuurlijk.
Mjah.. morgenavond naar huis racen.. en dan als de sodemieter naar de winkel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, als je echt bier wilt is het altijd wel te halen ergens
Ah, en dat was er voorheen niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeheee... interesse in míj. Ja, en andersom ook natuurlijk.
Maar de ADO-aanhang is wel altijd lachen. Zij waren toch ook degene die begonnen met 'silvie is de hoer van Amsterdam'? Ze hebben iig altijd grappige hoolies.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef rompompom het volgende:
ADO zijn kneuzen!
Ik heb mezelf op TV gezien! Ik zat achter het doel bij AZ!
Zul je zien dat die straks naar ajax of psv gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben geeneens interesse getoont hoorde ik vandaag op rijnmond nieuws.. Niet dat het erg zou zijn, maar dan wel om hem te gebruiken in het laastte kwartier als we achter staan, daar is hij goed in.
.
De lollercaust ontkennen mag niet he, krijg je een ban voor.quote:
Rollercoaster tycoon heeft nooit bestaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De lollercaust ontkennen mag niet he, krijg je een ban voor..
ja! maar ik bedoelde eigenlijk *nu*, er is vast nog wel een snackbar open ergens of een shoarmatent met bier onder de toonbankquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. morgenavond naar huis racen.. en dan als de sodemieter naar de winkel...
Of tijdens een tussenuur naar de winkel, en dan met bier in de klas.. hey... das eik leuk...
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zul je zien dat die straks naar ajax of psv gaat![]()
Het grappigste was één knakker van AZ die na de 3-0 opstond en richting het uitvak "Zelfs met elf tegen tien, is ADO nog gezien!!" blèrdequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, en dat was er voorheen niet?.
[..]
Maar de ADO-aanhang is wel altijd lachen. Zij waren toch ook degene die begonnen met 'silvie is de hoer van Amsterdam'? Ze hebben iig altijd grappige hoolies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |