quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Begin vandaag met Rood mensen... Nee, RROOODDDD!!
Die ja, de rooie![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Opdrachten maken, teksten samenvatten en 2 uur tv kijken...
En dat dan 2 keer want ik moet het van de vorige periode ook nog maken![]()
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef VASND het volgende:
[..]
hij wilde weten wie cham was, ik zeg h_m en hij wist niet wat dat betekende, toen ineens wel![]()
Ze hebben gewoon veel vertrouwen in jequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
duidelijk he?
Er staat 140 uur voor en wij moeten het in 60 uur zien af te krijgen![]()
Ik zie die kinderen daar al zitten als dat infantiel lingo-publiek GROEEEN GROEEEEENNN GROEEENNquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Begin vandaag met Rood mensen... Nee, RROOODDDD!!
Die ja, de rooie![]()
Best te doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
duidelijk he?
Er staat 140 uur voor en wij moeten het in 60 uur zien af te krijgen![]()
ok, jij nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen bolle kop
[..]
Batman ( ik ) ben niet grijs
We hadden een paar weken terug ook kunnen beginnen, dan hadden we nu niet zo'n haastquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon veel vertrouwen in je
Jahquote:
de goeie ouwe tijdquote:
Whahahahahahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zie die kinderen daar al zitten als dat infantiel lingo-publiek GROEEEN GROEEEEENNN GROEEENN![]()
!!
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zie die kinderen daar al zitten als dat infantiel lingo-publiek GROEEEN GROEEEEENNN GROEEENN![]()
!!
niet zeuren maar meepostenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok, jij nietdan sta jij nu op mn tshirt
Ik heb op de kleuterschool eens een neusvleugeltje half afgescheurd. Zit nog steeds een litteken vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd![]()
nee, eig toch nietik ben op de kleuterschool met me vinger tussen de deur gekomen en ik heb er nog n litteken van
![]()
![]()
Inderdaadquote:
fotoquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd![]()
nee, eig toch nietik ben op de kleuterschool met me vinger tussen de deur gekomen en ik heb er nog n litteken van
![]()
![]()
Veel plezier hippyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ff dvd kijken.. bbl vannacht
Mooi zoquote:
Ik ben op de kleuterschool een keer met mijn kin tegen de hoek van de tafel gevallen, moest toen gehecht wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb op de kleuterschool eens een neusvleugeltje half afgescheurd. Zit nog steeds een litteken van
?quote:
Ik vind het wel leuk zoquote:
hoe heb je dat geflikt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb op de kleuterschool eens een neusvleugeltje half afgescheurd. Zit nog steeds een litteken van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |