Part of the act.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Najib Amhali is echt super !
Jammer dat er in zijn laatste show iets mis was met zijn gebit, maargoed hij had behoorlijk pijn.
Dat maakte het juist leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Najib Amhali is echt super !
Jammer dat er in zijn laatste show iets mis was met zijn gebit, maargoed hij had behoorlijk pijn.
1 - Hans Teeuwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Fok777 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie jullie de beste cabaratiers van NL vinden.
Voor mij de Top 5:
1) Najib Amhali![]()
2) Vliegende Panters![]()
3) Eric van Sauers![]()
4) Hans Teeuwen![]()
5) Youp van het Hek
Heb al z'n dvd's in één keer gekochtquote:
Haha ja, die technicus kreeg het zo te zien wel ff warm.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef Biogarde het volgende:
Dat maakte het juist leuker.
Zeker wanneer die technicus 'vergat' z'n microfoon uit te zetten![]()
Haha.. heb je de mogelijkheid wel eens overwogen dat het gewoon bij de show hoorde?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Haha ja, die technicus kreeg het zo te zien wel ff warm.
"Je zag me toch de hele tijd die kant op lopen ?"
Dat geouwehoer met de technicus wel. Rest van die ongein nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:46 schreef Kogando het volgende:
Haha.. heb je de mogelijkheid wel eens overwogen dat het gewoon bij de show hoorde?![]()
Dat gestuntel met het gebit hoorde óók bij de show.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat geouwehoer met de technicus wel. Rest van die ongein niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |