Die is al weer noar huus. Zo oninteressant ben ik. We hebben wel uitgebreid geroddeld over jullie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had toch vrouwelijk bezoek vanavond... als ik de roddels moet gelovendus hup.. weg van die computer!! sjoe! hup!
Dat heeft er ook mee te makenquote:
Ik wens niet gedsicrimineerd te worden/.quote:
vertel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is al weer noar huus. Zo oninteressant ben ik. We hebben wel uitgebreid geroddeld over jullie.
sjeez.. politiek correcte lefty ,.... mag het beestje niet meer bij zijn naam genoemd wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wens niet gedsicrimineerd te worden/.![]()
Over mij viel zeker veel te roddelen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
We hebben wel uitgebreid geroddeld over jullie.
Jij bent idd ook genoemd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Over mij viel zeker veel te roddelen?
tijdelijk ff gestopt met opleiding en op zoek naar een baantje om de vrije studiepunten die ik nog moet voor me propedeuse te halen. Dus zodra ik baantje heb dan verhuist alles weer naar de avonduren, maar dan blijft het nog steeds wel 8-9 uur per weekquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef dutchmage het volgende:
[..]
damn wat een lijst... en je zit nog op school.?
Je doet me aan djeez denken, één van mijn favoriete users aller tijden.quote:
druk druk.. en wat studeer je.?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tijdelijk ff gestopt met opleiding en op zoek naar een baantje om de vrije studiepunten die ik nog moet voor me propedeuse te halen. Dus zodra ik baantje heb dan verhuist alles weer naar de avonduren, maar dan blijft het nog steeds wel 8-9 uur per week
ik niet! ... toch?quote:
SPHquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef dutchmage het volgende:
[..]
druk druk.. en wat studeer je.?
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef dutchmage het volgende:
[..]
sociaal pedagogische hulpverlening.
Welke film heb je gekeken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Ynske het volgende:eindelijk weer eens een film gekeken zonder in slaap te vallen
Je bent niet de enige die tijdens films in slaap valtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Ynske het volgende:eindelijk weer eens een film gekeken zonder in slaap te vallen
Hier doen we niet aan zulke obligate vragen, dat doe je maar in het datingsitetopic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef dutchmage het volgende:
[..]
druk druk.. en wat studeer je.?
Ik had dat altijd bij Barend en Van Dorp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die tijdens films in slaap valt
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Ynske het volgende:eindelijk weer eens een film gekeken zonder in slaap te vallen
she's all thatquote:
had ik het toch goedquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die tijdens films in slaap valt
dat kan niet is dicht, en moet hier volgens.. cc...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier doen we niet aan zulke obligate vragen, dat doe je maar in het datingsitetopic.![]()
ik ben ook heel saai dus is wel logischquote:
Dat heb ik eigenlijk nooit gekekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had dat altijd bij Barend en Van Dorp.
neej hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef nixxx het volgende:
[..]hoera voor Ynske
ik vind het een teken dat je beter aan het worden bent
Die heeft wel leuke momenten jaquote:
Q! CherryLips! Gezien??quote:
Goh, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat kan niet is dicht, en moet hier volgens.. cc...![]()
Is toch maar gelul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef Ynske het volgende:nu kan ik Nova maar voor de helft zien
dan weet je het nuquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
dat heb ik jaren
ik wijd t eerder aan t feit dat ik eerder naar huis gegaan ben vandaag en al wat geslapen had
was een interessant stuk over Sektes en het loskomen daarvanquote:
ben vandaag ook weer gaan werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
maar je bent wel beter aan het worden![]()
Was gisteren ook iets over op de radio.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
was een interessant stuk over Sektes en het loskomen daarvan
ja! en niet alleen doorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef Frezer het volgende:
@ Nixxx, die film was oke begrijp ik?
En jij was zo politiek geëngageerd!quote:
Dan ga ik em maar eens kijken over een maandjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja! en niet alleen doorAudrey
Tatou
een mooi verhaal.. mooi gefilmd, top dus..
welke was dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja! en niet alleen doorAudrey
Tatou
een mooi verhaal.. mooi gefilmd, top dus..
Klopt en ik weet er veel meer vanaf dan die sukkels bij NOVA.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
En jij was zo politiek geëngageerd!
un long dimanche de fiancaillesquote:
Améliequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
un long dimanche de fiancailles![]()
af en toe net zo apart als Amelie
Er wordt enkel gekeken naar je leeftijd geloof ik... Soms kan je heel lang wachten als man zijnde, jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef dutchmage het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe die speeddates werken.? als ik klik.. wordt er dan gewacht tot er iemand anders ook klikt.? of wordt het gezocht op je "voorkeuren" om het zo eens te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |