je hebt een date.?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef Sylvana het volgende:
Hakuna Matata!![]()
![]()
lalalallaaaaaaaaa ik ben vrolijk
Nee, ik ben gewoon vrolijkquote:
en dat is.?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon vrolijk
Ook al zegt me match niks meer terug
Volgens mij issie geschrokken toen ik me sportschema gaf, dan moet ie het maar niet vragen hoor
Maandag: 9.30 uur bodypump /10.30 fatburn ( En als ik bij me ouders ben in het weekend dan kan ik op maandagochtend niet trainen en doe ik dus om 21 uur bodypump)quote:
lol iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef MSXUser het volgende:
Hier zeggen ze ook gelijk niets meer terug
Omdat ik een hoop te doen heb, maar het eigenlijk niet doe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom is het hier alleen druk als ik er niet ben?
Misschien begint de Q-factor een beetje tegen je te werken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
*weg is*quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
damn wat een lijst... en je zit nog op school.?quote:
Ik dacht dat we hier alleen een S-factor kenden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien begint de Q-factor een beetje tegen je te werken?
Of ik heb gewoon te weinig tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien begint de Q-factor een beetje tegen je te werken?
Da's wel van heel lang geleden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat we hier alleen een S-factor kenden...
jij had toch vrouwelijk bezoek vanavond... als ik de roddels moet gelovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zijn tekenen van een sociaal leven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef QyRoZ het volgende:
Of ik heb gewoon te weinig tijd.
Vrouwelijk bezoek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had toch vrouwelijk bezoek vanavond... als ik de roddels moet gelovendus hup.. weg van die computer!! sjoe! hup!
quote:
Nee hoor, van werk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat zijn tekenen van een sociaal leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |