Het bleek een falende strategie te zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef XL het volgende:
[..]
Die mail was strategisch. Het doel heiligt de middelen.
..... neej, dat was skiëenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef Thermo het volgende:
arm is gay ouwe.
moet je doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Thermo het volgende:
Je hapt men!
Nee sleeplift met een anker aan zeg maar![]()
Ik zal volgend jaar ZM wel checken als ik in Rotterdam woon.
Funparkshaper?quote:
neuh meestal zijn het prutsersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Funparkshaper?
Ik dacht dat ze dat in de nederlandse koelkasten gewoon ijssculptuur bouwer noemde.
Ondanks door jou misschien niet meer te lezen, wat info.quote:
je hebt 2 klassen die ze vaak "super" en "elite" noemen ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef Toolshed het volgende:
Volgende week vrijdag ga ik snowboarden in Saint Jean d'Arves! Ik wilde vantevoren softboots kopen, maar helaas was ik te laat; alles was uitverkocht in m'n maat. Dus dan maar op locatie huren. Heeft 1 van jullie nog tips, of maakt het geen flikker uit wat je huurt en is alles ruk?
heb je een vreemde maat dan dat het overal uitverkocht is ?quote:Ik wilde vantevoren softboots kopen, maar helaas was ik te laat; alles was uitverkocht in m'n maat
niet doen, die SP's. Met zo'n kleine maat moet ze dames bindingen kopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef ForumGek het volgende:
verhaal
die damesbindingen zullen wel smaller zijn met een lagere highback, dan kun je het wel doen. Het zijn goede bindingen. maar het belangrijkste is de pasvorm. Ik zou voor burton Lexa's gaan. die zijn goed smal. die Stilletto's zijn te slap en de Escapes te zwaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef ForumGek het volgende:
Zijn ook dames bindingen van, maar is zelfde model, alleen andere kleurtjes...![]()
Justis staat ook bij de team page van Grenade. Hoe makkelijk kom je aan je sponsers?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Tis maar een klein dvd-spelertje hoor. Maar was op vakantie naar spanje wel relaxt...lekker Godfather Trilogygekeken op de heenweg ! En vorig jaar naar wintersport vanaf 5uur 's ochtends scream trilogy
En wat betreft Justin Timberlake en 32...
Justin Timberlake Visits ThirtyTwo!
Justin Timberlake rolled into the ThirtyTwo offices the other day and picked out some of his favorite boots to ride in, the Lashed Reptile. He also called Cameron Diaz to see which color Apollo boots she wanted to run. From what I hear, both JT and Cameron are pretty good riders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |