Precies, that's the spirit..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef Rnej het volgende:
thirthytwo is cool....
jt NIET :|
ach, ik rij Driver X , als er iets mannelijk en macho is, zijn die dingen t wel
Toch niet met de wereldberoemde tilburgse snowboard vereniging he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef XL het volgende:
Ouwe jeweettoch ouwe,
BEn vandaag 3 uur gaan planken in Rucphen![]()
Vette shit ouwe![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Toch niet met de wereldberoemde tilburgse snowboard vereniging he?
Makkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef poiuy het volgende:
Ik hoop op.. 10 dagen Val Thorens of Le Corbier ergens eind feb of begn maart..
En ik hoop op deze uitgaven..
Skipas (7dgn), appartement en busreis 180,= (last minute met 2 personen)
Boardhuur 100,=
Eten 200,=
Drinken 150,=
-------
630,=
Wanneer ik zo rond de 700,= blijf ben ik eigenlijk tevreden..
Denk jullie dat dit een beetje te doen is?
Nou eeuh, nergens nog oiets voor de datum die ik graag wil gaan, maar dan zou het ook geen last minute zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Basje_B het volgende:
niet duur he 180 voor pas en appetement met bus
waar had je die gezien?![]()
Tja voorgaande jaren was ik het dubbelde kwijt of het zelfde voor een lang weekend..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef ForumGek het volgende:
Dat heb je allemaal zelf inde hand...tenzij je ons jouw eet/drink patroon van de afgelopen 5 jaar kunt tonen kunnen we (en jijzelf misschien ook) laten zien of dit zo is !
voor de rest:
HAVE FUN !!
Zonde van je tijd, gewoon snel eten en dan gelijk weer de gondel inspringen. Ideaal is natuurlijk eten in de gondel, heb je helemaal geen tijdsverlies.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef Steven184 het volgende:
Supermarkten zijn wel iets duurder, maar ik denk dat het verschil redelijk te verwaarlozen is. Want sommige dingen moet je daar wel kopen volgens mij. Maar het ligt eraan, als elke euro is meegenomen kan je je spulletjes gewoon meenemen inderdaad.
Je kan wel veel geld besparen door niet in de pisterestaurants te eten, maar zelf je eten de mountain op te nemen. Dat kost altijd weer een godsvermogen. O, wacht is. Toen ik naar Les menuires ging at ik tussenmiddag eigenlijk gewoon altijd in het appartement. Even uurtje chillen dan:D.
half 9 tot 4 uur, 7 dagen lang, no problemo. Uitrusten doe je in de lift. En om vier uur ga je aan het bier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef poiuy het volgende:
Ja die grappen ken ik.. Hele dag van 's morgen half 9 tot 's middags 17uur non-stop willen boarden.. Geen pauze, snel eten enz.. Dit hou je 2 dagen vol maar daarna echt niet meer..
Dit heeft bij mij crash na crash tot gevolg..
Zuipen tot 3 uur hebben we twee keer gedaan, en dan met de shuttle service van die tent weer terug naar het hotel. Die oostenrijkers rijden ziek man, met 120 over de 'hoofdstraat', keiharde hardstyle op. We zaten hem een beetje op te fokken, dus even een leuke handrem bocht het pad van het hotel op, en bij wegrijden vol in z'n achteruit dus met allemaal sneeuw en grint dat wegspootquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef poiuy het volgende:
hehe.. en dan zuip je door tot 3 uur 's nachts.. Neuk je nog even één (of meerdere) boardchick en om 7 uur sta je weer op..
Ben met pasen een lang weekend geweest in briancon aan het begin van mijn snowboard carriere. Heb me leuk vermaakt daar. Lag ook genoeg sneeuw. En dat was zelfs met pasen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef poiuy het volgende:
Maar kan iemand mij wat dingen vertelen over Le Corbier, La Joue du Loup en Serre Chevalier (briancon)..
Deze 3 bestemmingen zijn vrij low-budget naar mijn idee (bij husk)... Wie heeft er ervaringen met één van deze gebieden?
hoogte, sneeuwzekerheid, off piste mogleijkheden etc..
I know some people that know some people die daar gisteren ook warenquote:
I was there with tennis-players.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
I know some people that know some people die daar gisteren ook waren
Ik denk dat ik toch overmorgen na Frankrijk ga.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Thermo het volgende:
205cm @ gerlos XL
ik krijg een smsje dat er 50 cm is gevallenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Thermo het volgende:
205cm @ gerlos XL
Lech is onbereikbaar hoorde ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik krijg een smsje dat er 50 cm is gevallen![]()
Zucht ik heb zoveel zin... Hopen dat mijn doktersafspraak positief afloopt morgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik krijg een smsje dat er 50 cm is gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |