abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34235114
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef Rnej het volgende:
thirthytwo is cool....

jt NIET :|

ach, ik rij Driver X , als er iets mannelijk en macho is, zijn die dingen t wel
Precies, that's the spirit..

Ik heb nu btw nieuwe "barts" sokken gekregen bij the old man vanwege mijn been problemen.. Al getest en het voelde al wel beter... Nu maar hopen dat het tijdens een wintersport week ook genoeg bescherming biedt.
pi_34237756
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef XL het volgende:
Ouwe jeweettoch ouwe,

BEn vandaag 3 uur gaan planken in Rucphen

Vette shit ouwe
Toch niet met de wereldberoemde tilburgse snowboard vereniging he?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:24:51 #28
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34238275
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Thermo het volgende:

[..]

Toch niet met de wereldberoemde tilburgse snowboard vereniging he?

De drank was gratis
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_34239324
Ik hoop op.. 10 dagen Val Thorens of Le Corbier ergens eind feb of begn maart..

En ik hoop op deze uitgaven..

Skipas (7dgn), appartement en busreis 180,= (last minute met 2 personen)
Boardhuur 100,=
Eten 200,=
Drinken 150,=
-------
630,=

Wanneer ik zo rond de 700,= blijf ben ik eigenlijk tevreden..

Denk jullie dat dit een beetje te doen is?
pi_34239470
niet duur he 180 voor pas en appetement met bus

waar had je die gezien?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34239479
Dat heb je allemaal zelf inde hand...tenzij je ons jouw eet/drink patroon van de afgelopen 5 jaar kunt tonen kunnen we (en jijzelf misschien ook) laten zien of dit zo is !

voor de rest:

HAVE FUN !!
Fingerspitzgefühl
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:57:01 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34239503
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef poiuy het volgende:
Ik hoop op.. 10 dagen Val Thorens of Le Corbier ergens eind feb of begn maart..

En ik hoop op deze uitgaven..

Skipas (7dgn), appartement en busreis 180,= (last minute met 2 personen)
Boardhuur 100,=
Eten 200,=
Drinken 150,=
-------
630,=

Wanneer ik zo rond de 700,= blijf ben ik eigenlijk tevreden..

Denk jullie dat dit een beetje te doen is?
Makkelijk
Als is een reis naar Val Tho in die periode wel veel duurder. Le Corbier moet kunnen voor dat geld.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_34239540
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Basje_B het volgende:
niet duur he 180 voor pas en appetement met bus

waar had je die gezien?
Nou eeuh, nergens nog oiets voor de datum die ik graag wil gaan, maar dan zou het ook geen last minute zijn..

Wel nog goedkopere last minutes voor bijvoorbeeld Le Corbier

check:
http://winter.husk.nl/prices.cgi?SESSID=46d951434f2b9d031e5978f09829b743&site=3&frame=1&id=165&transtype=BU&duration=10&year=2006&month=01&day=20
pi_34239583
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef ForumGek het volgende:
Dat heb je allemaal zelf inde hand...tenzij je ons jouw eet/drink patroon van de afgelopen 5 jaar kunt tonen kunnen we (en jijzelf misschien ook) laten zien of dit zo is !

voor de rest:

HAVE FUN !!
Tja voorgaande jaren was ik het dubbelde kwijt of het zelfde voor een lang weekend..

Dit jaar wil ik dus echt zuiniger aan gaan doen, en zowieso proberen ongeveer 100 euro te besparen door een Last Minute te boeken..

Scheelt het geld wanneer je een goede tas met eten en drinken meeneemt? Of zijn de supermarkten niet zo extreem veel duurder daar?
pi_34240149
Supermarkten zijn wel iets duurder, maar ik denk dat het verschil redelijk te verwaarlozen is. Want sommige dingen moet je daar wel kopen volgens mij. Maar het ligt eraan, als elke euro is meegenomen kan je je spulletjes gewoon meenemen inderdaad.

Je kan wel veel geld besparen door niet in de pisterestaurants te eten, maar zelf je eten de mountain op te nemen. Dat kost altijd weer een godsvermogen. O, wacht is. Toen ik naar Les menuires ging at ik tussenmiddag eigenlijk gewoon altijd in het appartement. Even uurtje chillen dan:D.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_34241328
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef Steven184 het volgende:
Supermarkten zijn wel iets duurder, maar ik denk dat het verschil redelijk te verwaarlozen is. Want sommige dingen moet je daar wel kopen volgens mij. Maar het ligt eraan, als elke euro is meegenomen kan je je spulletjes gewoon meenemen inderdaad.

Je kan wel veel geld besparen door niet in de pisterestaurants te eten, maar zelf je eten de mountain op te nemen. Dat kost altijd weer een godsvermogen. O, wacht is. Toen ik naar Les menuires ging at ik tussenmiddag eigenlijk gewoon altijd in het appartement. Even uurtje chillen dan:D.
Zonde van je tijd, gewoon snel eten en dan gelijk weer de gondel inspringen. Ideaal is natuurlijk eten in de gondel, heb je helemaal geen tijdsverlies.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_34241558
Ja die grappen ken ik.. Hele dag van 's morgen half 9 tot 's middags 17uur non-stop willen boarden.. Geen pauze, snel eten enz.. Dit hou je 2 dagen vol maar daarna echt niet meer..

Dit heeft bij mij crash na crash tot gevolg..
pi_34241664
Maar kan iemand mij wat dingen vertelen over Le Corbier, La Joue du Loup en Serre Chevalier (briancon)..

Deze 3 bestemmingen zijn vrij low-budget naar mijn idee (bij husk)... Wie heeft er ervaringen met één van deze gebieden?

hoogte, sneeuwzekerheid, off piste mogleijkheden etc..
pi_34241783
Ik vertrek morgen met husk voor 10 dagen naar Val Thorens, als ik terug ben kan ik de prijzen daar wel vertellen...

Damn, nog 27 uur voor de bus vertrekt, ik kan niet wachten
Signature?
pi_34241964
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef poiuy het volgende:
Ja die grappen ken ik.. Hele dag van 's morgen half 9 tot 's middags 17uur non-stop willen boarden.. Geen pauze, snel eten enz.. Dit hou je 2 dagen vol maar daarna echt niet meer..

Dit heeft bij mij crash na crash tot gevolg..
half 9 tot 4 uur, 7 dagen lang, no problemo. Uitrusten doe je in de lift. En om vier uur ga je aan het bier.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_34242044
hehe.. en dan zuip je door tot 3 uur 's nachts.. Neuk je nog even één (of meerdere) boardchick en om 7 uur sta je weer op..
pi_34242398
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef poiuy het volgende:
hehe.. en dan zuip je door tot 3 uur 's nachts.. Neuk je nog even één (of meerdere) boardchick en om 7 uur sta je weer op..
Zuipen tot 3 uur hebben we twee keer gedaan, en dan met de shuttle service van die tent weer terug naar het hotel. Die oostenrijkers rijden ziek man, met 120 over de 'hoofdstraat', keiharde hardstyle op. We zaten hem een beetje op te fokken, dus even een leuke handrem bocht het pad van het hotel op, en bij wegrijden vol in z'n achteruit dus met allemaal sneeuw en grint dat wegspoot .

Best genieten .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_34242913
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef poiuy het volgende:
Maar kan iemand mij wat dingen vertelen over Le Corbier, La Joue du Loup en Serre Chevalier (briancon)..

Deze 3 bestemmingen zijn vrij low-budget naar mijn idee (bij husk)... Wie heeft er ervaringen met één van deze gebieden?

hoogte, sneeuwzekerheid, off piste mogleijkheden etc..
Ben met pasen een lang weekend geweest in briancon aan het begin van mijn snowboard carriere. Heb me leuk vermaakt daar. Lag ook genoeg sneeuw. En dat was zelfs met pasen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34242952
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef XL het volgende:

[..]

De drank was gratis
I know some people that know some people die daar gisteren ook waren
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:37:40 #45
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34243094
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Thermo het volgende:

[..]

I know some people that know some people die daar gisteren ook waren
I was there with tennis-players.
pi_34243489
205cm @ gerlos XL
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:56:16 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34243752
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Thermo het volgende:
205cm @ gerlos XL
Ik denk dat ik toch overmorgen na Frankrijk ga.
Goedkoop en gunstiger voor mijn scriptie.
pi_34244191
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Thermo het volgende:
205cm @ gerlos XL
ik krijg een smsje dat er 50 cm is gevallen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:08:09 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34244223
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Lech is onbereikbaar hoorde ik.
Nogal onverwachte sneeuw dit....
pi_34244476
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Zucht ik heb zoveel zin... Hopen dat mijn doktersafspraak positief afloopt morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')