Woei, aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Het_Biertje het volgende:
20 euro
take it or leave it baby![]()
Ow, had je een bod gedaan danquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef Het_Biertje het volgende:
dankje. Maar wat vind je van m'n bod?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, had je een bod gedaan dan
Ik wacht nog hééél even af. Zie net dat ze toch nog rond de ¤ 90 kosten
Te veel Fok?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb bijna een jaar met een gevalletje RSI gelopen.
[afbeelding]
Inclusief lader, exclusief verzendkosten.quote:
Ik ben hem tegengekomen tussen de ¤ 79 en ver over de ¤ 100. Persoonlijk vind ik het ook een beetje veel voor een muisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef Koenijntje het volgende:
Kost alleen die muis 90 euro :|
Hoelang doet die muis het als hij opgeladen is ongeveer? kun je dat ergens terug vinden?
Van: http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=3549quote:Muisfuncties
• Ongekende nauwkeurigheid dankzij de optische MX™-motor
Deze nieuwe benchmark voor optische systemen combineert hoge resolutie met hoge herhalingsfrequentie om superieure prestaties te kunnen leveren.
• Precisiescrollen en efficiënte webnavigatie
Het Cruise Control™-systeem combineert twee knoppen met scrollwiel voor soepel scrollen door lange documenten of websites. En met de twee duimknoppen kunt u tussen pagina's heen en weer gaan.
• Programmakiezer Snel wisselen
Schakel moeiteloos heen en weer tussen actieve programma's en documenten.
• Comfortabel ontwerp
Gestroomlijnd ontwerp past lekker in uw rechterhand voor optimaal comfort.
• Basisstation voor snelle oplading/draadloze Bluetooth-hub
De draadloze Bluetooth®-hub is ook een oplaadstation voor de muis, zodat uw muis altijd klaar staat om te werken (of spelen).
Kenmerken van de draadloze Bluetooth-hub
• Communiceer ongehinderd
Maak, verzend en ontvang korte berichten met uw Bluetooth-toetsenbord en uw draagbare Bluetooth-telefoon.
• Stel orde op zaken
Synchroniseer uw Bluetooth-PDA en draagbare Bluetooth-telefoon met uw pc.
• Deel met gemak
Draag uw foto's en bestanden in een handomdraai over tussen uw pc en uw mobiele Bluetooth-apparaten.
• Bevrijd uzelf van hinderlijke kabelkluwens
Druk af naar een Bluetooth-printer en voer andere computertaken uit, en gebruik uw muis of toetsenbord tot op 10 meter afstand van uw pc.
Pakketinhoud
Logitech MX™900 Cordless Optical Mouse voor Bluetooth
Draadloze Bluetooth-hub
Wisselstroomtoevoer
2 oplaadbare AA NiMH-batterijen
Cd met software, comfortrichtlijnen en gebruikersgids
Installatiegids
Volledige productondersteuning
5 jaar fabrieksgarantie
Systeemvereisten
IBM®-compatibel systeem zonder Bluetooth-installatie
Windows® 2000, XP (geen service pack vereist)
USB-poort
Cd-rom-drive
¤ 93,30
Genoteerdquote:
Inderdaad: zeker nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Je ruilt hem zeker niet tegen een MX1000? Die ligt nóg lekkerder in de hand
Gevonden (nou ja, gestolen):quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef Koenijntje het volgende:
Hoelang doet die muis het als hij opgeladen is ongeveer? kun je dat ergens terug vinden?
quote:De MX700/MX900 moet, nadat hij helemaal leeg is, in 4 tot 6,5 uur weer volledig opgeladen kunnen worden. Na een volledige oplading moet de muis bij standaardgebruik op kantoor gemiddeld 10 dagen meegaan. Het kan zijn dat bepaalde 'intensieve' gebruikers de muis vaker moeten opladen. Wanneer u de muis 15 minuten oplaadt, heeft de muis genoeg energie voor één dag standaardgebruik. We raden u aan de muis zo vaak mogelijk volledig op te laden.
De MX700/MX900 waarschuwt u wanneer er nog ongeveer acht uur over zijn voordat de lading helemaal op is, met een lichtje dat rood knippert boven op de muis. Wanneer u dit ziet, dient u de muis opnieuw op te laden. Is dit waarschuwingspunt eenmaal gepasseerd tijdens het opladen van de muis, dan knippert het lichtje niet langer rood wanneer de muis niet in zijn oplader/basisstation staat. Terwijl de muis opgeladen wordt, moet het lichtje groen knipperen. Wanneer de muis volledig opgeladen is, houdt het lichtje op met knipperen.
Als uw muis niet opgeladen wordt zoals hierboven beschreven, kan er een probleem zijn met het oplaadstation of de batterijen. Controleer eerst of oplader/basisstation goed op de wisselstroomadapter aangesloten zijn. Kijk ook of de adapter in een werkend stopcontact gestoken is. U kunt het stopcontact testen door er een ander apparaat op aan te sluiten en te controleren of dit werkt.
Vervang vervolgens de batterijen met twee AA NiMH-batterijen (nikkelmetaalhydride) met een capaciteit van 1500-2300 mAh. Waarschuwing: gebruik NOOIT andere batterijen om de muis op te laden. Dit betekent dat de muis alleen op het basisstation voor snel opladen geplaatst dient te worden wanneer er NiMH-batterijen gebruikt worden.
Als u de muis daarnaast op een donker oppervlak gebruikt, test hem dan op een vel wit papier. De optische sensor moet harder werken op donkere oppervlakken, waardoor de batterijen sneller leeg raken.
Als het probleem niet opgelost wordt door het oppervlak te veranderen en de batterijen te verwisselen, is uw apparaat misschien defect.
Wat Geq zegt dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Oh ja, zit de ontvanger in de muis of moet er nog een apparte Bluetooth dongel aangeschaft worden?
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef donald_dick het volgende:
35 ex euro geboden!
43 euro ex dan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef liquid-orange het volgende:
42 euro (muis + laadstation)
Wat denk je van met gewoon een bluetooth donglequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef Aibmi het volgende:
Is het niet een dongle die in de oplader zit? dus een donle voor muis en toetsenbord? indien ja, hoe wil je dat toesenbord gaan gebruiken?:D
nah, van die 50 cent kun je al gauw een blik Warsteiner halenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef ElisaB het volgende:
¤ 44,50 geboden via de mail
Ik denk dat ik dat maar eens ga negeren
had wel verwacht dat het inclusief zou zijnquote:
Yeps, staat in de OP. Tenzij je 'm wilt komen halenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:23 schreef donald_dick het volgende:
zou een pakketje worden van 5,50 neem ik aan?
nou voorruit, 50 euroquote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, staat in de OP. Tenzij je 'm wilt komen halen
Als jij uitgaat van ¤ 50 ink, dan is je bod niet hoger dan de ¤ 44,50 ex die ik een paar dagen terug per mail kreeg (zie een aantal posts naar boven).
Dan is het nu dus weer: hoogste bod is ¤ 44 ex van buitenbeentje. Game on
Klundertquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Prins-Punika het volgende:
Afhaal/woonplaats?
ik heb je gemailt op mijn hva adresquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee
Stuur je me even een mailtje?
En ik me nu natuurlijk afvragen wat hva betekentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef donald_dick het volgende:
ik heb je gemailt op mijn hva adres
nee Hogeschool van Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef ElisaB het volgende:
Hart van Almere, de regionale equivalent van Hart van Nederland... misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |