Nee. Bij mij is dat ongeveer gelijk verdeeld. Wat ik irl niet aantrekkelijk vind dat vind ik op een plaatje ook niet mooi. Omgekeerd hetzelfde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Kleintje het volgende:
Jij hebt lef man... toch iemand die durft te reageren.
Maar is het eigenlijk niet triest dat de meeste mannen geilen op plaatjes en een 'hoer/slet' in bed willen, maar dat ze zich vaak buiten het bed niet zo mag gedragen?
Dat vind ik dus normaal, om daarop af te knappen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef big_al het volgende:
als ze geil begint te doen tegen je vrienden..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef big_al het volgende:
Ik denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef big_al het volgende:
Precies, net als in die boekjes van auto- of motoronderdelen. Die harleybabes *rilt*quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Kleintje het volgende:
Aventura... daar ben ik het wel mee eens. Die erotiekbranche is over de top gegaan.
Net alsof die meiden 24 uur per dag geil zijn, allemaal grote tieten hebben en ordinair zijn.
Gek eigenlijk... alsof ook iedereen blond moet zijn.... alsof iedereen van blond houdt...
Inderdaad vreemd ja, vooral omdat er een redelijk grote groep is die hier helemaal niet opgewonden van kan worden. Maar mischien/hopelijk gaat de erotiekbranche dit inzien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Kleintje het volgende:
Aventura... daar ben ik het wel mee eens. Die erotiekbranche is over de top gegaan.
Net alsof die meiden 24 uur per dag geil zijn, allemaal grote tieten hebben en ordinair zijn.
Gek eigenlijk... alsof ook iedereen blond moet zijn.... alsof iedereen van blond houdt...
Mij ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Aventura het volgende:
Het heeft me altijd gefscineerd waarom juist dit soort dingen gelijk staan als 'erotisch'en 'sexy'.
Maar maakt het dan voor jou uit hoe die vrouw zich van binnen voelt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef Muertez het volgende:
Ordinair voor mij is als een vrouw duidelijk uitstraalt dat het voor haar, bij wijze van spreke, het dagelijks het belangrijkste is hoe zij sexy over komt op mannen (of andere vrouwen) . Zowel in kleding als gedrag is bij mij de interesse erg snel weg als ik het gevoel heb dat iemand bewust probeert over te komen als een sexy type.
Is toch simpel? De massa, de massa regeert. blond en sletterig is goedkoop en spreekt blijkbaar veel mensen aan...zelfde geld voor muziek, films, televisie en kleding.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Het is heel jammer aangezien ik zelf bv. andere dingen erotisch vind.
Muziek bijvoorbeeld, een bepaalde blik van een bepaalde man, een geur.
Het ergens doen waar dat niet mag. Een compliment. Een heel mooie jurk aan hebben of mooie lingerie. Roze lipstick, dikke tieten, een bodybuilder, tatoeages, beukende housemuziek, setjes waar bepaalde lichaamsdelen uithangen, vind ik zeer zeker niet prikkelend. (dit trouwens tevens n.a.v. het parenclubtopic, waarin onder andere ik me afvraag waarom juist dat soort ordinairiteiten/banaliteiten als erotische setting voor een club worden gezien).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Ik vind oridinair eigenlijk ook altijd gelijk zieligquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik het dus wel mee eens. Maar ik vind iemand die dus 'goedkoop' doet om haar onzekerheid weg te moffelen niet oridinair.... eerder zielig
Wat? Niet? Dat meen je toch niet? Kom op, vertel me dat je liegt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Kleintje het volgende:
Wat vind jij hoerige lingerie??? Dat is voor iedereen ook verschillend...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Nou, ik vind hoerenlingerie en dergelijke dus niet geil.
ik zie liever een dame in een mooie CK boxershort die mooi strak zit.
daarnaast vind ik de dames van reclames en webcams echt ordinair en raak er dus ook niet opgewonden van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |