quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
Beste FOT'ers.
Ik heb besloten te gaan stoppen met het modereren van FOT. De reden hiervoor ligt op het privé vlak, en heeft dus niets met FOT of FOK te maken. In de korte tijd dat ik hier mod was heb ik het toch prima naar m'n zin gehad, en hier en daar wat opgestoken qua fotografie.. Ik zal af en toe nog wel eens mn gezicht laten zien bij het plaatsen van wat amateur kiekjes of als hulp bij de photoshop-topics
En Sub, je was een puike mod om mee samen te werken.
die zal zo gevonden zijn hoor, na een wel overwogen discussiequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
welkom terug in Zwart Lynx...
![]()
Kunnen we op zoek naar een nieuw slachtoffer![]()
Dit is niet het topic om het daar over te hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
die zal zo gevonden zijn hoor, na een wel overwogen discussie![]()
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Natalie het volgende:
Bah, bah, en nog eens bah, maar je was een prima mod, Lynx666. Zowel in DSG als hier![]()
Ik maak geen grapjes meer, nooitquote:
Met de users?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
die zal zo gevonden zijn hoor, na een wel overwogen discussie![]()
Was het maar een grapjequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Shark.Bait het volgende:
grapje? maar tis toch geen 1 april?
Hij doelde op het gerel achter de schermen natuurlijkquote:
Er wordt een [Centraal] topic gemaakt, waar we mogen discusiëeren over de aanstelling van een nieuwe mod. Wetende dat dit toch niets uithaalt en er toch al besloten is, dat er één of andere totaal-onbekende user uit TRU of SES als mod hier gedumpt wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Re het volgende:
en wat gaat er nu gebeuren dan...?
We gaan opzoek naar een nieuw modje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Re het volgende:
en wat gaat er nu gebeuren dan...?
Dan heb je wel en heel beperkt beeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er wordt een [Centraal] topic gemaakt, waar we mogen discusiëeren over de aanstelling van een nieuwe mod. Wetende dat dit toch niets uithaalt en er toch al besloten is, dat er één of andere totaal-onbekende user uit TRU of SES als mod hier gedumpt wordt.![]()
![]()
![]()
Ik geef alleen maar aan dat wij niet zo veel inbreng hebben in de mod-aanstel-beleid. No Offense verder in de modjes. Ze doen hun best (althans in FOT pogen ze dat)quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan heb je wel en heel beperkt beeld.
Okee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
Als je ideeën hebt, dan horen we ze graag, hoor.
Zoiets gaat niet werken. Met iedere modwisseling verandert het beleid en het kost altijd even tijd voor zowel de mods als de users om te wennen aan de manier waarop gemod wordt. 't Is iets heel anders dan gewoon posten, ook al lijkt het van niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Okee...
Voorstel poging:
Wissel de mod per maand. Er zijn hier vast wel 12 vaste posters die ieder een maand willen modden naast een vaste mod. Bijvoorbeeld, maar het is een idee![]()
mwah, ik kan ook niet zeggen dat ik dat erg vind eigenlijk. Je kunt dingen ook over-democratiseren. En zo idioot veel invloed heeft een modje nou ook weer niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat wij niet zo veel inbreng hebben in de mod-aanstel-beleid.
t'is hier in ieder geval een stuk gezelliger geworden de laatste tijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mwah, ik kan ook niet zeggen dat ik dat erg vind eigenlijk. Je kunt dingen ook over-democratiseren. En zo idioot veel invloed heeft een modje nou ook weer niet.
Even voor de duidelijkheid, je bent hier sarcastisch toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
t'is hier in ieder geval een stuk gezelliger geworden de laatste tijd
Even voor de duidelijkheid, je bent hier sarcastisch toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef pea4fun het volgende:
Nou hoop ik dat het iemand wordt van al die goeie stuurlui hier
zoek iemand die veel aan of opmerkingen heeft op de mod's.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef pea4fun het volgende:
Dat was kort, maar toch bedankt.
Nou hoop ik dat het iemand wordt van al die goeie stuurlui hier
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, je bent hier sarcastisch toch?
Zullen we het in deeltijd doen? Ik als ik zin heb, en jij als je tijd hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb geen leven en wel tijd, maar geen zin
Dat is wel een idee. Maar of de FA's het er ook 1 vinden.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef RonaldV het volgende:
Zullen we het in deeltijd doen? Ik als ik zin heb, en jij als je tijd hebt?
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Maar of de FA's het er ook 1 vinden.....
Ze hoeven toch niet te weten dat er twee personen achter 1 naam schuil gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Maar of de FA's het er ook 1 vinden.....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |