Klopt Souvlaki, dr kwamen allemaal gloeiende bulten op zn lijf als ie een kat aanraakte, dus versiering was niet nodig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Souvlaki het volgende:
Was dat ding niet allergisch voor katten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Klopt Souvlaki, dr kwamen allemaal gloeiende bulten op zn lijf als ie een kat aanraakte, dus versiering was niet nodig.![]()
Nee dit is briljant juist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Piej het volgende:
Vind het wel irritant dat het laatste vakje zogenaamd reclame is in de Metro... Eerst vond ik hem leuker
Is het niet waardquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Toeps het volgende:
Schrijf er een brief over.
Oneens. De onvoorspelbaarheid maakt het juist zo goed. Het brengt me wel op een leuk idee. Zeg jij maar wat er bij deze 2 strips zal gebeuren. Dan zullen we zien of jij een Robert van den Broeke bent of dat je écht kan voorspellen hoe de strips aflopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef SkaterSam het volgende:
Dit zijn echt strips voor zwakzinnigen, dat mensen hier om kunnen lachen, het is elke morgen weer een nieuw laagtepunt als dit gedrocht onder mijn ogen komt. Zelfde geldt trouwens voor Koots in de Spits.
Het niveau is echt zo laag, en de strips zijn té voorspelbaar (een beetje voorspelbaar moet nog kunnen). Nee dit is echt zo'n nietszeggende strip. Maar ja, nou vind ik de Metro en de Spits qua niveau toch al laag, dus wat wil je.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Honky het volgende:
[..]
Oneens. De onvoorspelbaarheid maakt het juist zo goed. Het brengt me wel op een leuk idee. Zeg jij maar wat er bij deze 2 strips zal gebeuren. Dan zullen we zien of jij een Robert van den Broeke bent of dat je écht kan voorspellen hoe de strips aflopen.
[afbeelding]
Met die pollepelquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef ioor het volgende:
Ik lees altijd als eerste scribly in de metro. De laatste tijd met die gratis reclame enzo vind ik iets minder, maar die met die zuster en haar pollepel vond ik echt meesterlijk
Peerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een grappige strip.
Een stuk beter dan die stomme rascistische kabouter die eerst ook in de Metro stond.
9milimeterquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met die pollepel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met als uitschieter:
[afbeelding]
En toen een paar weken later:
[afbeelding]Geniaal
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
Toen met kerst... ik kwam niet meer bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Alle ingezonden brieven over Scribbly komen er inquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef ThE_ED het volgende:
Lekker absurde humor, dat is wel mooi.
In het eerste album staat op pagina 1 ook zo'n uitgeknipt krantestukje met een ingezonden brief waarin iemand Scribbly komt afzeiken
Misschien moet ik dan maar eens een brief sturen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle ingezonden brieven over Scribbly komen er in
plus het daaropvolgende album koppenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens een brief sturen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |